Jump to content

PVV


GTA-LCS-Maverick

Recommended Posts

Ik ben trouwens (politicologisch gezien) benieuwd of populistische partijen, zoals de PVV, echt toekomst hebben als regeringspartij in een land zoals Nederland. :puh:

Ik ben namelijk ook wel benieuwd wat anderen hierover denken.

Bij deze dan. ;)

Ben benieuwd of, mocht de PVV de grootste partij worden, hij een coalitie kan vormen. Volgens zichzelf wel, aangezien "ze hun schoonmoeders nog verkopen om te kunnen regeren", maar ik vraag het me af.

Ergens hoop ik gewoon dat we Wilders in de regering krijgen, liefst als premier. Denk dat dat het kabinet is wat het snelst valt van allemaal, want Wilders valt gewoon van een enorm hoge toren op het moment dat hij niet alleen maar kan zeiken op anderen met behulp van oneliners en zelf opgejaagd wordt als een wild dier.

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 113
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • GTA-LCS-Maverick

    38

  • ThunderDuck

    20

  • Sir_Ballas

    14

  • Michael

    6

Het probleem met de PVV is dat ze geen concrete plannen hebben. Ik ben een voorstander van Wilders' plan van het uitzetten van allochtone criminelen, maar daar houd het op. Die anti-Islam sticker was grappig maar heeft geen enkel nut dan weggegooide belastingcenten. Ik stem liever op een solide partij met een agenda die de situatie van scholieren wil beteren (SP?), dan een wankelende partij (ik lees af en toe krantartikeltjes van insiders van de PVV die lopen te zaniken om hun eigen partij?) die geen concrete regeringsplannen heeft.

Link to comment
Delen op andere websites

Gewoon het nieuws volgen, dan had je het wel geweten.

Hoe laat je niet merken dat je qua beargumentatie bankroet bent voor dummies

Ja sorry maar als jij het nieuws niet volgt dan is dat toch echt een probleem bij jezelf lijkt me.

Is de NOS misschien wel goed genoeg voor je ???

http://nos.nl/video/...ljarden-op.html

Bewerkt: door GTA-LCS-Maverick
Link to comment
Delen op andere websites

hij zegt alleen maar dat je geen goede argumenten meer hebt. (niet dat je die ooit gehad hebt :7)

Jawel maar bij mensen als jullie die alleen maar om het buitenland geven heeft dat geen zin.
Link to comment
Delen op andere websites

Ja sorry maar als jij het nieuws niet volgt dan is dat toch echt een probleem bij jezelf lijkt me.

Is de NOS misschien wel goed genoeg voor je ???

http://nos.nl/video/...ljarden-op.html

Noem zelf wat je wilt zeggen in plaats van de hele tijd onnozele nieuwsberichten te linken.

Ok kom jij dan maar is met berichten dat het niet zo is.
Link to comment
Delen op andere websites

weet je wat ze met mensen zoals jij moeten doen maverick? een paar maanden naar Afrika sturen, zonder zakgeld of telefoon of niks. we zullen zien of je dan nog steeds denkt dat we het in NL zo slecht hebben.

Link to comment
Delen op andere websites

Wel, zo discussiëren we niet. Iemand die wat beweert moet dat bevestigen en funderen met bewijs en niet andersom. Ik kan het bestaan van een vliegende groene kalkoen niet ontkennen wanneer jij dat zou beweren, dus kom jij even met wat meer fundering, als die al zou bestaan.

Link to comment
Delen op andere websites

Guys, wat hier werd gezegd geldt ook voor dit topic. Als je een discussie wilt voeren, doe dit dan op een serieuze manier en reageer inhoudelijk op elkaar's standpunten.

GTA-LCS-Maverick; je kunt nieuwsberichten of videos gebruiken om je argumenten te ondersteunen, maar niet als argumenten zelf. Ik verzoek je ook om op te houden met anderen aan te sporen om op PVV te stemmen. Je mag jouw mening geven, maar respecteer ook die van anderen, en kom niet steeds simpelweg met pro-PVV filmpjes en leuzen aanzetten, daar is dit forum niet voor bedoeld.

Let hier op anders moeten we dit topic ook gaan sluiten, en dat is extra sneu voor de leden die wél een goede discussie willen voeren. :Y

Link to comment
Delen op andere websites

weet je wat ze met mensen zoals jij moeten doen maverick? een paar maanden naar Afrika sturen, zonder zakgeld of telefoon of niks. we zullen zien of je dan nog steeds denkt dat we het in NL zo slecht hebben.

Dat is vooral iets wat rijke mensen zeggen.

Hier in nederland beginnen we anders ook al op Afrika te lijken, want het is toch belachelijk dat er hier al meer dan duizenden kinderen met honger en zonder brood naar school gaan ????

Als wij het geld hebben voor asielzoekers die klagen over dat ons eten niet lekker is, en we allogtonen

nog steeds ons land binnen laten komen en vrolijk een uitkering geven met alles erop en eraan , dan kun je mij niet wijs maken dat we moeten bezuinigen.

Ook heeft de nederlandse overheid de afgelopen 5 jaar bijna 24 miljard EURO gepompt in ontwikkelingslanden. En hier leven hele gezinnen van de voedselbank.

Bewerkt: door GTA-LCS-Maverick
Link to comment
Delen op andere websites

Alhoewel mijn mening op vele punten, niet parallel loopt met die van Maverick, kan ik het wel begrijpen dat er soms vraagtekens ontstaan bij het overheidsbeleid. :Y

Zo staat Nederland garant voor enorme bijdrages aan diverse landen. Als je dan net hebt gehoord, dat we allen de broekriem moeten aantrekken en flink moeten bezuinigen, zijn dit dan (op het eerste gezicht) dingen die niet te begrijpen vallen.

Link to comment
Delen op andere websites

Wilders heeft weer gelijk, want hoe heerlijk zal zijn als iedereen gewoon weer de straat op durft ??? Juist in deze crisis zal het een goed idee zijn, dat niet steeds de eerlijke burgers het slachtoffer hoeven te worden van al die bezuinigingen.

http://www.rtlnieuws...et-het-land-uit

De andere partijen moeten ook maar is wat meer op straat gaan, dan zullen ze zelf ook nog wel een keer het slachtoffer worden, en zeker de PvdA. Misschien worden ze dan allemaal een keer wakker.

Link to comment
Delen op andere websites

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...