Jump to content

[WidM] Praat- & Overlegtopic

Recommended Posts

Geplaatst: (bewerkt)

Gezien de online-ledenlijst ben ik niet de enige die hier met spanning zit te wachten op de uitslag...

staat hier in ieder geval al aan. Bewerkt: door Die Hard
  • Reacties 491
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• MegaPilot

103

• thebig

86

• Die Hard

73

• Silverbyte

60

Geplaatst:

Het verzacht de pijn alvast een beetje... En zo niet, dan zal ik wel een traantje laten om de kandidaat die het spel wel moet verlaten. Ik ben niet zo goed met afscheid nemen. :(

Geplaatst:

Jij kan er blijkbaar beter mee omgaan dan ik. Kandidaten opruimen? Een bijzondere eigenschap van de Mol...

Geplaatst:

Daar ga ik niet teveel over uitweiden, maar feit blijft dat elke afgevallen kandidaat mij weer dichter bij de ontknoping brengt. Daar doen we het allemaal voor natuurlijk. 8)

Geplaatst: (bewerkt)

Des te dichter bij de ontknoping, des te sneller je dat masker af kan doen en je eindelijk niet meer onschuldig hoeft te gedragen. Als Mol. Nietwaar?

Bewerkt: door Die Hard
Geplaatst:

In principe vraag je nu gewoon of ik mijn Molboekje even openbaar wil maken. Ik denk dat je zelf wel kan bedenken wat mijn antwoord daarop is. ;)

Misschien weet jij zelf heel goed waarom ik jou eventueel als Mol zie.

Geplaatst:

Ik let natuurlijk ook goed op en heb dus mijn eigen theorieën en analyses, maar ik was erg benieuwd naar jouw kijk op het spel, met name mijn spel. Andere deelnemers aftasten (no pun intended) is daar ook onderdeel van, nietwaar?

Geplaatst:

Vertel eens, molletje van me, heb ik daar wellicht redenen toe? Om jou als Mol te zien? :)

Geplaatst:

Eigenlijk vraag je nu gewoon om mijn eigen Molacties te benoemen, je weet natuurlijk zelf wel wat daar mijn antwoord op is. 0_0

Geplaatst:

En er dan ook nog even gauw een spleetoogjes-emoticon achter zetten, alsof je niets kan zien natuurlijk. Want wat kan een Mol niet... Verdacht bezig. :puh:

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

• Create New...