GuitarGuy666 Geplaatst: 18 augustus 2014 Rapport Geplaatst: 18 augustus 2014 Dat is wel iets wat ze er inderdaad in moeten stoppen. Reageren
PrioX Geplaatst: 29 augustus 2014 Rapport Geplaatst: 29 augustus 2014 Ze hebben gisteren een trailer vrijgegeven met nieuwe informatie over de wapens en Supply Drops. Reageren
KoningJesper Geplaatst: 3 november 2014 Rapport Geplaatst: 3 november 2014 Iemand die het spel al binnen heeft? Wat vind je ervan? Reageren
Votair Geplaatst: 3 november 2014 Rapport Geplaatst: 3 november 2014 Ik heb het spel nog niet. Ik ga hem binnenkort voor de PC halen. Reageren
KoningJesper Geplaatst: 3 november 2014 Rapport Geplaatst: 3 november 2014 Wat voor een computer moet je dan wel niet hebben… Reageren
Votair Geplaatst: 3 november 2014 Rapport Geplaatst: 3 november 2014 Is een Game-PC goed genoeg? Reageren
KoningJesper Geplaatst: 3 november 2014 Rapport Geplaatst: 3 november 2014 (bewerkt) Ja prima, met enorme specs dan. Zit ik met mijn (prima hoor) laptopje Bewerkt: 3 november 2014 door KoningJesper Reageren
.PhoeniX. Geplaatst: 3 november 2014 Rapport Geplaatst: 3 november 2014 Echt een toffe game, ik heb hem voor het laatst bestelt, en heb hem nu binnen! Maar het is zeker een futuristische shooter, en daar ben ik niet zo kapot van.... Reageren
Votair Geplaatst: 3 november 2014 Rapport Geplaatst: 3 november 2014 Dus het spel bevalt je goed? Al veel campers tegengekomen? Reageren
KoningJesper Geplaatst: 3 november 2014 Rapport Geplaatst: 3 november 2014 Dat futuristische is juist wel weer origineel vind ik, eindelijk…. Reageren
Niked Geplaatst: 3 november 2014 Rapport Geplaatst: 3 november 2014 Iemand die het spel al binnen heeft? Wat vind je ervan? Vandaag binnen voor de ps4. Het speelt zeer gemakkelijk en het is zeker beter dan Ghost Kopen dus ! Reageren
KoningJesper Geplaatst: 3 november 2014 Rapport Geplaatst: 3 november 2014 Maar er komen zoveel games uuit. En ik speelde COD vooral met vrienden op vrijdagavond bijv. Totdat het in de PS4 versie niet meer zat. Welke mongool bedenet dat nou? Reageren
TheDutchWesley Geplaatst: 3 november 2014 Rapport Geplaatst: 3 november 2014 Zo zonde dat elk jaar ongeveer hetzelfde spel uitkomt. Bijna elke COD heeft niet echt wat speciaals, wat GTA IV en GTA V wel hebben. De wereld is bij die spellen wat meer uitgewerkt zonder een tijdslimiet (elk jaar November) nu is het voor Activision meer een plicht om elk jaar een spel uit te brengen, wat ten koste gaat van de kwaliteit van het spel. Reageren
KoningJesper Geplaatst: 3 november 2014 Rapport Geplaatst: 3 november 2014 Ja dat zie je helaas steeds vaker Veel respect voor de bedrijven die dat niet doen Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.