mikequdel Geplaatst: 24 april 2014 Rapport Geplaatst: 24 april 2014 kan ik ook nog meedoen bij de vorige meeting was ik er ook ps naam: mikequdel headset: ja Reageren
Tim Geplaatst: 24 april 2014 Rapport Geplaatst: 24 april 2014 Hallo zou ik me ook nog kunnen aanmelden voor vanavond. Tis wel kort bij Social club: TimB18 PSN; TimB1990 Headset: nee misschien tot vanavond Reageren
TheDutchWesley Geplaatst: 24 april 2014 Rapport Geplaatst: 24 april 2014 ja dashound is leuker (moeten we er wel 2 hebben oke dan regelen we de dashound. is er iemand die een 2e heeft? die we mogen lenen? ik heb er nog wel een in bruikleen. Reageren
mikequdel Geplaatst: 24 april 2014 Rapport Geplaatst: 24 april 2014 ik heb nog wel bussen van pegasus die jullie kunnen gebruiken Reageren
TheDutchWesley Geplaatst: 24 april 2014 Rapport Geplaatst: 24 april 2014 ik heb nog wel bussen van pegasus die jullie kunnen gebruiken ook die dashound? Reageren
mikequdel Geplaatst: 24 april 2014 Rapport Geplaatst: 24 april 2014 ik heb nog wel bussen van pegasus die jullie kunnen gebruiken ook die dashound? als het goed is heb ik alles van pegasus dus denk het wel Reageren
sabinee1995 Geplaatst: 24 april 2014 Auteur Rapport Geplaatst: 24 april 2014 kan ik ook nog meedoen bij de vorige meeting was ik er ook ps naam: mikequdel headset: ja de mensen die op de reserve lijst staan kunnen mee doen want er zijn 6 mensen die mijn vriendschaps verzoek niet geaccepteerd hebben dus die hebben helaas pech. Reageren
mikequdel Geplaatst: 24 april 2014 Rapport Geplaatst: 24 april 2014 kan ik ook nog meedoen bij de vorige meeting was ik er ook ps naam: mikequdel headset: ja de mensen die op de reserve lijst staan kunnen mee doen want er zijn 6 mensen die mijn vriendschaps verzoek niet geaccepteerd hebben dus die hebben helaas pech. hoor ik daarbij? Reageren
sabinee1995 Geplaatst: 24 april 2014 Auteur Rapport Geplaatst: 24 april 2014 kan ik ook nog meedoen bij de vorige meeting was ik er ook ps naam: mikequdel headset: ja de mensen die op de reserve lijst staan kunnen mee doen want er zijn 6 mensen die mijn vriendschaps verzoek niet geaccepteerd hebben dus die hebben helaas pech. hoor ik daarbij? Ja over 10 minuten nodig ik iedereen uit Reageren
Nitivity Geplaatst: 24 april 2014 Rapport Geplaatst: 24 april 2014 (bewerkt) Zoals beloofd. Iedereen die te laat is met aanmelden of om een andere reden niet kunnen/willen meedoen. Is hier de livestream. https://www.youtube.com/watch?v=DvLwKo1_BWI Veel kijkplezier! Tevens kun je Live meelullen in de chatbox naast de stream, mocht je dat willen Bewerkt: 24 april 2014 door nitivity Reageren
sabinee1995 Geplaatst: 24 april 2014 Auteur Rapport Geplaatst: 24 april 2014 ik ga nu iedereen uitnodigen Zoals beloofd. Iedereen die te laat is met aanmelden of om een andere reden niet kunnen/willen meedoen. Is hier de livestream. Veel kijkplezier! Tevens kun je Live meelullen in de chatbox naast de stream, mocht je dat willen vet!!!!!!!!!! >>> Door thebig: Twee keer een dubbelpost samengevoegd, gebruik in het vervolg 'Bewerken'. Gelieve quotes van het vorige bericht te vermijden ook.<<< Reageren
taker1987 Geplaatst: 24 april 2014 Rapport Geplaatst: 24 april 2014 beetje erg jammer dat er mensen zijn die niet normaal kunnen doen ... nu tijdens het parachute springen omver geknald door een vliegtuig Reageren
N1XTER Geplaatst: 24 april 2014 Rapport Geplaatst: 24 april 2014 Kreeg ma geen uitnodiging, helaas... Reageren
taker1987 Geplaatst: 24 april 2014 Rapport Geplaatst: 24 april 2014 Zet mij ook maar op de lijst: M'n psn is Stanhofstra1811 En ik heb een headset! >>> Door thebig: Dubbelpost samengevoegd. Gelieve in het vervolg -zoals reeds meermaals aangegeven door andere leden - 'Bewerken' te gebruiken. <<< jammer dat je het moest verpesten voor de meeste Reageren
sabinee1995 Geplaatst: 24 april 2014 Auteur Rapport Geplaatst: 24 april 2014 Kreeg ma geen uitnodiging, helaas... ik zag jou niet in mijn vriendenlijst Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.