tjarda1999 Geplaatst: 28 december 2013 Rapport Geplaatst: 28 december 2013 Ik heb PS3, dus, tjarda, hoeveel wil je bieden voor een (nog originele) Karin Intruder? Hoe moet ik dat geld dan geven op de ps3 GTA Online: Select ingedrukt houden, Inventory > Cash > Share Cash, dan kun je een aantal % kiezen om te geven. Ik hoor van je (hoop ik) of we af kunnen spreken om te ruilen. je weet dat als je auto moet duplicaten een nieuwe huis moet kopen :3? Reageren
Casperster18 Geplaatst: 29 december 2013 Rapport Geplaatst: 29 december 2013 Ik heb PS3, dus, tjarda, hoeveel wil je bieden voor een (nog originele) Karin Intruder? Hoe moet ik dat geld dan geven op de ps3 GTA Online: Select ingedrukt houden, Inventory > Cash > Share Cash, dan kun je een aantal % kiezen om te geven. Ik hoor van je (hoop ik) of we af kunnen spreken om te ruilen. je weet dat als je auto moet duplicaten een nieuwe huis moet kopen :3? Dat weet ik, maar ik geef hem, ik duplicate hem niet Dus, wanneer kan je? Ik wil hem het liefst vandaag voor 12:00 nog kwijt zijn! Reageren
tjarda1999 Geplaatst: 29 december 2013 Rapport Geplaatst: 29 december 2013 Ik heb PS3, dus, tjarda, hoeveel wil je bieden voor een (nog originele) Karin Intruder? Hoe moet ik dat geld dan geven op de ps3 GTA Online: Select ingedrukt houden, Inventory > Cash > Share Cash, dan kun je een aantal % kiezen om te geven. Ik hoor van je (hoop ik) of we af kunnen spreken om te ruilen. je weet dat als je auto moet duplicaten een nieuwe huis moet kopen :3? Dat weet ik, maar ik geef hem, ik duplicate hem niet Dus, wanneer kan je? Ik wil hem het liefst vandaag voor 12:00 nog kwijt zijn! oke add mij maar tjarda1999 zit er nu op dus Reageren
UberBug Geplaatst: 30 december 2013 Rapport Geplaatst: 30 december 2013 Ik weet niet wat zo bijzonder is aan een Karin Intruder.... maar voor diegene die hem wil hebben...deze is te vinden in East Lost Santos en dan in de buurt van de mod shop. Ik heb hem daar vanochtend ook gevonden (in de ochtend in game tijd)...maar omdat er weinig mods voor zijn heb ik hem weer laten gaan.. Reageren
ChelseaFC Geplaatst: 30 december 2013 Rapport Geplaatst: 30 december 2013 (bewerkt) Ik ben zojuist een wagen tegen gekomen, die ik nog nooit voorheen gezien heb in GTAO: Bewerkt: 30 december 2013 door ChelseaFC Reageren
tuurtje1985 Geplaatst: 31 december 2013 Rapport Geplaatst: 31 december 2013 Ik weet niet wat zo bijzonder is aan een Karin Intruder.... maar voor diegene die hem wil hebben...deze is te vinden in East Lost Santos en dan in de buurt van de mod shop. Ik heb hem daar vanochtend ook gevonden (in de ochtend in game tijd)...maar omdat er weinig mods voor zijn heb ik hem weer laten gaan.. Ben deze al een paar dagen aan het zoeken Reageren
PrutserNL Geplaatst: 31 december 2013 Rapport Geplaatst: 31 december 2013 iemand toevallig de intruder op de xbox? en die hem wil delen? Reageren
Tommy-Vercetti Geplaatst: 1 januari 2014 Rapport Geplaatst: 1 januari 2014 Ik heb er geen, Maar ik weet hem wel te vinden.. Reageren
muller295 Geplaatst: 1 januari 2014 Rapport Geplaatst: 1 januari 2014 Kan de Bravado Rat Loader maar niet vinden... Wil hem graag ruilen tegen een Karin Sultan RS of iets wat ik voor je kan doen, heb niet genoeg geld om je te kunnen betalen... PSN: muller295 Reageren
tuurtje1985 Geplaatst: 1 januari 2014 Rapport Geplaatst: 1 januari 2014 Wie heeft de intruder op ps3. En wil hem delen voeg dan tuurtje1985 toe Reageren
xCrazyShotgun Geplaatst: 1 januari 2014 Rapport Geplaatst: 1 januari 2014 Kan de Bravado Rat Loader maar niet vinden... Wil hem graag ruilen tegen een Karin Sultan RS of iets wat ik voor je kan doen, heb niet genoeg geld om je te kunnen betalen... PSN: muller295 Rat Loader kan helaas niet meer in je garage. Reageren
muller295 Geplaatst: 1 januari 2014 Rapport Geplaatst: 1 januari 2014 Kan de Bravado Rat Loader maar niet vinden... Wil hem graag ruilen tegen een Karin Sultan RS of iets wat ik voor je kan doen, heb niet genoeg geld om je te kunnen betalen... PSN: muller295 Rat Loader kan helaas niet meer in je garage. NEE?! Dit verdriet zal ik jarenlang moeten verwerken... Waarom niet meer? Reageren
bricone Geplaatst: 2 januari 2014 Rapport Geplaatst: 2 januari 2014 Kwam vandaag een rat loader tegen zat ik erachteraan ineens connection failure.. Reageren
JelleFCT Geplaatst: 2 januari 2014 Rapport Geplaatst: 2 januari 2014 Ik heb een rode Karin Intruder op de xbox, iemand die deze wil hebben? Reageren
xCrazyShotgun Geplaatst: 2 januari 2014 Rapport Geplaatst: 2 januari 2014 Zit deze wagen al in je garage? want dan kan je hem niet weggeven. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.