Jump to content

[PS3] Meeting 24-4-2014


sabinee1995

Recommended Posts

  • Reacties 154
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • TheDutchWesley

    20

  • ERRWINS

    19

  • sabinee1995

    18

  • Niked

    16

Volgens mij zijn jullie degene die niet tegen hun verlies kunnen als je even snelle autos heb moet je dan heletijd langs elkaar gaan rije en bij de vorige meeting heb ik niet gebeukt en alsnog gewonne

Link to comment
Delen op andere websites

Volgens mij zijn jullie degene die niet tegen hun verlies kunnen als je even snelle autos heb moet je dan heletijd langs elkaar gaan rije en bij de vorige meeting heb ik niet gebeukt en alsnog gewonne

Wij reden op een gegeven moment met 4 man naast elkaar tot een zeker persoon *kuck* jij *kuch* er dwars doorheen moest beuken. Ik zie nut er niet van in en haalt het speelplezier alleen maar weg. Als je echt sportief bent en een goede racer, dan race je zonder te beuken. Ook al betekend dat, dat je even moet remmen. Maar aan je reactie te zien snap je dat nog niet helemaal maar dat geeft niet. Besef komt vanzelf wel.

Link to comment
Delen op andere websites

Oh ... en dat is dan maar 'n reden om te beuken? Je kan ook gewoon je kans afwachten en in de laatste meters toeslaan, zoals je dat in die laatste race ook probeerde. Helaas voor jou was ik het gebeuk van jou en Meown (of ziets) toen al zo zat, dat ik je eraf beukte. Je eigen reactie daarop zou 'n eye-opener moeten zijn dat beuken gewoon niet cool is.

Link to comment
Delen op andere websites

Omdat de meeste racen lange stukken rechtdoor waren en iedereen even snel is

Niet iedereen was even snel. Sommige hadden een Adder, Entity XF, of zoals mij een Turismo R. En dan kan je ook nog in de slipstream terecht komen. Dus het kan gebeuren dat de ene de ander inhaalt. Bij jou kon dat niet omdat je dan gelijk aan de kant werd geduwd. Bewerkt: door TheDutchWesley
Link to comment
Delen op andere websites

Oh ... en dat is dan maar 'n reden om te beuken? Je kan ook gewoon je kans afwachten en in de laatste meters toeslaan, zoals je dat in die laatste race ook probeerde. Helaas voor jou was ik het gebeuk van jou en Meown (of ziets) toen al zo zat, dat ik je eraf beukte. Je eigen reactie daarop zou 'n eye-opener moeten zijn dat beuken gewoon niet cool is.

je kans afwachten? dus je moet dan maar niet proberen om te winnen maar gwn geluk hebben en klopt uit reactie schold ik maar dat is gwn een reactie toen had jij gwn gewonne en ik verloren
Link to comment
Delen op andere websites

Het is duidelijk dat we niet op 1 lijn zitten met jou. Als op dit forum een meeting wordt georganiseerd, verwachten we van alle deelnemers dat ze zich normaal gedragen en luisteren naar de host.

Als je dit niet kunt, dan kun je beter weg blijven. Wij willen wel graag een leuke meeting.

Link to comment
Delen op andere websites

Oh ... en dat is dan maar 'n reden om te beuken? Je kan ook gewoon je kans afwachten en in de laatste meters toeslaan, zoals je dat in die laatste race ook probeerde. Helaas voor jou was ik het gebeuk van jou en Meown (of ziets) toen al zo zat, dat ik je eraf beukte. Je eigen reactie daarop zou 'n eye-opener moeten zijn dat beuken gewoon niet cool is.

je kans afwachten? dus je moet dan maar niet proberen om te winnen maar gwn geluk hebben en klopt uit reactie schold ik maar dat is gwn een reactie toen had jij gwn gewonne en ik verloren

tuurlijk moet je wel proberen te winnen, maar wel op 'n eerlijke manier

iemand er bewust vanaf beuken is dat niet

als dat de enige wijze is waarop ik zou kunnen winnen, dan win ik persoonlijk liever niet

ik voel graag trots over 'n geleverde prestatie, terwijl ik in jouw geval slechts schaamte zou voelen

en het lullige is, het enige dat je ermee bereikt hebt is dat je nu door de meeste deelnemers uitgekotst wordt en je 'n volgende invite wel vergeten kunt

top gedaan jongen, thumbs up

Link to comment
Delen op andere websites

je kans afwachten? dus je moet dan maar niet proberen om te winnen maar gwn geluk hebben en klopt uit reactie schold ik maar dat is gwn een reactie toen had jij gwn gewonne en ik verloren

Om te winnen hoef je natuurlijk niet vals te spelen, al kan ik me in jouw geval voorstellen dat je niet anders gewend bent....

Bewerkt: door KaiSkillzz
Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...