Follow Geplaatst: 9 januari 2008 Rapport Geplaatst: 9 januari 2008 De kans dat die tutorial op GTAForum komt is erg klein. Aangezien bijna niemand met CPP werkt. Dat het niet op GTAforum is maakt mij niet erg uit, het kan ook gewoon ergens op internet zijn. Dezelfde manier hoe ik het eerder vond namelijk. Reageren
Fiegel5 Geplaatst: 20 januari 2008 Rapport Geplaatst: 20 januari 2008 Programma: Addobe photochop CS3 Betreffende Onderdeel: Uitleg alle knoppen (die je veel gebruikt) Reageren
Twankala Geplaatst: 21 januari 2008 Rapport Geplaatst: 21 januari 2008 (bewerkt) Programma: Addobe photochop CS3Betreffende Onderdeel: Uitleg alle knoppen (die je veel gebruikt) Op www.gamerenders.com heb je een tutorial over alle knoppen. Het is wel in het engels. Succes! @Hieronder: Helemaal vergeten. Bewerkt: 21 januari 2008 door Twankala Reageren
M4X Geplaatst: 21 januari 2008 Rapport Geplaatst: 21 januari 2008 Ik weet niet of het erg uitgebreid moet zijn, maar naast de Gamerenders heeft Gtaforum ook zijn eigen Adobe Photoshop Guide. In dit stuk vind je een korte maar duidelijke beschrijving van alle tools Reageren
Fiegel5 Geplaatst: 26 januari 2008 Rapport Geplaatst: 26 januari 2008 (bewerkt) Ik weet niet of het erg uitgebreid moet zijn, maar naast de Gamerenders heeft Gtaforum ook zijn eigen Adobe Photoshop Guide. In dit stuk vind je een korte maar duidelijke beschrijving van alle tools Ja, dat weet ik. Alleen kom ik er niet verder mee! Je klikt, wat gebeurt er? Dat soort dingen zouden fijn zijn, graag in het Nederlands natuurlijk! Bewerkt: 26 januari 2008 door fiegel5 Reageren
Venzio Geplaatst: 13 februari 2008 Rapport Geplaatst: 13 februari 2008 Programma: Photoshop Betreffende Onderdeel: Knipperende text Reageren
AwiVC Geplaatst: 13 februari 2008 Rapport Geplaatst: 13 februari 2008 Ik denk dat je met deze tutorial al een heel eind komt.. je moet nu alleen van 100% opacity naar 0% gaan en weer terug naar 100% dan knippert je tekst Reageren
Select Geplaatst: 1 maart 2008 Rapport Geplaatst: 1 maart 2008 Ik moet een header maken voor een spel, maar ik kan geen goede tut vinden. Zou iemand mij misschien een tut kunnen geven voor headers?? Alvast bedankt, Select Reageren
Unmountable Tijmen Geplaatst: 1 maart 2008 Rapport Geplaatst: 1 maart 2008 Heb je hier misschien wat aan? Alle Turtorials Op GtaFORUM Als Hij daar niet tussen staat weet ik het ook niet meer Succes! UT Reageren
.Levi. Geplaatst: 1 maart 2008 Rapport Geplaatst: 1 maart 2008 Dit soort vragen kun je beter even stellen in het Tutorial Aanvraag Topic. Kun je misschien iets specifieker wezen over hetgeen wat je graag wil leren in de tutorial over headers? Topic moved Reageren
Ice Owner Geplaatst: 2 april 2008 Rapport Geplaatst: 2 april 2008 ik zoek een tutorail hoe je een border op je tekst maakt Reageren
Ghost_Rider Geplaatst: 2 april 2008 Rapport Geplaatst: 2 april 2008 In >>deze<< tutorial legt Froodooo uit hoe je een basis signature maakt. Ook zit erbij hoe je een border maakt. Veel succes met je border. Reageren
Forumrunner Geplaatst: 13 april 2008 Rapport Geplaatst: 13 april 2008 Programma: adobe photoshop CS2 Betreffende Onderdeel: schaduwen maken. weet iemand hoe je schaduwen maakt??? net zoals in et echt. Reageren
Hackman Geplaatst: 13 april 2008 Rapport Geplaatst: 13 april 2008 Filters-->Licht en Schaduw-->Drop Shadow... <--Dit is wel nederlands... Reageren
Fiegel5 Geplaatst: 3 mei 2008 Rapport Geplaatst: 3 mei 2008 Ik zoek een uitleg hoe je een afbeelding kan uitknippen van de achtergrond. Dat betekend dat ik bijvoorbeel van een afbeelding alleen het persoon wil hebben. Kan iemnad me de tut doorlinken . Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.