Ezra24rct3 Geplaatst: 24 mei 2014 Rapport Geplaatst: 24 mei 2014 Dat ziet er best wel episch uit zeg! :O Reageren
xCrazyShotgun Geplaatst: 24 mei 2014 Auteur Rapport Geplaatst: 24 mei 2014 Dat pak ziet er best nice uit hoor, en dat vliegtuig ook. Ik hoop dat we meer beelden gaan krijgen op de E3. Reageren
Votair Geplaatst: 29 mei 2014 Rapport Geplaatst: 29 mei 2014 (bewerkt) Dat pak ziet er gaaf uit! Bewerkt: 29 mei 2014 door Votair Reageren
TrueSkum Geplaatst: 17 juni 2014 Rapport Geplaatst: 17 juni 2014 Beter maken weer WWII shooter die futuristische shit is 10x niks. Reageren
kelwin Geplaatst: 18 juni 2014 Rapport Geplaatst: 18 juni 2014 Beter maken weer WWII shooter die futuristische shit is 10x niks. Geen van beide pls. Futiristisch is niks.. WW2 is uitgemolken.. Liever iets van rond deze tijd. Reageren
Kaitjee98 Geplaatst: 18 juni 2014 Rapport Geplaatst: 18 juni 2014 Ziet er allemaal leuk uit, maar toch ga ik deze CoD weer niet kopen, simpelweg omdat ik het een prutsserie vind. Al die campers en dergelijke halen bij mij direct het speelplezier weg. Heb ooit eens MW3 gekocht, maar heb deze een week daarna weer terug in de kast gestopt waar hij nog steeds stof staat te happen. Moet wel zeggen dat dit er toch wel erg tof uitziet voor een CoD. Reageren
TrueSkum Geplaatst: 18 juni 2014 Rapport Geplaatst: 18 juni 2014 WWII uitgemolken? Waar heb jij 't nou over chap? Ze hebben nog zoveel niet laten zien in games van de hele tweede Wereldoorlog, we hebben tegenwoordig al teveel modern Warfare games. Reageren
kelwin Geplaatst: 21 juni 2014 Rapport Geplaatst: 21 juni 2014 WWII uitgemolken? Waar heb jij 't nou over chap? Ze hebben nog zoveel niet laten zien in games van de hele tweede Wereldoorlog, we hebben tegenwoordig al teveel modern Warfare games. Chap...eigen verzonnen woorden kent niemand he. umm...Vroeger. Om mee te beginnen. Oude CoD's. Bijna de gehele MoH serie. We hebben het wel gezien met de WO2. Het is tijd om vooruit te gaan nu. Reageren
TrueSkum Geplaatst: 21 juni 2014 Rapport Geplaatst: 21 juni 2014 Nooit van 't woord chap gehoord? Uit welk boerenlullegehucht kom jij dan? Maar goed ik zal ff ontOPIC gaan Moh serie is al heel oud komt al jaren niet meer uit moderne oorlog games laatste jaren zal ik ff noem, Modern Warfare, Modern Warfare 2, Modern Warfare 3, Black ops II, battlefield 3, battlefield 4, Homefront, noem 's uit de laatste 5 jaar zoveel mogelijk tweede oorloggames. Reageren
PrioX Geplaatst: 22 juni 2014 Rapport Geplaatst: 22 juni 2014 (bewerkt) Capture the Flag keert terug (zie spoiler). Bewerkt: 22 juni 2014 door PrioX Reageren
Ezra24rct3 Geplaatst: 22 juni 2014 Rapport Geplaatst: 22 juni 2014 Yes! Ik dacht dat deze trouwens ook weer in Ghosts kwam met de volgende update, maar ik kan het mis hebben. Reageren
kelwin Geplaatst: 22 juni 2014 Rapport Geplaatst: 22 juni 2014 (bewerkt) Nooit van 't woord chap gehoord? Uit welk boerenlullegehucht kom jij dan? Maar goed ik zal ff ontOPIC gaan Moh serie is al heel oud komt al jaren niet meer uit moderne oorlog games laatste jaren zal ik ff noem, Modern Warfare, Modern Warfare 2, Modern Warfare 3, Black ops II, battlefield 3, battlefield 4, Homefront, noem 's uit de laatste 5 jaar zoveel mogelijk tweede oorloggames. Butthurt zijn over een of ander straattaal woordje wat ik niet ken hoeft niet he Lijst: War Thunder, Wings of Prey (2010) Pearl Harbor Trilogy - 1941: Red Sun Rising (2010), Air Conflicts: Secret Wars (2011), IL-2 Sturmovik: Cliffs of Dover (2011), Birds of Steel (2012), Damage Inc. Pacific Squadron WWII (2012), Air Conflicts: Pacific Carriers (2012), World of Warplanes (2013), War Thunder (2013), IL-2 Sturmovik: Battle of Stalingrad, Silent Hunter V: Battle of the Atlantic, Red Orchestra 2: Heroes of Stalingrad, Rising Storm expansion, Enemy Front (2014), Uprising44: The Silent Shadows, Dino D-Day, Iron Front: Liberation 1944, Velvet Assassin, The Saboteur , Dat zijn er nogal wat. Aan de andere kant ook weer niet. Aangezien game Devs gaan nadenken en eenmaal vooruit gaan, en (vrijwel) stoppen met WW2 games. Gelukkig Ontopic: Eindelijk...Het werd eens tijd dat CoD zou stoppen met uitmelken. Ligt eraan of je de setting in het jaar 2054 leuk vindt. Maar ze doe eindelijk een grote stap in de goeie richting. Bewerkt: 22 juni 2014 door kelwin Reageren
NicolaB Geplaatst: 24 juni 2014 Rapport Geplaatst: 24 juni 2014 De trailers zien er zoals altijd spectaculair eruit. Ik kijk pas op als CoD van engine veranderd en er wat andere speelstijl in gooit. Tot die tijd geen nieuwe CoD voor mij. Reageren
Ezra24rct3 Geplaatst: 24 juni 2014 Rapport Geplaatst: 24 juni 2014 Deze game, en Ghosts draaien beide op een inhouse engine (Homemade). Reageren
FireFighter Geplaatst: 24 juni 2014 Rapport Geplaatst: 24 juni 2014 Gadverdamme.... Call of Duty.. na Modern Warfare 2 er mee gekapt, wat een kotsreeks is dat nu zeg. Jup. CoD = Lolz² Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.