JasonStatham Geplaatst: 10 november 2016 Rapport Geplaatst: 10 november 2016 Zo, werd tijd hé! Na een maand lang door heel New Bordeaux te rijden, rennen en iedereen aan flarden te schieten in dezelfde groene jackie, was ik echt wel toe aan wat anders Reageren
moechy Geplaatst: 10 november 2016 Rapport Geplaatst: 10 november 2016 Echter is het nog niet hetzelfde als in mafia 2, hier kan je in 1 van je savehouses een vastgestelde outfit kiezen, dus je kan niet echt je eigen outfit samen stellen. Reageren
Sjaakswabber Geplaatst: 10 november 2016 Rapport Geplaatst: 10 november 2016 Ik heb mij wel vermaakt met deze game, maar echt, wat is deze game herhalend. En overal loop je door muren heen en zitten andere rare bugs en glitches. De eerste 2 uur en de laatste 2 uur van het verhaal zijn tof, maar voor de rest is dit een zeer middelmatige game. De rol van Vito vond ik tegen vallen, er zijn maar 3 verhalende missies met Vito, voor de rest zit je alleen met hem aan tafel gebieden uit te delen. Reageren
moechy Geplaatst: 11 november 2016 Rapport Geplaatst: 11 november 2016 Ja het word snel repititief en saai. Moet wel eerlijk zeggen dat ik nog geen enkele buf of glitch heb meegemaakt en zit nu op 3/4 van de game. Heb wel de indruk dat xbow spelers hier meer last van hebben dan ps4 spelers. Reageren
LionOfHolland Geplaatst: 21 december 2016 Rapport Geplaatst: 21 december 2016 https://mafiagame.com/en/news/view/en-races-car-customization-and-more-come-to-mafia-3-today/ Reageren
JasonStatham Geplaatst: 29 maart 2017 Rapport Geplaatst: 29 maart 2017 De eerste verhaalexpansie is gister uitgebracht! Ondanks dat ik de game zwaar heb bekritiseerd, het mag wel gezegd worden dat Hangar 13 op degelijke wijze het spel blijft ondersteunen, want het toevoegen van een stuk wereld buiten de stad is zeker niet niks. En zoals ik toen zei: Op 10/22/2016 om 10:43, FrankyFourFingers zei: Ik heb 'm alweer uit de PS4 gehaald en wellicht dat ik 't met een Donovan-DLC weer een kans geef, want dan hoef ik toch geen rackets meer over te nemen Het is geen Donovan-DLC (komt nog), maar het zijn ook geen rackets Misschien als het wat betreft lengte ook aardig groot is, schaf ik deze DLC of de Season Pass aan. Maar 15eu (alleen de DLC) of 30eu (season pass: 3 DLC's van 15eu waarschijnlijk) is niet niks. Zeker ook aangezien de Deluxe Edition (Game + Season Pass) momenteel 35eu kost in de PS Store. Dat is eigenlijk wel heel disproportioneel, dan zou ik beter kunnen kijken of ik de fysieke versie ergens kwijt kan, al is het maar voor 15-20euro. Oja, er is ook een demo van uitgebracht voor wie de game niet heeft! Reageren
LionOfHolland Geplaatst: 29 maart 2017 Rapport Geplaatst: 29 maart 2017 Citaat Oja, er is ook een demo van uitgebracht voor wie de game niet heeft! Thanks! Binnenkort maar even proberen. Zijn alle problemen opgelost en is alle gratis content al toegevoegd? Reageren
LionOfHolland Geplaatst: 5 april 2017 Rapport Geplaatst: 5 april 2017 http://www.psx-sense.nl/275738/dlc-special-mafia-iii-faster-baby/ De DLC is nogal kaal Reageren
NicolaB Geplaatst: 5 april 2017 Rapport Geplaatst: 5 april 2017 (bewerkt) Echt een van de beste nummers om blindelings met 135 mph over een kruizing te knallen... Samen met Dance of the hours en eve of destruction (zie spoiler) toch wel het beste wat dat hele spel me gebracht heeft (3, voor mij nieuwe, geweldige nummertjes ) Bewerkt: 5 april 2017 door NicolaB Reageren
Bassieboy35 Geplaatst: 7 april 2017 Rapport Geplaatst: 7 april 2017 Heb dit spel een tijdje terug gekocht en inmiddels ook uitgespeeld. Wat zou ik zeggen? Mooi gemaakt, aardig goed verhaal maar eenzijdig qua missies. Ik had dat eigenlijk niet verwacht. Maar goed, voor minder dan 20 euro op de kop getikt dus daarvoor vond ik het het nog wel waard. Qua spelelement wel interessant op het gebied van het maken van beslissingen. Reageren
LionOfHolland Geplaatst: 9 april 2017 Rapport Geplaatst: 9 april 2017 Het is dus niet echt de moeite waard om nog te halen? Reageren
Bassieboy35 Geplaatst: 10 april 2017 Rapport Geplaatst: 10 april 2017 Mocht je 'm voor een schappelijke prijsje kunnen kopen, zou ik 'm wel halen. Hij is zeker nog wel de moeite waard om eens te doen naar mijn idee. Reageren
Joriz Geplaatst: 20 mei 2017 Rapport Geplaatst: 20 mei 2017 Ik heb Mafia 3 voor een mooi prijsje op de kop aan het tikken. Het is zeker een mooi spel al weet ik nog niet 100% wat ik er van moet vinden gezien ik het relatief kort heb gespeeld. Het is zeker geen GTA en komt naar mijn idee lineairder qua verhaal over. De muziek daarbij is wel fantastisch en het spel weet echt goed een sfeer neer te zetten. Enige puntje wat mij opvalt is dat het spel buiten de missies iets minder levendig overkomt dan GTA. Ik hoop het de komende tijd nog wat verder te kunnen spelen om een betere indruk te krijgen Reageren
JasonStatham Geplaatst: 20 mei 2017 Rapport Geplaatst: 20 mei 2017 7 uur geleden, Joriz zei: Ik heb Mafia 3 voor een mooi prijsje op de kop aan het tikken. Het is zeker een mooi spel al weet ik nog niet 100% wat ik er van moet vinden gezien ik het relatief kort heb gespeeld. Het is zeker geen GTA en komt naar mijn idee lineairder qua verhaal over. Aangezien je een korte tijd hebt gespeeld, zou ik nog niet te enthousiast worden. Dit spel gaat ten onder in haar middenstuk, terwijl het eerste gedeelte supersterk is Reageren
aron24 Geplaatst: 31 oktober 2018 Rapport Geplaatst: 31 oktober 2018 Dit spel was laatst gratis door PS Plus en ik heb het eergisteren voor de eerste keer opgestart. Ik moet zeggen dat ik het wel een gaaf spel vind, tot nu toe. Dus we gaan zien of het gaaf blijft. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.