Silverbyte Geplaatst: 20 januari 2013 Rapport Geplaatst: 20 januari 2013 Ik pin me nergens op vast, MP's 'verbaasde' reactie kan ook een prima rookgordijn zijn.
MegaPilot Geplaatst: 20 januari 2013 Rapport Geplaatst: 20 januari 2013 (bewerkt) Oh, dan moet ik even m'n tactieken herzien.. Ik ook. Ik pin me nergens op vast, MP's 'verbaasde' reactie kan ook een prima rookgordijn zijn. Helaas, ik ben een Belg en dus is "Wie is de Mol" compleet nieuw voor mij. Ik heb me via het internet moeten informeren vooraleer ik aan deze contest deelnam. Dat de Mol niet kan winnen wist ik dus niet. Bewerkt: 20 januari 2013 door MegaPilot
Die Hard Geplaatst: 20 januari 2013 Rapport Geplaatst: 20 januari 2013 Jongens, ik vind 't allemaal prima, al die theorieën en verdenkingen voordat er überhaupt één spel is gespeeld, maar een klein beetje vertrouwen in elkaar kan ook geen kwaad. We moeten immers wel gewoon geld binnen zien te halen tijdens de spellen.
Silverbyte Geplaatst: 20 januari 2013 Rapport Geplaatst: 20 januari 2013 Ik ben echt niet van plan om achterover te zakken bij de opdrachten. Ik wil er wel bovenop zitten als jullie gigantisch de fout in gaan.
Die Hard Geplaatst: 20 januari 2013 Rapport Geplaatst: 20 januari 2013 Oei oei oei, bespeur ik daar vulgair taalgebruik? Het ziet er naar uit dat we al afscheid moeten nemen van dhr. MegaPilot.
$NeoSyp$ Geplaatst: 20 januari 2013 Rapport Geplaatst: 20 januari 2013 Toch best een leuk idee dat er in theorie 3/10 kans is dat er iemand van Cove wint Jeff, misschien een idee om kansspelbelasting te gaan heffen op het eiland?
MegaPilot Geplaatst: 20 januari 2013 Rapport Geplaatst: 20 januari 2013 Toch best een leuk idee dat er in theorie 3/10 kans is dat er iemand van Cove wint Jeff, misschien een idee om kansspelbelasting te gaan heffen op het eiland? Ik ben best nieuw met WidM, ik heb dan ook 500 euro gestort op de rekening van Dutchy om m'n deelname te bevestigen. Mijn promotie was verdorie veel goedkoper.
$NeoSyp$ Geplaatst: 20 januari 2013 Rapport Geplaatst: 20 januari 2013 Nouja, om dan maar eens een serieuze vraag op te roepen: is er al bekend hoe laat die opdracht vanavond precies van start gaat? Ben ik nou zo blind als een mol dat ik het niet zie staan? Maakt namelijk wel een hoop uit of het om 18:00 of om 22:00 begint
MegaPilot Geplaatst: 20 januari 2013 Rapport Geplaatst: 20 januari 2013 Phoeny mag hier overigens helemaal niet posten.. >>> Door NandroDavids: Correct, post verwijderd<<<
Cabyon Geplaatst: 20 januari 2013 Rapport Geplaatst: 20 januari 2013 Intussen ben ik druk jullie namen in een anagram machine aan het gooien, daar komt vast nog wel iets nuttigs uit!!!!!1!!1!!!!
thebig Geplaatst: 20 januari 2013 Rapport Geplaatst: 20 januari 2013 Helaas, ik ben een Belg en dus is "Wie is de Mol" compleet nieuw voor mij. Wel, als je 10 jaar geleden al met een half oog meekeek naar de tv, moet je zelfs als Belg wel weten wat 'Wie is de Mol' is. Intussen ben ik druk jullie namen in een anagram machine aan het gooien, daar komt vast nog wel iets nuttigs uit!!!!!1!!1!!!! Nu je het zegt: met de letters van Mega Pilot kan je 'Tip Mol Ega' maken. Van daar is het een kleine sprong naar 'Tip Mol Ego'. Ego is in het Latijn 'ik', dus mogen we het spel nu al stoppen. Mega Pilot is overduidelijk de mol.
MegaPilot Geplaatst: 20 januari 2013 Rapport Geplaatst: 20 januari 2013 Echt thebig, ik lig dubbel... Maar neen, ik had nog nooit van Wie is de Mol gehoord, ik had wel eens een topic gelezen op dit forum over dat programma, maar meer niet. Ik keek 10 jaar geleden echt niet naar Nederlandse zenders.
thebig Geplaatst: 20 januari 2013 Rapport Geplaatst: 20 januari 2013 Dat is het hem juist: 10 jaar geleden was het programma ook op de [acronym=Dacht je nu echt dat Nederlanders zo'n geniaal concept zelf hebben uitgevonden ]Belgische televisie[/acronym].
MegaPilot Geplaatst: 20 januari 2013 Rapport Geplaatst: 20 januari 2013 Ik was toen 7 jaar, ik keek naar Plop en Samson en Gert.
Recommended Posts