Jump to content

WK 2014 - Poule B

Recommended Posts

Geplaatst: (bewerkt)

Heerlijke wedstrijd om te kijken in de kroeg.

Eerste doelpunt van Robben! dik feest iedereen blij! Dan is daar ineens de gelijkmaker. Niemand had het door. Iedereen was nog aan het juichen, toen kwam de herhaling en ineens was de vreugde weer compleet weg...

Maar de tweede helft maakte weer veel goed!

Bewerkt: door Dexist
  • Reacties 303
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• MegaPilot

57

• thebig

33

• ERRWINS

30

• Phoenyxar

19

Geplaatst:

Letterlijk mijn helle voorspelling naar de knoppen, maar het maakt me niets uit. Spanje is nu zeer ver van de 1/8e finales

Geplaatst:

Weer heeft Nederland niet echt goed gespeeld. Ik vond ze tegen Spanje ook zeer matig. Vooral in het begin hadden ze achter moeten staan. Uiteindelijk kwamen ze voor door individuele kwaliteiten en ontbreekt het Spanje aan zelf vertrouwen. Ook vandaag vond ik Nederland niet goed. En had Australië zelfs kunnen winnen. Wel vind ik dat achterin alleen Vlaar goed speelt. Dat is ook de enige daar die in een goede competitie speelt.

En wat is Spanje aan het doen? Ze gaan er toch niet uit in de poule?!

En wat is Spanje aan het doen? Ze gaan er toch niet uit in de poule?!

Jawel. :7

Chili en Nederland kwalificeren zich vanavond. :puh:

Bewerkt: door MegaPilot

Het zou wel jammer zijn voor het voetbal. Wat een team is dat.. Dat was in deze poule het land dat voor mij al vast stond dat ze door zouden gaan. Spanje heeft opzich nog wel tijd om terug te komen. Het zou wel leuk zijn, anders missen we wel een heel goed land, alhoewel Chili ook goed is.

Als Chili trouwens wint wordt het spannend wie de poule winnaar wordt. Dat is denk ik wel belangrijk aangezien dat bepaald of je Brazilië aantreft.

Bewerkt: door Crazy-Ghost
Geplaatst:

Maw: ze wachten de laatste wedstrijd af en als Brazilië dan niet wint, gaan zowel Chili als

Nederland hopen op verlies om Brazilië te ontlopen... Dat wordt nog wat.

Hopen op gelijkspel tussen Spanje en Chili, beste situatie voor Nederland (als Brazilië wel poule winnaar wordt!).

Tweede helft van NL-Aus vind ik nog best leuk om te volgen. Juist dat Nederland niet goed speelde zorgde voor veel spanning. De kroeg ging uit zijn dak, echt heel leuk!! En wat een beauty was de 1-1, dat zou de beste teams ter wereld niet misstaan!!

Geplaatst:

Die 1-1 was inderdaad mooi. Jammer dat die gast geschorst is. Het zou wel jammer zijn mochten ze beide willen verliezen. Maar om kampioen te worden zal je toch alles moeten winnen.

Een gelijkspel zit er niet in denk ik: 2-0.

Geplaatst:

Beseffen de Nederlanders nog niet dat ze nu met 100% zekerheid gekwalificeerd zijn? Djeezes, ga eens zuipen ofzo.. :t

Geplaatst:
Beseffen de Nederlanders nog niet dat ze nu met 100% zekerheid gekwalificeerd zijn? Djeezes, ga eens zuipen ofzo.. :t

Maar moeten wij dan niet tegen Mexico of Brazilië?

:( :( :(

Naja, voor nu is er feest!

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

• Create New...