Jump to content

WK 2014 - Poule B


Jesperkaj

Recommended Posts

Het lukte Liverpool wel, maar dat terzijde: Nicola heeft wel een punt hoor, MP.

Nee, dat heeft ie niet. Het zag er niet naar uit dat Spanje dit nog ging rechtzetten, dus ik zie niet in waar ik in de fout ga..

Dat België terugkwam is geen wonder, dat Spanje zou terugkomen wel.

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 303
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • MegaPilot

    57

  • thebig

    33

  • ERRWINS

    30

  • Phoenyxar

    19

Het lukte Liverpool wel, maar dat terzijde: Nicola heeft wel een punt hoor, MP.

Nee, dat heeft ie niet. Het zag er niet naar uit dat Spanje dit nog ging rechtzetten, dus ik zie niet in waar ik in de fout ga..

Dat België terugkwam is geen wonder, dat Spanje zou terugkomen wel.

:N, het kon altijd. Je weet nooit wat er kan gebeuren :)

Link to comment
Delen op andere websites

Nederland en Chili door! Wie had dat gedacht na 2 wedstrijden... NL heeft aan gelijkspel genoeg om eerst te eindigen...

Denk toch dat Chili gaat winnen hoor. Pin je aub niet vast op de uitslag tegen Spanje, Chili heeft zich in de tweede helft rustig laten uitbollen omdat ze de eerste helft genoeg geflitst hadden.

Link to comment
Delen op andere websites

zwaaien.gif

Gaten in de verdediging, aanvallers die ballen op 5 meter van het doel in hun voeten krijgen en vergeten te schieten. Nee, als Spanje dit spel volhoudt, wint zelfs Australië met de vingers in de neus van hen.

Link to comment
Delen op andere websites

Het lukte Liverpool wel, maar dat terzijde: Nicola heeft wel een punt hoor, MP.

Nee, dat heeft ie niet. Het zag er niet naar uit dat Spanje dit nog ging rechtzetten, dus ik zie niet in waar ik in de fout ga..

zal ik je helpen dan: Een voetbalwedstrijd kent 90 minuten speeltijd, ongeacht het resultaat*. Meer zei en bedoelde ik er niet mee. gewoon een formele correctie :puh:

*afgelaste en te vroeg beëindigde wedstrijden erbuiten gelaten.


Chili heeft wel chili con carne van Spanje gemaakt. Ze speelde gepeperd Spanje eruit. Mooie wedstrijd om te zien. Van het oude Spaanse elftal was niets meer terug te zien qua kwaliteit.

Link to comment
Delen op andere websites

Wat een wedstrijd. Niet zozeer dat het spannend was, maar het blijft toch ongelofelijk om zien, die inzet van die Chilenen. De wil van sommige spelers bij Spanje was nog wel te merken, maar het vlot(te) gewoon niet meer. Je hebt ons voorzien van een decennium aan mooi voetbal, Spanje, maar mijn vermoeden van vorige match blijkt waarheid te zijn.

Pin je aub niet vast op de uitslag tegen Spanje, Chili heeft zich in de tweede helft rustig laten uitbollen omdat ze de eerste helft genoeg geflitst hadden.

En die inzet jongens. Bedenk je even dat je een ploeg hebt mogen aanschouwen die na de 15e minuut op voorsprong kwam en die bijna 100 minuten lang druk heeft lopen zetten, spelers vastgezet... Dit zal een zware match worden voor Nederland (en een zware tegenstander voor elke andere ploeg), want deze ploeg geeft nooit op, die gaat maar door.

Link to comment
Delen op andere websites

Chili heeft echt klasse gepresteerd en die winst is dan ook dubbel en dwars verdiend! Spanje daarin tegen, mag zich diep maar dan ook diep schamen voor deze prestatie, oh wacht het is niet eens een prestatie, het is een afgang...

Link to comment
Delen op andere websites

Chili heeft echt klasse gepresteerd en die winst is dan ook dubbel en dwars verdiend! Spanje daarin tegen, mag zich diep maar dan ook diep schamen voor deze prestatie, oh wacht het is niet eens een prestatie, het is een afgang...

Spanje hoeft niets meer te bewijzen. Dit is het einde van een tijdperk, maar aan alle mooie dingen komt een eind.

Link to comment
Delen op andere websites

Nederland en Chili door! Wie had dat gedacht na 2 wedstrijden... NL heeft aan gelijkspel genoeg om eerst te eindigen...

Denk toch dat Chili gaat winnen hoor. Pin je aub niet vast op de uitslag tegen Spanje, Chili heeft zich in de tweede helft rustig laten uitbollen omdat ze de eerste helft genoeg geflitst hadden.

Ik heb nergens iets van een mening gegeven, het was slechts de vaststelling van een feit.

Link to comment
Delen op andere websites

[subtiel]Dit bericht bevat een tekst die met een korreltje zout genomen moet worden.[/subtiel]

Nederland speelde vandaag bijna net zo slecht als België! Toch blij met de overwinning! Wat een wereldgoal van Australië en wat een inzet van dat elftal.. Mooi om naar te kijken, hebben niet gekregen wat ze verdiend hebben.. Maar op naar de volgende ronde! :bier:

Erg jammer ook dat Spanje eruit ligt, maar wat een heerlijke wedstrijd van Chili.. Ben benieuwd naar de wedstrijd tussen NL en Chili. ^^

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...