Thundercover Geplaatst: 9 februari 2013 Rapport Geplaatst: 9 februari 2013 Kloep is al zover heen dat hij een groter ego heeft dan NandroDavids. Niet meer te redden die jongen...
MegaPilot Geplaatst: 9 februari 2013 Rapport Geplaatst: 9 februari 2013 Kloep is al zover heen dat hij een groter ego heeft dan NandroDavids. Niet meer te redden die jongen... Niet overdrijven..
Thundercover Geplaatst: 9 februari 2013 Rapport Geplaatst: 9 februari 2013 Oh, pardon, Kloep denkt dat. Mijn excuses.
Die Hard Geplaatst: 9 februari 2013 Rapport Geplaatst: 9 februari 2013 De test gaat nu nog maar tussen vijf personen he... Acht kandidaten, waarvan er twee een Vrijstelling hebben en één de Mol is. Je hebt nu al een kans van 20% dat je eruit vliegt.
Thundercover Geplaatst: 9 februari 2013 Rapport Geplaatst: 9 februari 2013 De mol kan natuurlijk ook een vrijstelling hebben.
thebig Geplaatst: 9 februari 2013 Rapport Geplaatst: 9 februari 2013 Echt een zeer pittige moltest, de moeilijkste tot noch toe. En als je dan bedenkt dat je dan ook zeer weinig kans hebt om door te gaan, maakt het je toch best zenuwachtig.
Die Hard Geplaatst: 10 februari 2013 Rapport Geplaatst: 10 februari 2013 De mol kan natuurlijk ook een vrijstelling hebben. Dat is waar, slipped my mind.
MegaPilot Geplaatst: 10 februari 2013 Rapport Geplaatst: 10 februari 2013 De mol kan natuurlijk ook een vrijstelling hebben. Dat is waar, slipped my mind. Als de mol een vrijstelling heeft, daalt de kans om eruit te liggen tot 16,67%, dat is een daling van maar liefst 3,33%!!!!!
Die Hard Geplaatst: 10 februari 2013 Rapport Geplaatst: 10 februari 2013 De mol kan natuurlijk ook een vrijstelling hebben. Dat is waar, slipped my mind. Als de mol een vrijstelling heeft, daalt de kans om eruit te liggen tot 16,67%, dat is een daling van maar liefst 3,33%!!!!! OMG! YOU GOT TO BE KIDDING ME! This makes my day. Het is wel lang wachten op de uitslag zeg, van mij had 'ie ook wel vanavond na twaalven mogen komen.
thebig Geplaatst: 10 februari 2013 Rapport Geplaatst: 10 februari 2013 Van mij ook. Denk dat de meesten onder ons het wel al doorgestuurd hebben. Dan hebben ze nog een dag extra voor opdrachten te doen. Maar natuurlijk weten niet-deelnemers dan meteen wie de Mol al niet is en kunnen ze daar rekening mee houden als ze insturen. Alleen, naar wat ik ervan begrepen heb, zendt echt niemand in voor dat
MegaPilot Geplaatst: 10 februari 2013 Rapport Geplaatst: 10 februari 2013 Ik nog niet, straks als ik thuis ben ff mn molboekje aanvullen..^^
MegaPilot Geplaatst: 10 februari 2013 Rapport Geplaatst: 10 februari 2013 Het is wel lang wachten op de uitslag zeg, van mij had 'ie ook wel vanavond na twaalven mogen komen. Van mij ook. Denk dat de meesten onder ons het wel al doorgestuurd hebben. Dan hebben ze nog een dag extra voor opdrachten te doen. Te flauw, kon het gewoon niét weerstaan..:$
Silverbyte Geplaatst: 10 februari 2013 Rapport Geplaatst: 10 februari 2013 Ik heb mijn lijstje nu ook ingevuld. Met de nodige twijfel, maar ik ben ervan overtuigd dat mijn testresultaat goed genoeg is voor de volgende ronde. We zullen zien.
Recommended Posts