Jump to content

Puma

Recommended Posts

  • Reacties 282
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • thebig

    23

  • Phoenyxar

    15

  • Davedavy

    11

  • GTAKevin023

    11

Top Posters In This Topic

Posted Images

Ik verwacht eigenlijk GTA V pas in 2013, omdat Rockstar meestal maar één grote game per jaar uitbrengt.

2008: GTA IV

2009: GTA: Chinatown Wars (als je dat een grote game kan noemen :7)

2010: Red Dead Redemption

2011: LA Noire

2012: Max Payne 3

2013: GTA V?

Link to comment
Delen op andere websites

Dat kan inderdaad, maar ik denk dat ze makkelijk twee grote games in een jaar kunnen uitbrengen. Rockstar maakt vrijwel altijd kwaliteitsgames en dan kunnen de verkoopcijfers haast nooit tegenvallen. En je moet ook bedenken dat Max Payne 3 niet door Rockstar North wordt gemaakt maar door een aantal andere in samenwerking. North focust zich nu helemaal op GTA V en het kan best zijn dat ze die al vrij snel uitbrengen na Max Payne 3, dat hoop ik tenminste. :puh:

Bewerkt: door GrandTheftTwano
Link to comment
Delen op andere websites

Dan zou het dus wel 2013 worden eerder dat GTA V uitkomt. Bij GTA IV kwamen er 4 trailer uit waar steeds 3 maanden tussen zaten. Als dat bij GTA V weer zo is, komt de 4e trailer begin november. En als we daar dan nog een half jaar bij optellen zitten we al in mei 2013, wat ook nog eens de geboortemaand is van Dan Houser. En dat getal 2405 (24 mei) komen we ook tegen in de trailer

Bewerkt: door Jarno91
Link to comment
Delen op andere websites

2013???? Dacht het ff niet he. Ik wil dat spel eind 2012 al hebben uitgespeeld als het aan mij ligt. Wordt helemaal gek als ik die trailer zie. Ik kan niet wachten! Zeker niet tot 2013. Wat denk je dat dat kan betekenen voor gta 6 :S 2016??? Wil er niet aan denken om zo lang op nieuwe gta's te wachten. Ben veel te dol op gta.

Link to comment
Delen op andere websites

2013???? Dacht het ff niet he. Ik wil dat spel eind 2012 al hebben uitgespeeld als het aan mij ligt. Wordt helemaal gek als ik die trailer zie. Ik kan niet wachten! Zeker niet tot 2013. Wat denk je dat dat kan betekenen voor gta 6 :S 2016??? Wil er niet aan denken om zo lang op nieuwe gta's te wachten. Ben veel te dol op gta.

Je kunt wel veel willen , maar als R* de tijd nodig heeft tot 2013 , dan hebben ze dat nodig , niks aan te doen...

Link to comment
Delen op andere websites

Inderdaad, maar ik denk wel dat ze nu gaan voor een korte periode tussen aankondiging en het echte uitbrengen van het spel. Dus niet een jaar lang trailers om de 3 maanden, zoals de meesten hier op het forum zeggen dat bij GTA IV is gebeurd.

Voor de opvolger van GTA V gaan we toch ook weer een jaar 4 of 5 moeten wachten, maar Rockstar steekt er dan ook hun tijd in en het wachten loont altijd de moeite. Trouwens, als ze echt heel veel aandacht en tijd en perfectie in GTA V hebben gestoken, dan ben je er wel een paar jaartjes zoet mee voor je ook maar aan verveling denkt.

Link to comment
Delen op andere websites

Als we even kijken naar het aantal personen dat op deze pagina alleen al een avatar heeft van GTA V denk ik dat je niet alleen bent, ik wou het spel vanaf dat ik de trailer zag, helaas wist ik beter...

We kunnen nog wel een jaartje wachten lijkt me, of we het nu leuk gaan vinden of niet, dit gaat waarschijnlijk niet het eerste half jaar uitkomen ;/

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...