tjarda1999 Geplaatst: 28 november 2013 Rapport Geplaatst: 28 november 2013 ik zoek ook een snowcar wie heeft hem in ruil heb ik de trailgater of buffalo franklin of space doker Reageren
Together Geplaatst: 1 december 2013 Rapport Geplaatst: 1 december 2013 Ik heb nog een karin intruder voor de gene die hem wilt hebben. Reageren
LittleR0cker Geplaatst: 4 december 2013 Rapport Geplaatst: 4 december 2013 heeft iemand een ubermacht sentinel coupe voormij of heeft iemand een tip hoe je hem kan vinden Reageren
JustDuco Geplaatst: 6 december 2013 Rapport Geplaatst: 6 december 2013 Beste GTA Fetisjisten, In GTA zijn ee veel zeldzame wagens die ik graag zou willen hebben. Ik heb nu een Cheetah en een Police Riot, maar wil natuurlijk nog meer. Heeft iemand alsjeblieft de Space Docker, de alien wagen? Deze en andere kun je via een missie uitwisselen en via een glitch in je garage zetten, de alienwagen kun je zelfs verzekeren! Dus zet hieronder aub je auto en dan kunnen we er misschien een paar uitwisselen, zo helpen we elkaar bij het verzamelen van een mooie garage! Helaas word hier op dit forum niet over glitches gepraat of aanvraag op gedaan. Reageren
Ton1NL Geplaatst: 23 december 2013 Rapport Geplaatst: 23 december 2013 Kan iemand mij aan een paar auto's helpen? Franklins Buffalo Space docker. Ik zit op de xbox Voeg me toe Ton 1 NL Heb zelf veel supercars Reageren
KL_SHOOTER_KL Geplaatst: 23 december 2013 Rapport Geplaatst: 23 december 2013 Je kan jammer genoeg geen wagens meer uitwisselen Reageren
tjarda1999 Geplaatst: 23 december 2013 Rapport Geplaatst: 23 december 2013 Ik wel maar only for ps3 Reageren
Ton1NL Geplaatst: 27 december 2013 Rapport Geplaatst: 27 december 2013 Kan wel. Ik heb nu de lijkwagen en franklins auto van singleplayer. Wil graag de tow truck. Voeg ne toe als je die hebt Ton 1 NL Reageren
Casperster18 Geplaatst: 28 december 2013 Rapport Geplaatst: 28 december 2013 Ik heb zelf helaas ook geen Snowcar, maar wel een Karin Intruder voor de liefhebber van een zeldzame auto! Ik heb er niets mee gedaan, het is de standaard zwarte kleur, en er is niks mee gebeurd. Wie o Wie wil de Karin Intruder van me kopen? Reageren
PrutserNL Geplaatst: 28 december 2013 Rapport Geplaatst: 28 december 2013 Ik heb zelf helaas ook geen Snowcar, maar wel een Karin Intruder voor de liefhebber van een zeldzame auto! Ik heb er niets mee gedaan, het is de standaard zwarte kleur, en er is niks mee gebeurd. Wie o Wie wil de Karin Intruder van me kopen? Zit je op de xbox? Dan wil ik hem wel hebben? Waar is deze auto te vinden op de kaart? Reageren
tjarda1999 Geplaatst: 28 december 2013 Rapport Geplaatst: 28 december 2013 karin intruber wil ik ook wel :3 ps3 Reageren
Casperster18 Geplaatst: 28 december 2013 Rapport Geplaatst: 28 december 2013 Ik heb PS3, dus, tjarda, hoeveel wil je bieden voor een (nog originele) Karin Intruder? Reageren
Casperster18 Geplaatst: 28 december 2013 Rapport Geplaatst: 28 december 2013 Ik heb zelf helaas ook geen Snowcar, maar wel een Karin Intruder voor de liefhebber van een zeldzame auto! Ik heb er niets mee gedaan, het is de standaard zwarte kleur, en er is niks mee gebeurd. Wie o Wie wil de Karin Intruder van me kopen? Zit je op de xbox? Dan wil ik hem wel hebben? Waar is deze auto te vinden op de kaart? Ik weet niet waar hij precies te vinden is, je ziet zo eigenlijk overal wel. Ik vond hem bij Simeon bij de docks toen ik net een Auto had afgeleverd. Reageren
tjarda1999 Geplaatst: 28 december 2013 Rapport Geplaatst: 28 december 2013 Ik heb PS3, dus, tjarda, hoeveel wil je bieden voor een (nog originele) Karin Intruder? Hoe moet ik dat geld dan geven op de ps3 Reageren
Casperster18 Geplaatst: 28 december 2013 Rapport Geplaatst: 28 december 2013 Ik heb PS3, dus, tjarda, hoeveel wil je bieden voor een (nog originele) Karin Intruder? Hoe moet ik dat geld dan geven op de ps3 GTA Online: Select ingedrukt houden, Inventory > Cash > Share Cash, dan kun je een aantal % kiezen om te geven. Ik hoor van je (hoop ik) of we af kunnen spreken om te ruilen. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.