Jump to content

[PS3] Meeting 24-4-2014


sabinee1995

Recommended Posts

Valt eigenlijk niet zoveel te discussiëren.

De regels waren duidelijk. Als iemand een meeting host en een van de regels is (niet beuken / schieten etc..), dan hoor je daar simpelweg aan te houden.

Als je denkt dat je je daar niet aan kan houden, meld je dan gewoon niet aan voor de meeting.

En met deze wijze woorden luid ik t weekend in!

Houdoee!! :bier:

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 154
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • TheDutchWesley

    20

  • ERRWINS

    19

  • sabinee1995

    18

  • Niked

    16

De regels waren duidelijk. Als iemand een meeting host en een van de regels is (niet beuken / schieten etc..), dan hoor je daar simpelweg aan te houden.

Ik denk dat dit het allemaal wel samenvat, je hebt je te gedragen naar regels gesteld door de host.

Gelieve dit topic vanaf nu enkel nog te gebruiken om te praten over de meeting/snapmatics te plaatsen/... en niet meer verder te discussiëren over al dan niet iemand terecht uit het spel is gezet. Anders gaat dit topic daadwerkelijk op slot.

Link to comment
Delen op andere websites

tip voor een volgende meeting

-niet zoveel races (anderhalf uur is veel te lang)

-niet zo lange races er waren er van 10 min

als het gezellig is hoor je niemand klagen over hoelang een meeting duurt , de ene meeting duurt een uurtje en dan de ander kan een uur of twee in beslag nemen :D ligt er aan hoe druk en hoe gezellig het nog is , de meeting van gister avond duurde 2,5 uur en heb me prima vermaakt :D
Link to comment
Delen op andere websites

tip voor een volgende meeting

-niet zoveel races (anderhalf uur is veel te lang)

-niet zo lange races er waren er van 10 min

Dat is afhankelijk van je voorkeuren. Ik vind racen, mits dit eerlijk gebeurd, juist een vd leukste dingen in het spel. Het aantal races en de lengte van iedere race an sich is voor mij dus altijd te weinig. ;)

Link to comment
Delen op andere websites

wat een sukkels zijn jullie botse is geen valspelen anders had rockstar er wel wat op verzonne en geloof me dat ik 9 van de 10 van jullie win met race zonder te botse

In één van de volgende updates komt er toch iets dat je elkaar niet meer weg kan beuken tijdens racen ofzo?

Link to comment
Delen op andere websites

De regels waren duidelijk. Als iemand een meeting host en een van de regels is (niet beuken / schieten etc..), dan hoor je daar simpelweg aan te houden.

Ik denk dat dit het allemaal wel samenvat, je hebt je te gedragen naar regels gesteld door de host.

Gelieve dit topic vanaf nu enkel nog te gebruiken om te praten over de meeting/snapmatics te plaatsen/... en niet meer verder te discussiëren over al dan niet iemand terecht uit het spel is gezet. Anders gaat dit topic daadwerkelijk op slot.

Even een herinnering aan de heren hier boven. Laten we het gezellig houden :)

Link to comment
Delen op andere websites

wat een sukkels zijn jullie botse is geen valspelen anders had rockstar er wel wat op verzonne en geloof me dat ik 9 van de 10 van jullie win met race zonder te botse

Daarom komt er ook een update, zodat er geen losers meer zoals jou kunnen beuken. Bewerkt: door TheDutchWesley
Link to comment
Delen op andere websites

wat een sukkels zijn jullie botse is geen valspelen anders had rockstar er wel wat op verzonne en geloof me dat ik 9 van de 10 van jullie win met race zonder te botse

Daarom komt er ook een update, zodat er geen losers meer als jou kunnen beuken.

jep eindelijk (ik beuk alleen maar als je zelf ook contineu wordt gebeukt of aan me internet)
Link to comment
Delen op andere websites

wat een sukkels zijn jullie

Sukkels? Leer eerst eens foutloos Nederlands typen voordat je 'n ander voor sukkel uitmaakt, sukkel.

botse is geen valspelen anders had rockstar er wel wat op verzonne

Heeft Rockstar ook en dat komt met de volgende update.

en geloof me dat ik 9 van de 10 van jullie win met race zonder te botse

Als je zo zeker van je zaak bent, waarom moet je je dan verlagen tot het niveau van 'n kleuter die het anders niet winnen kan?

Dus nee ... ik geloof je niet.

Bewerkt: door FcUtreg4Life
Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...