Jump to content

PVV


GTA-LCS-Maverick

Recommended Posts

  • Reacties 113
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • GTA-LCS-Maverick

    38

  • ThunderDuck

    20

  • Sir_Ballas

    14

  • Michael

    6

Vond je het dan wel goed dat er miljarden euro's aan Griekenland werd gegeven? Heel veel landen helpen elkaar en wanneer wij overstromingen krijgen zullen wij ook geld krijgen van andere landen. Wanneer er in Duitsland een grote storm is met heel veel doden en veel schade helpen andere landen vast ook. :7

Link to comment
Delen op andere websites

Vond je het dan wel goed dat er miljarden euro's aan Griekenland werd gegeven? Heel veel landen helpen elkaar en wanneer wij overstromingen krijgen zullen wij ook geld krijgen van andere landen. Wanneer er in Duitsland een grote storm is met heel veel doden en veel schade helpen andere landen vast ook. :7

Nee maar met griekenland gaat het ook nooit meer goed komen. We zitten zelf ook al in de crisis, en als we nou ook nog ons geld moeten gaan weggeven, dan gaat het alleen nog maar slechter worden hier.
Link to comment
Delen op andere websites

dat moet van brussel. we kunnen nu wel uit de EU stappen, en geen geld meer aan het buitenland geven, maar als wij geld nodig hebben zullen andere landen ons ook niets geven.

Link to comment
Delen op andere websites

dat moet van brussel. we kunnen nu wel uit de EU stappen, en geen geld meer aan het buitenland geven, maar als wij geld nodig hebben zullen andere landen ons ook niets geven.

Maar volgens onderzoek zal het wel weer miljarden opleveren en kan de belasting weer is omlaag :)
Link to comment
Delen op andere websites

dat moet van brussel. we kunnen nu wel uit de EU stappen, en geen geld meer aan het buitenland geven, maar als wij geld nodig hebben zullen andere landen ons ook niets geven.

Maar volgens onderzoek zal het wel weer miljarden opleveren en kan de belasting weer is omlaag :)

Judge-Judy-Eyes1.gif

heb je misschien meerdere bronnen vanwaar je deze lariekoek vandaan haalt?

Dat vroeg ik mij ook al af...

Link to comment
Delen op andere websites

Als wij geen geld aan Griekenland hadden gegeven was het land falliet gegaan, en zaten we in een NOG diepere crisis.

Dat kan je alleen maar met een theorie hopen te plotten (en die kan je ook weer weerleggen). Het is niet zo dat de hele wereldhandel afhankelijk is van Griekenland. :puh:

Link to comment
Delen op andere websites

dat moet van brussel. we kunnen nu wel uit de EU stappen, en geen geld meer aan het buitenland geven, maar als wij geld nodig hebben zullen andere landen ons ook niets geven.

Maar volgens onderzoek zal het wel weer miljarden opleveren en kan de belasting weer is omlaag :)

heb je misschien meerdere bronnen vanwaar je deze lariekoek vandaan haalt?

Dit is onderzocht door Zwitserland, als ik mij niet vergis. Maar hoeveel waarde kan je hieraan hechten? Zwitserland, als niet-lidstaat van de EU, heeft een dubbele agenda. ;)

Bij dat onderzoek was erg weinig onderzoek gedaan naar de invloed op de export als Nederland uit de EU ging. En ik denk dat dat nog een aanzienlijk verschil maakt.

Link to comment
Delen op andere websites

dat moet van brussel. we kunnen nu wel uit de EU stappen, en geen geld meer aan het buitenland geven, maar als wij geld nodig hebben zullen andere landen ons ook niets geven.

Maar volgens onderzoek zal het wel weer miljarden opleveren en kan de belasting weer is omlaag :)

Judge-Judy-Eyes1.gif

heb je misschien meerdere bronnen vanwaar je deze lariekoek vandaan haalt?

Dat vroeg ik mij ook al af...

Gewoon het nieuws volgen, dan had je het wel geweten.

Like anders even deze pagina https://www.facebook.com/GeertWilders1963?fref=ts

Link to comment
Delen op andere websites

Ik snap niet dat deze discussie nog door mag gaan gezien we wel weten dat de topicstarter er qua beargumentatie nog erger voorstaat dan Griekenland op het gebied van economie. Waar gaat dit topic nu eigenlijk om?

Link to comment
Delen op andere websites

Ik snap niet dat deze discussie nog door mag gaan gezien we wel weten dat de topicstarter er qua beargumentatie nog erger voorstaat dan Griekenland op het gebied van economie. Waar gaat dit topic nu eigenlijk om?

De oorspronkelijke discussie begint inderdaad een beetje in de herhaling te vallen. Maar over het onderwerp valt nog genoeg te bespreken, zoals waar NicolaB eerder over begon:

Ik ben trouwens (politicologisch gezien) benieuwd of populistische partijen, zoals de PVV, echt toekomst hebben als regeringspartij in een land zoals Nederland. :puh:

Ik ben namelijk ook wel benieuwd wat anderen hierover denken. ^

Overigens mijn complimenten voor een hoop leden die vooral de afgelopen tijd hebben laten zien goede discussies te kunnen voeren, op een nette en volwassen manier. Die leden zien we graag in dit subforum. :tu: Ik hoop dat dit zo blijft en dat we...

gwn stemme jonge

... dit soort nutteloze reacties niet meer zullen zien. :N

Link to comment
Delen op andere websites

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...