thebig Geplaatst: 2 januari 2015 Rapport Share Geplaatst: 2 januari 2015 Scarecrow hebben ze inderdaad fantastisch neergezet in die game. Ik heb soms met mijn mond open van verbazing gezeten. Hopelijk lukt ze dat ook in Arkham Knight. Laat zeker eens weten in de bijbehorende topics van de games wat je ervan vond als je klaar bent. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
RustyRustler89 Geplaatst: 2 januari 2015 Rapport Share Geplaatst: 2 januari 2015 Ik heb nog even met de Sale, Euro Truck Simulator 2(Christmas Bundle) mee gepakt Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Foreigner97 Geplaatst: 2 januari 2015 Rapport Share Geplaatst: 2 januari 2015 Net nog Assassin's Creed 2 gekocht, daar blijft het voor mij bij. Toch jammer dat de sale zometeen weer voorbij is, het heeft altijd wel wat om de aanbiedingen wat door te spitten, ongeacht of je iets koopt. We wachten de volgende af! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Big Boss Geplaatst: 10 juni 2015 Rapport Share Geplaatst: 10 juni 2015 http://www.idigitaltimes.com/steam-summer-sale-dates-june-11-21-confirmed-paypal-448156 Morgen. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Dexist Geplaatst: 10 juni 2015 Rapport Share Geplaatst: 10 juni 2015 Ben benieuwd hoeveel lichter mijn portemonnee gaat worden . Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
3L1077 Geplaatst: 10 juni 2015 Rapport Share Geplaatst: 10 juni 2015 Fataal... Examens... Summer Sale... God why Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Big Boss Geplaatst: 11 juni 2015 Rapport Share Geplaatst: 11 juni 2015 Net 10 minuten bezig en de site ligt er al uit. GTA Franchise is on sale en je kan GTA V + Max Payne 3 + White Shark Card (= 1,25 miljoen) kopen voor iets van een 58 euro. http://store.steampowered.com/sale/gta/ Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
JustDoIt. Geplaatst: 11 juni 2015 Rapport Share Geplaatst: 11 juni 2015 Net even gekeken (pagina duurt echt lang me laden ), viel me toch vies tegen aangezien heel veel games goedkoper liggen in de G2A Store/Humble Bundle Store Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
3L1077 Geplaatst: 11 juni 2015 Rapport Share Geplaatst: 11 juni 2015 Eerste dag: -Metro Last Light Redux -Metro 2033 Redux -FEZ -Brothers Met andere woorden: dertien euro kwijt. Dit ziet er niet goed uit voor de komende 9 dagen. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Bierbuikje Geplaatst: 11 juni 2015 Rapport Share Geplaatst: 11 juni 2015 Zit nog niet iets tussen voor mij en de games die op mijn wishlist staan zijn nog niet genoeg afgeprijsd vind ik dus nog even wachten maar. Wel beter dat die 'speciale deals' die geunlockt worden door de game de dag er na voor iedereen beschikbaar zijn en niet alleen mensen die de deal unlockt hebben. Ik ga geen geld uitgeven om zo'n badge te bemachtigen. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Big Boss Geplaatst: 11 juni 2015 Rapport Share Geplaatst: 11 juni 2015 Volgens mij kun je drie kaarten per dag verdienen dus ik denk niet dat je geld hoeft te spenderen voor die badge. De eerste kaart die ik kreeg was trouwens van het Foil/Glimmende type. Remember: Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
3L1077 Geplaatst: 11 juni 2015 Rapport Share Geplaatst: 11 juni 2015 Damn, vanavond Brothers gespeeld, en wat heb ik ervan genoten. Nog niet uitgespeeld, maar verdorie, prachtgame! Zeker kopen! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Niked Geplaatst: 11 juni 2015 Rapport Share Geplaatst: 11 juni 2015 -Metro 2033 Redux -Metro: Last Light Redux -Midnight Club II -Half-Life complete -Left 4 Dead Bundle Alles samen voor een 25 euries. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Big Boss Geplaatst: 11 juni 2015 Rapport Share Geplaatst: 11 juni 2015 Damn, vanavond Brothers gespeeld, en wat heb ik ervan genoten. Nog niet uitgespeeld, maar verdorie, prachtgame! Zeker kopen! Opmerking: Brothers - A Tale of Two Sons requires a controller to play Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Nissan Geplaatst: 12 juni 2015 Rapport Share Geplaatst: 12 juni 2015 Gaat Ori and the Blind Forest op sale dat iemand weet? Ik wil die game Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.