Jump to content

PVV


GTA-LCS-Maverick

Recommended Posts

  • Reacties 113
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • GTA-LCS-Maverick

    38

  • ThunderDuck

    20

  • Sir_Ballas

    14

  • Michael

    6

Vooral marrokaanse jongeren zijn heel erg aardig en zullen geert wilders nooit wat aandoen, want ze zijn zo lief allemaal, en werken dat ze doen hahahahaha.

Echt elke nederlander die dit gelooft heeft nog nooit van het nieuws gehoord, en mag blij zijn dat die niet in elkaar geslagen is, want als je kijkt dan weet je het wel hoor.

Link to comment
Delen op andere websites

Kan je wellicht toelichten wat precies niet langer zo zal gaan? Het zou de discussie een stuk gemakkelijker, en inhoudelijker, maken als je wat specifieker bent.

Link to comment
Delen op andere websites

Breaking news: Alle buitenlanders zijn crimineel

Ja en nederland doet er weer niks aan. Echt kom op voor je zelf en vecht voor je vrijheid, want dit gaat zo niet langer.

Ik vind het van jullie beiden nogal erg zwart-wit. Het is zeker een feit dat een groot deel van de criminelen in Nederland van allochtone afkomst is, maar het merendeel van de allochtonen heeft zeker geen strafblad. Aan de andere kant is het zo dat we er echt een hoop aan doen om ongewenst vreemdelingen het land uit te krijgen, maar zolang de landen waar ze vandaan komen niet meewerken, kunnen wij ook niks.

Link to comment
Delen op andere websites

We moeten ook geen geld meer aan het buitenland geven, maar aan de nederlandse gezinnen, want het is toch belachelijk als kinderen geen brood meer mee krijgen naar school ?.

Je beseft toch wel dat Nederland door verdragen gebonden is om 0,7 van het BNP aan ontwikkelingshulp te besteden? 'Geen geld naar het buitenland' gaat sowieso niet want geen noodhulp geven is in de diplomatie een enorme faux pas.

En dat kinderen geen brood meer mee naar school krijgen is totaal geen zaak van de regering, maar van de ouders.

Ik bedenk me bovendien dat PVV helemaal niet mee doet met de gemeenteraadsverkiezingen, dus je hersenloze propaganda heeft helemaal geen plaats in dit topic.

En wat is dit dan ???????????????

5lnklk.jpg

Bewerkt: door GTA-LCS-Maverick
Link to comment
Delen op andere websites

Breaking news: Alle buitenlanders zijn crimineel

Ja en nederland doet er weer niks aan. Echt kom op voor je zelf en vecht voor je vrijheid, want dit gaat zo niet langer.

Ik vind het van jullie beiden nogal erg zwart-wit. Het is zeker een feit dat een groot deel van de criminelen in Nederland van allochtone afkomst is, maar het merendeel van de allochtonen heeft zeker geen strafblad. Aan de andere kant is het zo dat we er echt een hoop aan doen om ongewenst vreemdelingen het land uit te krijgen, maar zolang de landen waar ze vandaan komen niet meewerken, kunnen wij ook niks.

Je kan alles beweren, maar de manier waarop Maverick allochtonen profileert is ongefundeerd. Van autochtone Nederlanders wordt 1% verdacht van misdrijven, bij allochtonen 3,8%. Behoorlijk hoog, maar geen reden om te roepen dat je 'om je vrijheid moet vechten.'

Om nog even te reageren op het plaatje hier boven: Heb je een bron hiervoor, Maverick? Want ik kan hier geen enkel ondersteunend nieuwsbericht voor vinden.

Bewerkt: door ThunderDuck
Link to comment
Delen op andere websites

Vooral marrokaanse jongeren zijn heel erg aardig en zullen geert wilders nooit wat aandoen, want ze zijn zo lief allemaal, en werken dat ze doen hahahahaha.

Echt elke nederlander die dit gelooft heeft nog nooit van het nieuws gehoord, en mag blij zijn dat die niet in elkaar geslagen is, want als je kijkt dan weet je het wel hoor.

ik weet niet hoor, ik ben ook maar een witte nederlander die blij is dat ie nog niet in elkaar geslagen is, maar niet elke marrokaanse jongere is zo. dit vind ik nogal stereotype van je. ten eerste, afkomst veroorzaakt dergelijk gedrag niet, dit doet de opvoeding en de omgeving. ten tweede scheer je alles nogal over een kam, door direct en indirect te zeggen dat alle allochtonen of crimineel zijn, of in de bijstand zitten. de meeste allochtonen zijn namelijk hardwerkende mensen. en ten derde schiet je hier niks op met deze PVV "verheerlijking", het enigste wat je allicht zal bereiken is irritatie.

ik stem trouwens PVDA.

Link to comment
Delen op andere websites

Een nuance die ik vaak mis bij cijfers omtrent criminaliteit onder allochtonen is dat allochtonen vaak uit lagere sociale klasse's komen. En mensen uit lagere sociale klasse's zijn ongeacht etniciteit sowieso oververtegenwoordigd in de criminaliteit.

Edit:

@ThunderDuck

Klik, leef je uit zou ik zeggen.

Bewerkt: door Teh_Ninja
Link to comment
Delen op andere websites

Vooral marrokaanse jongeren zijn heel erg aardig en zullen geert wilders nooit wat aandoen, want ze zijn zo lief allemaal, en werken dat ze doen hahahahaha.

Echt elke nederlander die dit gelooft heeft nog nooit van het nieuws gehoord, en mag blij zijn dat die niet in elkaar geslagen is, want als je kijkt dan weet je het wel hoor.

ik weet niet hoor, ik ben ook maar een witte nederlander die blij is dat ie nog niet in elkaar geslagen is, maar niet elke marrokaanse jongere is zo. dit vind ik nogal stereotype van je. ten eerste, afkomst veroorzaakt dergelijk gedrag niet, dit doet de opvoeding en de omgeving. ten tweede scheer je alles nogal over een kam, door direct en indirect te zeggen dat alle allochtonen of crimineel zijn, of in de bijstand zitten. de meeste allochtonen zijn namelijk hardwerkende mensen. en ten derde schiet je hier niks op met deze PVV "verheerlijking", het enigste wat je allicht zal bereiken is irritatie.

ik stem trouwens PVDA.

Dan ben je helemaal verkeerd bezig want die vinden juist dat allen buitenlanders een uitkering moeten krijgen, en niet hoeven te werken. Bewerkt: door GTA-LCS-Maverick
Link to comment
Delen op andere websites

Dan ben je helemaal verkeerd bezig want die vinden juist dat allen buitenlanders een uitkering moeten krijgen, en niet hoeven te werken.

Waar baseer je dat nou weer op? :7
Link to comment
Delen op andere websites

Uit welke instelling ben jij ontsnapt man? Wat is dit allemaal...

Ik kan gewoon niet geloven dat een persoon die vol bij zij verstand is al deze standpunten kan verdedigen en geloven? Door wie wordt zo'n persoon dan opgevoed en gecontroleerd dat het er zo in vast zit gegroeid? Zoiets als dit kan nooit door eigen ingevingen of realisaties komen, dit is gevoed door iets.

Dit lijkt trouwens een LCS-Maverick vs De Rest-topic, is dit dan wel Opinie-waardig? Het kan het wel zijn, maar onder de huidige reacties lijkt het net de Stamkroeg.

Link to comment
Delen op andere websites

Vooral marrokaanse jongeren zijn heel erg aardig en zullen geert wilders nooit wat aandoen, want ze zijn zo lief allemaal, en werken dat ze doen hahahahaha.

Echt elke nederlander die dit gelooft heeft nog nooit van het nieuws gehoord, en mag blij zijn dat die niet in elkaar geslagen is, want als je kijkt dan weet je het wel hoor.

ik weet niet hoor, ik ben ook maar een witte nederlander die blij is dat ie nog niet in elkaar geslagen is, maar niet elke marrokaanse jongere is zo. dit vind ik nogal stereotype van je. ten eerste, afkomst veroorzaakt dergelijk gedrag niet, dit doet de opvoeding en de omgeving. ten tweede scheer je alles nogal over een kam, door direct en indirect te zeggen dat alle allochtonen of crimineel zijn, of in de bijstand zitten. de meeste allochtonen zijn namelijk hardwerkende mensen. en ten derde schiet je hier niks op met deze PVV "verheerlijking", het enigste wat je allicht zal bereiken is irritatie.

ik stem trouwens PVDA.

Dan ben je helemaal verkeerd bezig want die vinden juist dat alle buitenlanders een uitkering moeten krijgen, en niet hoeven te werken.

2d80tax.jpg

Bewerkt: door GTA-LCS-Maverick
Link to comment
Delen op andere websites

Iedereen in Nederland heeft recht om volwaardig mee te doen in de samenleving. Als mensen even niet zelfstandig voor een eigen inkomen kunnen zorgen, dan moeten zij kunnen vertrouwen op een goed sociaal vangnet. De bijstand biedt iedereen een inkomen op het niveau van het sociaal minimum. Hier staan wel verplichtingen tegenover. Gemeenten houden rekening met ieders persoonlijke situatie. Wie wel kan werken, moet aan de slag. Tijdelijk werk, via een uitzendbureau, of parttime werk kan een opstap zijn naar een vaste baan. Wie fraudeert, wordt stevig aangepakt.

Bron: http://www.pvda.nl/standpunten/sociale+zekerheid/Bijstand

Bewerkt: door Sir_Ballas
Link to comment
Delen op andere websites

Iedereen in Nederland heeft recht om volwaardig mee te doen in de samenleving. Als mensen even niet zelfstandig voor een eigen inkomen kunnen zorgen, dan moeten zij kunnen vertrouwen op een goed sociaal vangnet. De bijstand biedt iedereen een inkomen op het niveau van het sociaal minimum. Hier staan wel verplichtingen tegenover. Gemeenten houden rekening met ieders persoonlijke situatie. Wie wel kan werken, moet aan de slag. Tijdelijk werk, via een uitzendbureau, of parttime werk kan een opstap zijn naar een vaste baan. Wie fraudeert, wordt stevig aangepakt.

Jammer genoeg merken we daar helemaal niks van. Echt je hoort het steeds meer, en 7 maart gaat er dan ook eindelijk is wat gebeuren. Alsjeblieft kom op voor je land, want tot je 67 ga je het niet volhouden, en je kan nou ook heel makkelijk ontslagen worden, dus vergeet dat niet he. Bewerkt: door GTA-LCS-Maverick
Link to comment
Delen op andere websites

Alsjeblieft kom op voor je land, want tot je 67 ga je het niet volhouden, en je kan nou ook heel makkelijk ontslagen worden, dus vergeet dat niet he.

Als je in Nederland iets niet makkelijk kan gebeuren is het ontslagen worden. Daarvoor moet de werkgever een vergunning aanvragen.
Link to comment
Delen op andere websites

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...