Jump to content

Nog steeds irritante hackers op gta online


dionkoffie

Recommended Posts

Het is dus NIET de schuld van R*. Ze hebben ze goed mogelijk geprobeert om de game zo te maken dat hackers er niks anders van kunnen maken. Maar hackers.... Die weten op alles wel iets. Zonder hackers was dit ook niet gebeurd en dus moeten hackers een ban krijgen. Natuurlijk wordt je niet gebannd als je zomaar enorm veel centjes hebt gekregen. Maar de gene die daar ook weer mee gaan rotzooien door bounty's daar mee te gaan zetten en weer aan andere geven, die krijgen dan een tijdelijke ban ofzo. Of de cheaterspool.

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 187
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • tjarda1999

    23

  • Ezra24rct3

    12

  • PrutserNL

    12

  • UberBug

    11

Zeer vervelend om dit te zien, ik heb sinds 1 Oktober erg veel tijd geinversteerd in dit spel en ben nu level 239 en heb ongeveer 1,5m cash in totaal, zeer tevreden.. En dan zie je mensen die binnen enkele minuten level 500-1000 worden ik vind dit erg triest, wat is je doel als je toch alles cheat / mod? Waarom speel je het spel dan überhaupt?

Link to comment
Delen op andere websites

Vind eigenlijk dat r* helemaal niet hoort te bannen. T is een lek in hun systeem. Hadden ze t maar goed moeten fixen.

Maar dat is dan mijn mening ;)

Niet met je eens. Als die hackers nu alleen zelf geld zouden verdienen zo, ja. Maar nu vallen ze er iedereen mee lastig. Dus, bannen die hele zooi en nooit meer toelaten.

Ook de gene die het geld krijgen?

Nee, natuurlijk niet, die kunnen er toch niets aan doen? Die zijn juist het slachtoffer, voor hen wordt de lol uit het spel gehaald..

Link to comment
Delen op andere websites

Zeer vervelend om dit te zien, ik heb sinds 1 Oktober erg veel tijd geinversteerd in dit spel en ben nu level 239 en heb ongeveer 1,5m cash in totaal, zeer tevreden.. En dan zie je mensen die binnen enkele minuten level 500-1000 worden ik vind dit erg triest, wat is je doel als je toch alles cheat / mod? Waarom speel je het spel dan überhaupt?

Rp geglitched bedoel je

Link to comment
Delen op andere websites

Ik vond op kerstavond rond 24 uur 1 miljard in een krat die gedropt werd op een eiland ten oosten van de map,

Ik wist op dat moment niet beter dan dat het puur mazzel was en niet afkomstig van hackers, heb er meteen een mooie flat en 4 auto's van gekocht.

Nu heb ik nog ruim $996.000.000 over, en speel alleen nog invite only, anders krijg ik nog meer poen waar ik niks mee kan.

Ik kan dit niet raporteren omdat ik geen naam heb van wie ik het heb gekregen, dus ik wacht maar af wat er gebeurd.

Link to comment
Delen op andere websites

Als je het geld weggeeft doe je toch een ongeoorloofde transactie dat wordt gedetecteerd door R*,

en levert je een automatische ban op?

Zoals het er nu aantoe gaat is het een sneeuwbal effect, en zadelt iedereen elkaar met een probleem op.

Niks doen met het geld lijkt mij daarom de beste oplossing, maar velen met mij zijn dat stadium al gepasseerd.

Bewerkt: door Lester62
Link to comment
Delen op andere websites

Als ik nu naar Online wil gaan komt er te staan: 'Your most recent save data could not be loaded at this time. Please return to Grand Theft Auto V.', iets in die richting, maar is dat een virus ofzo zoals Ezra zegt, of is het gewoon heel normaal en moet ik even wachten, want ik heb namelijk gewacht, systeem hersteld en al die shit, maar kan er nog steeds niet in..

Link to comment
Delen op andere websites

Gisteren ook een bedrag van 380m gevangen maar heb besloten het te houden, ben toch niet echt van het kopen ofzo, wil gewoon missie's doen.

Vind persoonlijk ook dat R* geen ban aan iemand kan geven aan iemand die geld gekregen heeft.

Het is ten aller tijden de schuld van de hackers die kiezen ervoor om dit te doen, R* zal vast z'n best doen om het te stoppen met patches maar hackers vinden het leuk om die patches dan weer te kraken.

Link to comment
Delen op andere websites

Als ik nu naar Online wil gaan komt er te staan: 'Your most recent save data could not be loaded at this time. Please return to Grand Theft Auto V.', iets in die richting, maar is dat een virus ofzo zoals Ezra zegt, of is het gewoon heel normaal en moet ik even wachten, want ik heb namelijk gewacht, systeem hersteld en al die shit, maar kan er nog steeds niet in..

Ik kreeg dat ook en toen gewoon even ps3 aan en uit gezet en toen was het weer goed? Of werkt dat niet bij jou?

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...