Jump to content

Recommended Posts

Geplaatst:

Ik denk echt dat AC IV een flop kan gaan worden. Ik beschouw deel III ook als een flop om eerlijk te zijn. Spoilers die al in de ingame database staan, zoals wie Hytham in feite was of anders wat ie was. En het verhaal was heel gebrekkig vond ik,

Opeens weet Hytham dat Connor zijn zoon is, maar in NY een sequence eerder wist hij dat niet, had echt op een I am your father moment gerekend maar helaas

. Dit wordt de eerste AC die ik niet ga kopen op de release dag sinds AC II.

• Reacties 284
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• GrandTheftHaye

46

• 3L1077

43

• moechy

34

• Ezra24rct3

27

Geplaatst:

Dit wordt de eerste AC die ik niet ga kopen op de release dag sinds AC II.

Zelfde hier.

Overigens zie ik net dat die al beschikbaar is in de winkel waar ik al m'n games koop. Zou 'm dus al aan het spelen zijn moest ik het willen. Zou wel goed uitkomen met de vakantie die begonnen is :puh:

Geplaatst:

Heb em gepre-ordered bij Bart Smit paar maanden terug.

Dus krijg gewoon de special edition inclusief pirate flag voor de gewone prijs.

Geplaatst:

Verwacht wel een goede impressie van je he Moechy :puh:, no spoilers of course, maar is het beter dan deel 3?

Geplaatst:

Ik denk echt dat AC IV een flop kan gaan worden. Ik beschouw deel III ook als een flop om eerlijk te zijn. Spoilers die al in de ingame database staan, zoals wie Hytham in feite was of anders wat ie was. En het verhaal was heel gebrekkig vond ik,

Opeens weet Hytham dat Connor zijn zoon is, maar in NY een sequence eerder wist hij dat niet, had echt op een I am your father moment gerekend maar helaas

. Dit wordt de eerste AC die ik niet ga kopen op de release dag sinds AC II.

Dit is juist de eerste AC die ik op de dag van release koop sinds AC1 :clown:

Geplaatst:

Het is veel en veel beter dan AC 3 :D.

Besturing is iets anders, de bootgameplay is ook heel fijn uitgewerkt.

Geplaatst:

(...) de bootgameplay is ook heel fijn uitgewerkt.

Dat was in III echt een flop, maar toch de leukste bezigheid :7 Kan je nu ook op je bood stappen en gewoon wat rondvaren voor de fun? :D

Geplaatst:

(...) de bootgameplay is ook heel fijn uitgewerkt.

Dat was in III echt een flop, maar toch de leukste bezigheid :7 Kan je nu ook op je bood stappen en gewoon wat rondvaren voor de fun? :D

Yup dat kan allemaal :puh:.

En er word een mooie draai aan het desmond-verhaal gegeven, namelijk hoe het mogelijk is dat je toch met een van zijn voorvaders speelt.

De rest moet je zelf maar ontdekken of ik spoil teveel :D

Geplaatst:

Vind dat AC sinds deel 3 bergafwaarts gaat in kwaliteit. Heb ook helaas weinig vertrouwen in deel 4. Ik vond zelf het deel met de boten in AC3 juist minder interessant en dat breiden ze nu nog verder uit. De 'Pirates of the Carribean' theme spreekt mij daar integen wel weer aan. Ben wel benieuwd welke richting ze ingaan met de storyline, want

De echte main character, Desmond, is er niet meer, dus waar draait het verhaal nu nog om?

Waarschijnlijk pik ik hem wel op tijdens Kerst, maar nu nog niet.

Geplaatst:

Laten we verder gaan in spoilers;

Word er ook nog wat met Desmond gedaan? En dan bedoel ik niet alleen dat zijn naam genoemd word. Maar dat hij ook nog voorkomt.

Geplaatst:

Hij komt nog voor ja, zij het in de vorm van een soort gefilmde opname van een paar Abstergo wetenschappers

Geplaatst:

Ik ben van plan om hem voor kerst te vragen voor de PC, maar is er de mogelijkheid om veel te klimmen op gebouwen? Of ben je juist veel op zee en krijg je met klimmen dan niet veel te maken?

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

• Create New...