Jump to content

Far Cry 3


Svenie

Recommended Posts

  • Reacties 212
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • TalkingPear

    35

  • Bodemloos

    32

  • Svenie

    11

  • Djmaddox

    11

Top Posters In This Topic

Posted Images

wat hebben jullie trouwens voor wapen(s) bij je? ik heb een pistol met silencer + grotere magazijn en een M1 garand Look a like (weet ff niet de naam) en een AK-47.

Ik heb een pistol met supressor. Een sniper met supressor en een richter die je kan in/uit zoomen. En ik heb een MP5, ook met supressor. :)

Link to comment
Delen op andere websites

Heb dit spel zelf dus ook op de Ps3, En ben meer dan tevreden over dit.

De controls zijn simpel en vloeiend, minimale haperingen. En alles ligt netjes op zijn plaats waardoor je geen vreemde vingerbewegingen hoeft te maken om iets te doen.

Het gevoel neemt het oude gevoel van de eerste varCry weer terug, een verlaten eiland, Maar dan ook echt een mooi kleurrijk eiland. FarCry 2 had daarintegen het stoffige gevoel van de woestijn of het natte gevoel van de jungle.

Een enorm verbeterpunt met de vorige vind ik wel de wapens zelf.

Je kan nu zelf beslissen welk wapen je koopt, en of je ze koopt want je kan ze toch allemaal gratis unlocken.

Daarnaast is de mogelijkheid van Weapon mods een zekere aanwinst.

In FarCry 2 kon je je wapens al een beetje aanpassen, maar dat was meer intern, Nu kan je er mooie scopes, geluidsdempers en dergelijke opzetten, en voor de meeste wapens ook nog een eigen kleurtje kiezen.

Iets wat ik ook zeker welkom heet is het crafting systeem, Hierdoor bepaal je ongeveer zelf wat je wel en niet nodig gaat hebben, en het constante probleem dat je geen medikit kan vinden kan hierdoor ook redelijk opgelost zijn.

En de hoeveelheid activiteiten buiten de quests om is enorm omhoog gegaan

Een minpuntje dat ik heb, Ik vind de hoeveelheid voertuigen wat magertjes. Met zo een groot eiland had ik wel meer diversiteit in de voertuigen gezien.

Mijn weaponkit: Ik heb hem redelijk veel gebaseerd op de kit die ik altijd in FarCry 2 had, toen had ik altijd een Dartgeweer, Desert eagle, AR15. Nou heb ik de desert eagle nog niet ge unlocked dus doe ik het met een kleine aangepaste kit.

Ms16+Silencer&Reflex sight

(of FAMAS F1 + Silencer & REflex sight)

M-700 Sniper rifle + Silencer & long range scope

u100 (Ultimax100) + Reflex sight

Boog + red dot

Bewerkt: door Rinaldootje
Link to comment
Delen op andere websites

Wat een heerlijk spel! Ben me er heerlijk mee aan het vermaken. Heb de 'Insane Edition' voor €55,- euro gekocht bij Bart Smit.

Heerlijk om een tactiek te bedenken om een buitenpost te veroveren. Wissel heel erg af tussen Stealth and Hardcore shooten.

Mijn wapens:

- 1911 pistol (De 'Shadow' versie)

- PKM

- Z93

- GL-94

Bewerkt: door Radiohead
Link to comment
Delen op andere websites

Inderdaad een heerlijke game om te spelen, in de kerstvakantie heb ik helemaal de tijd om ieder dingetje te doen. Ben van plan alle side missions te doen. Alle Relikwieën/brieven/loot chests te vinden. Ook wil ik de storyline nog voltooien en het eiland gewoon lekker verkennen. Misschien ga ik het proberen om alle trophy's te krijgen maar ik weet niet of me dit gaat lukken.

Link to comment
Delen op andere websites

Wat ik ook hoop is dat in GTA V ook meer gaat draaien om keuze's. Denk hierbij aan een simpel feit als een buitenpost overnemen. Je kan tal manieren bedenken geheel op jouw wijze. Je kan silent iedereen knifen, je kan met een supressor aan het werk, sniperen, boodytraps, etc. Ik wil dit soort elementen ook in GTA, dat je diep moet nadenken om een aanval te plannen en op afstand eerst observeert waar de beste openingen zijn. Ook met je camera eerst iedereen in kaart brengen (taggen, markeren) is super fijn! Dit werkt zo lekker en zo verslavend! Ik word helemaal lyrisch als ik hier aan denk en ga zo mijn xbox opstarten en een aanval uitvoeren!

Bewerkt: door Radiohead
Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...