Jump to content

[WidM] Week 4 - Moord!

PatrickW

Recommended Posts

• Reacties 195
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• thebig

41

• MegaPilot

39

• NandroDavids

30

• Kloep

27

Gasten, relax nou eens. Ik ben vanmiddag om 4 uur richting Amsterdam vertrokken en ben net pas thuis. Ik weet niet wat het probleem van MegaPilot is ("als je niet actief kunt zijn, meld je dan gewoon niet aan"), maar ik vind het jammer dat ik zulke verwijten naar mijn hoofd krijg. Gisteren gaf ik aan de hele namiddag en avond weg te zijn, meer kon ik niet doen aangezien de organisatie geen groen licht heeft gegeven voor het overslaan van beurten. Ik ben een van de meest actieve deelnemers aan dit spel, mag ik misschien héél af en toe een avondje afwezig zijn?

Hoe dan ook: ik daal af naar het Penthouse en spreek de verdenking uit dat Cabyon de moord heeft gepleegd met een dildo.

Delen op andere websites

Hoe dan ook: ik daal af naar het Penthouse en spreek de verdenking uit dat Cabyon de moord heeft gepleegd met een dildo.

Tegenbewijs geleverd door thebig.

Huidige plattegrond:

[table=header]Vank Hoff Hotel San Fierro[/table][table=header]Verdieping|Trap/Lift|$NeoSyp$|Cabyon|Die Hard|Kloep|MegaPilot|Silverbyte|thebig

Dak|Trap|||||||

Penthouse|Trap||X||X||X|

Bruidssuite|Trap/Lift|||X||||

Hotelkamers|Trap/Lift|||||||

Zwembad|Trap/Lift|||||||

Amusementshal|Trap/Lift|||||||

Lobby|Trap/Lift|X||||X||

Keukens|Trap/Lift|||||||X

Kelder|Trap|||||||[/table]

thebig is aan de beurt.

Delen op andere websites

Ik verlaag mijzelf via de trap naar de Bruidssuite, waar ik $NeoSyp$ verdenk, met een SMG.

Tegenbewijs geleverd door $NeoSyp$.

Huidige plattegrond:

[table=header]Vank Hoff Hotel San Fierro[/table][table=header]Verdieping|Trap/Lift|$NeoSyp$|Cabyon|Die Hard|Kloep|MegaPilot|Silverbyte|thebig

Dak|Trap|||||||

Penthouse|Trap||X||||X|

Bruidssuite|Trap/Lift|X||X|X|||

Hotelkamers|Trap/Lift|||||||

Zwembad|Trap/Lift|||||||

Amusementshal|Trap/Lift|||||||

Lobby|Trap/Lift|||||X||

Keukens|Trap/Lift|||||||X

Kelder|Trap|||||||[/table]

Die Hard is aan de beurt.

Delen op andere websites

Ik stap in de lift en daal af naar de Lobby, eenmaal aangekomen loop ik op MegaPilot af en middenin de Lobby beschuldig ik hem ervan in de desbetreffende ruimte de moord te hebben gepleegd met een SMG.

Delen op andere websites

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

• Create New...