Jump to content

Mafia III


rubensoest01

Recommended Posts

  • Reacties 150
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • JasonStatham

    30

  • moechy

    15

  • KoningJesper

    15

  • TekaLoca

    8

Ik heb net fifa gehaald dus ik wacht even met deze game. Kan ik ook afwachten wat iedereen er van vind. Ik haal m wel in December denk ik

Same here! Ik ga hem sowieso halen, weet niet of ik het de 60 euro waard vind. De game is goed, maar goed genoeg!?

Link to comment
Delen op andere websites

Is het waar dat er een missie is waar je een ku klux klan meeting moet verstoren? Zag er wat van voorbij komen maar weet niet of het waar is. Zou wel erg ziek zijn. smile3.gif

Jahzeker! Het spel zal omgaan met vele thema's die in die tijdsperiode erg relevant waren en daar hoort racisme en de KKK absoluut bij.
Link to comment
Delen op andere websites

Dat is wel erg vet. Ben van plan dit spel nog in huis te halen gezien de storyline mij bijzonder goed lijkt. Ik wacht alleen even tot de prijs wat daalt of er weer een loonstrook binnenkomt. Heb gameplay beelden gezien van

een missie in een kantoor gebouw, vermoorden van een kerel die nogal een functie leek te hebben in het verhaal.

De stad New Orléans spreekt me ook wel. Komt zeker nog wel eens in huis :)

Link to comment
Delen op andere websites

Nou voor zover is de gehele verhaallijn enorm eentonig..

Het niet kunnen customizen van je character, voertuig en de rest momenteel is ook jammer.. Niet te vergeten dat je geen auto's kunt saven en dus constant voertuigen moet stelen.. Wat weer wanted levels met je mee brengt... die overigens moeilijk kwijt te raken zijn... (Ook mede omdat de protagonist zwart is)

Ook het cover systeem is momenteel nog slecht uitgewerkt.. Zo is het bijvoorbeeld als je van een muurtje naar 2 houten tonnen wilt verplaatsten in cover je uit cover gaat rechtstreeks in een kogel regen van je enemy's... terwijl de prompt toch echt aanwees dat je naar die tonnen ging verplaatsen..

Ook is het vecht systeem nogal vreemd uitgelegd..

En zo kan ik wel doorgaan, maar heb geen zin meer om te typen :7

Link to comment
Delen op andere websites

...

En zo kan ik wel doorgaan, maar heb geen zin meer om te typen emo.gif

Pfff, echt sinds het feit dat ik las dat ze geen review copies verspreiden, ben ik enorm sceptisch. Ik hoopte echt nog dat het helemaal goed zat en als er wat mis mee was, dan zou het wel gewoon de PC port moeten zijn die niet in orde is. Maar als ik dit zo lees, lijkt het gewoon 1 grote teleurstelling.

Nou heb ik de game nog niet en ik weet nog steeds niet of ik 'm meteen wil hebben, maar ik lees meer negatief dan positief over de game. Zijn er eigenlijk dingen die je wel goed vind? :7

Als het gewoon een mediocre game is, dan baal ik er echt van. De mafia serie scoorde bij mij tot zover 2x een top/top, erg jammer als deeltje drie me niet zal bevallen.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik krijg hem morgen binnen, dus ik oordeel zelf wel dan.

Hoor dan ook graag wat jouw mening is, dat zou me wel helpen bij het maken van een keuze.

In een kwartaal met Mafia 3, BF1, The Last Guardian, Final Fantasy XV, Dishonored 2 en World of Final Fantasy, moeten er wel opofferingen worden gemaakt emo.gif

Overigens een bericht voor de PC-gamers, hij is gecapped tot 30FPS :N

bce5adf1df820ebce88e3c21b921d099.png

Link to comment
Delen op andere websites

...

En zo kan ik wel doorgaan, maar heb geen zin meer om te typen :7

Zijn er eigenlijk dingen die je wel goed vind? emo.gif

Oh jazeker, de kleine details in dit spel houden me wel bezig..

bijvoorbeeld het bij het parkeren van een auto blijven de wielen gestuurd staan in de richting welke ze stonden..

Ook zijn de enemy's tijdens gevechten soms echt wel moeilijk.. Ze proberen je vaak te flanken in cover en weten hoe ze een Molotov moeten mikken, dus soms moet je echt plannen hoe je enemy's gaat uitschakelen..

Ook het besturen van voertuigen is goed uitgewerkt naar mijn mening.. In de jaren 60's waren auto's nog niet zo snel, (de gemiddelde personen auto is log en stuurt voor geen meter :7 )

Je hebt "Arcade" en "Simulation" voor het besturen van de auto's. Arcade is meer richting de besturing van de GTA III-era (GTA Vice City, GTA III etc) (Auto's hebben vrijwel geen gewicht en accelereren en remmen razend snel.

Simulation is meer richting de besturing van GTA IV (Auto's voelen zwaar, sturen soms heel log enzovoorts.. )

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...