Jump to content

[WidM] Praat- & Overlegtopic

Recommended Posts

• Reacties 491
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• MegaPilot

103

• thebig

86

• Die Hard

73

• Silverbyte

60

Geplaatst:

Ook dit zag ik niet aankomen... Dankjewel Silverbyte, je was een mysterieuze, slimme kandidaat. Jammer dat je er niet meer bij bent. :(

Geplaatst:

Ook dit zag ik niet aankomen... Dankjewel Silverbyte, je was een mysterieuze, slimme kandidaat. Jammer dat je er niet meer bij bent. :(

Je verwachtte zeker dat ik er de eerste keer al uitlag? :duh:

Bedankt voor je bijdrage, Silverbyte. :)

Geplaatst:

Oh dus ik zit er nog in. Ok dan. Spijtig voor je, sb dank je voor je deelname.

Weet niet of ik deze week en evt volgende week veel tijd ga hebben voor tijdsintensieve oodrachten dus dan weten jullie dat. Probeer zoveel mogelijk er te zijn

Geplaatst:

Ik wilde hier toch nog eventjes melden dat ik op dit moment, tot zaterdagavond, in Lissabon ben. Dit betekent dat ik niet erg actief kan zijn hiervoor (hooguit eventjes 's ochtends en 's avonds). Ik hoop echter niet dat dat erg vervelend is qua opdrachten. Hopelijk hebben de heren mededeelnemers hiervoor begrip. Ik wil dan wel alvast zeggen dat als ik bijvoorbeeld aan de beurt ben bij een spel en het spel daardoor lang stilligt ik er verder geen problemen mee heb mijn beurt meteen over te slaan. Reken er maar op dat ik tussen 12:00 en 20:00 niet online kan zijn.

Geplaatst: (bewerkt)

Ik heb je molboekje en joker goed ontvangen, Cabyon. Ga me er straks meer in verdiepen.

Wil wel al zeggen dat ik deze week ook amper tijd heb, zelfde reden als MP.

Bewerkt: door thebig
Geplaatst:

Misschien komt hij pas in het weekend, zodat we weer gewoon gelijk lopen met een week lang opdrachten en in het weekend de mol test.

Geplaatst:

Het is niet erg, MP, ik kan de volgende drie dagen waarschijnlijk ook niet, zelfs niet voor één minuut. Dus zouden ze het morgen posten, denk ik niet dat ze er twee deelnemers tegelijk gaan uitsmijten.

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

• Create New...