NandroDavids Geplaatst: 12 juli 2013 Rapport Geplaatst: 12 juli 2013 En wat heeft De Gendt eraan dat Rolland niet de volle pot pakt? Lijkt mij een verspilling van krachten? Vanaf komende zondag zijn er pas echt veel punten te pakken, dagen achtereen. Misschien had De Gendt de bolletjestrui in zijn achterhoofd als doel, mocht hij beter in vorm geraken. Dan kun je maar beter een puntje bonus hebben ten opzichte van je grootste tegenstander, wat Rolland dan toch lijkt te zijn. Overigens verwacht ik wat dat betreft nu ook wel wat van Valverde. Nu zijn klassement weg is, kan hij voor etappezeges in de bergen gaan, wat sowieso punten oplevert, én voor de bolletjestrui gaan. Reageren
MegaPilot Geplaatst: 12 juli 2013 Rapport Geplaatst: 12 juli 2013 Ik zie De Gendt nog wel een etappe meepakken, hij heeft niks te verliezen en het lijkt erop dat ie beter wordt naarmate de Tour vordert. Verder hoop ik dat Froome het heel moeilijk krijgt, al is het maar om de spanning erin te houden. Reageren
thebig Geplaatst: 12 juli 2013 Rapport Geplaatst: 12 juli 2013 De Gendt heeft de bollentrui inderdaad in zijn hoofd. Er zijn nog veel punten te pakken en dus kunnen die 35-tal punten die Rolland voor staat kunnen dan rap ingehaald worden. De tijdrit is het beste bewijs dat de De Gendt van week twee beter is dan die van week een. Hopelijk kan hij pieken in week 3. Sky toonde zich kwetsbaar vandaag, zoals enkele dagen geleden maar ookFroome was niet helemaal ok. Dat belooft. Hoorde net dat opqs en belkin op voorhand hadden afgesproken waaiers te trekken. Sterk gespeeld. Reageren
Cabyon Geplaatst: 12 juli 2013 Auteur Rapport Geplaatst: 12 juli 2013 Ik moet zeggen, ik denk dat Sky er zondag nog wel staat. Daarna ben ik 'ns benieuwd! Reageren
thebig Geplaatst: 13 juli 2013 Rapport Geplaatst: 13 juli 2013 Lees net dat De Gendt nog nooit de Ventoux heeft opgereden. Misschien heb je toch een beetje gelijk, MP Reageren
Cabyon Geplaatst: 13 juli 2013 Auteur Rapport Geplaatst: 13 juli 2013 Lees net dat De Gendt nog nooit de Ventoux heeft opgereden. Misschien heb je toch een beetje gelijk, MP Mollema ook nog niet. Wordt lachen. Alhoewel hij wel een soortgelijk parcours wel meerdere malen heeft getraind, las ik in de krant vandaag. Reageren
MegaPilot Geplaatst: 13 juli 2013 Rapport Geplaatst: 13 juli 2013 Weet iemand nu wat die trui van Cavendish te betekenen heeft? Ik heb de vlag van Nederland en de trui meermaals bekeken en ik blijf erbij, ze zijn zowat dezelfde. Reageren
Cabyon Geplaatst: 13 juli 2013 Auteur Rapport Geplaatst: 13 juli 2013 Weet iemand nu wat die trui van Cavendish te betekenen heeft? Ik heb de vlag van Nederland en de trui meermaals bekeken en ik blijf erbij, ze zijn zowat dezelfde. Hij is Engels kampioen op de weg. Reageren
MegaPilot Geplaatst: 13 juli 2013 Rapport Geplaatst: 13 juli 2013 http://nl.wikipedia.org/wiki/Vlag_van_Engeland http://nl.wikipedia.org/wiki/Vlag_van_Groot-Brittanni%C3%AB Lijkt helemaal niet op de vlag die op Cavendish z'n trui staat? Reageren
thebig Geplaatst: 13 juli 2013 Rapport Geplaatst: 13 juli 2013 Het zin gewoon de kleuren van de Union Jack, wat echt belachelijk is. In het verleden heb ik zoveel coureurs met de Union Jack op hun truitje gezien, dan ga je toch niet gewoon de kleuren van je land erop zetten? Zeker niet als die combinatie belachelijk veel lijkt op de vlag van een ander land. Mollema heeft nog nooit Ventoux opgereden? Dat is toch wel een tikkeltje erger, als je als tweede in de stand staat. Het is dan wel onverwacht, maar van iemand met klassementsambities mag je zoiets wel verwachten. Reageren
Cabyon Geplaatst: 13 juli 2013 Auteur Rapport Geplaatst: 13 juli 2013 http://nl.wikipedia....ag_van_Engeland http://nl.wikipedia....oot-Brittannië Lijkt helemaal niet op de vlag die op Cavendish z'n trui staat? Is je de vlag op Wiggins' tenue paar jaar eerder dan niet opgevallen? Vooralsnog denk ik dat het puur functioneel is, wat de Union Jack krijg je denk ik niet mooi op een wielrentenue. Of het is een bewuste keuze. Maar sowieso verwar je het niet met de Nederlandse kampioenstrui, want die is over de 'hele' trui, terwijl het bij de Britten slechts bij drie strepen blijft. Reageren
thebig Geplaatst: 13 juli 2013 Rapport Geplaatst: 13 juli 2013 Ik denk zeker dat er renners zijn geweest met volledige union.jack op hun truitje. Bovendien kunnen de kampioenen meestal beslissen hoe ze de vlag op hun.truitje willen, dus als de Nederlandse kampioen eens hetzelfde truitje als de britse kampioen neemt, kan hij hem een mooie hak zetten. Even terzijde trouwens: ik.gok dat of De Gendt of Bakelants de superstrijdlust winnen op het einde van.de Tour. Nu heeft Bakelants licht voorsprong vind ik, maar ik.ben ervan overtuigd dat De Gendt nog wel een paar ritten een.grote rol.gaat spelen. Smijt Kadri hier ook maar bij. Hij en Bakelants weer voorop Reageren
NandroDavids Geplaatst: 13 juli 2013 Rapport Geplaatst: 13 juli 2013 Euskaltel heeft straftraining: 18 man in de kopgroep, niemand mee Reageren
thebig Geplaatst: 13 juli 2013 Rapport Geplaatst: 13 juli 2013 Dat is inderdaad belachelijk dat ze niet mee zijn. Ze hebben.nog.niets goed laten.zien.deze Tour. Nu maken ze dat het weer een.drukke etappe wordt Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.