GuitarGuy666 Geplaatst: 22 juni 2014 Rapport Share Geplaatst: 22 juni 2014 Tja, steam sales hebben me wéér overgehaald... Net amnesia the dark descent voor 3 euros gekocht. Normaal gesproken 16 euro. Dat kan je niet laten liggen. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
TrueSkum Geplaatst: 22 juni 2014 Rapport Share Geplaatst: 22 juni 2014 Dragon Age: Origins Ultimate Edition voor maar 4,99 gekocht! Koopje Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
GuitarGuy666 Geplaatst: 22 juni 2014 Rapport Share Geplaatst: 22 juni 2014 En de sales hebben mij nog een keer weten over te halen. :$ System shock 2 gekocht. Hij schijnt echt héél goed te zijn. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Ezra24rct3 Geplaatst: 23 juni 2014 Rapport Share Geplaatst: 23 juni 2014 Nooit wat gekocht op Steam, maar vanmiddag toch ff kijken naar de sales! :$ Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Dexist Geplaatst: 23 juni 2014 Rapport Share Geplaatst: 23 juni 2014 Nooit wat gekocht op Steam, maar vanmiddag toch ff kijken naar de sales! :$ je had garry's mod toch gekocht? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Ezra24rct3 Geplaatst: 23 juni 2014 Rapport Share Geplaatst: 23 juni 2014 Ja, naast dat. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Big Boss Geplaatst: 23 juni 2014 Rapport Share Geplaatst: 23 juni 2014 Ik wacht nog op mijn achterstallige ruilkaarten. Eindelijk level 8 bereikt. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Basssss Geplaatst: 24 juni 2014 Rapport Share Geplaatst: 24 juni 2014 Ik wacht nog op mijn achterstallige ruilkaarten. Eindelijk level 8 bereikt. Ik verkoop die dingen alleen maar joh, heb er al meerdere euro's mee verdient. Mijn huidige aankopen voor deze Sales zijn C&C Red Alert 3, Monaco en een aantal Magicka DLC die ik nog niet had. Ik heb me nog aardig in kunnen houden. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
GolfG60 Geplaatst: 25 juni 2014 Rapport Share Geplaatst: 25 juni 2014 Zojuist Surgeon Simulator gekocht en Bully, was iets van 5 of 6 euro kwijt, jammer dat Steam geen Mac versie van Red Alert 3 heeft :/ Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
TrueSkum Geplaatst: 25 juni 2014 Rapport Share Geplaatst: 25 juni 2014 Wie koopt er nou een Mac om op te gamen? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Guardian1980 Geplaatst: 25 juni 2014 Rapport Share Geplaatst: 25 juni 2014 Even een vraagje van een steam-n00b: Hoe werkt dit precies? Mijn huidige computer is niet sterk genoeg om GTA IV + DLC's te spelen, maar over niet al te lange tijd komt er een computer die dat wel kan. Als ik die games nu aanschaf, wordt dat dan opgeslagen op een account of zo, zodat ik ze dan later nog een keer voor niks kan downloaden? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Venzio Geplaatst: 25 juni 2014 Rapport Share Geplaatst: 25 juni 2014 Even een vraagje van een steam-n00b: Hoe werkt dit precies? Mijn huidige computer is niet sterk genoeg om GTA IV + DLC's te spelen, maar over niet al te lange tijd komt er een computer die dat wel kan. Als ik die games nu aanschaf, wordt dat dan opgeslagen op een account of zo, zodat ik ze dan later nog een keer voor niks kan downloaden? De spellen die je koopt worden gewoon in je digitale 'kast' gezet, je kunt de games zo vaak downloaden als je zelf wilt. Je raakt de games ook nooit kwijt. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
GolfG60 Geplaatst: 25 juni 2014 Rapport Share Geplaatst: 25 juni 2014 Wie koopt er nou een Mac om op te gamen? Wie zegt dat ik mijn Mac heb gekocht voor te gamen? Omdat ik af en toe een game erop opstart? Even een vraagje van een steam-n00b: Hoe werkt dit precies? Mijn huidige computer is niet sterk genoeg om GTA IV + DLC's te spelen, maar over niet al te lange tijd komt er een computer die dat wel kan. Als ik die games nu aanschaf, wordt dat dan opgeslagen op een account of zo, zodat ik ze dan later nog een keer voor niks kan downloaden? Je hebt dan inderdaad een account, en kun je later tijdstip op inloggen en de games op downloaden. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Thundercover Geplaatst: 25 juni 2014 Rapport Share Geplaatst: 25 juni 2014 Dacht ik een goede aanbieding te zien voor een game die ik al een tijdje wil, blijkt dat ik die game al heb zonder ooit gespeeld te hebben. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Djmaddox Geplaatst: 25 juni 2014 Rapport Share Geplaatst: 25 juni 2014 Toch maar eens Skyrim gekocht, had vroeger altijd de torrented versie waar ik alleen maar met playersize en spawning aan het rondkloten was. Verder ook Castle Crashers en Torchlight II aangeschaft. CC kan ik je afraden als je geen controller hebt of als je in je eentje wilt spelen. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.