Jump to content

WK 2014 - Poule B


Jesperkaj

Recommended Posts

  • Reacties 303
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • MegaPilot

    57

  • thebig

    33

  • ERRWINS

    30

  • Phoenyxar

    19

@Dexist

Inderdaad, dat vermoeden had ik al. Maar hopen op een stunt dan :puh: Ik zie De Vrij Neymar nog niet naaien, eerlijk gezegd. Zoals altijd: ik ben benieuwd ^^

Bewerkt: door _Night-Men_
Link to comment
Delen op andere websites

Als Nederland speelt zoals ze tegen Spanje speelden (in de tweede helft) dan moeten die teams niet per definitie onoverkomelijk zijn. Brazilië heeft me ook nog niet helemaal overtuigd.

En de wedstrijd is afgelopen, bye bye Spanje. boos.gif

Ik meen me te herinneren dat ene MegaPilot ooit zei dat een voetbalspel minstens 90 minuten duurt.

Als ze voortdurend dom balverlies leiden waardoor Chili makkelijk kan counteren, dan is deze wedstrijd zo goed als gespeeld. Er moet een totaal ander Spanje uit de kleedkamer komen om dit nog goed te maken. Een gelijkspel is niet genoeg, alleen met winst mogen ze nog hopen op een 1/8e finale.

Link to comment
Delen op andere websites

Maw: ze wachten de laatste wedstrijd af en als Brazilië dan niet wint, gaan zowel Chili als

Nederland hopen op verlies om Brazilië te ontlopen... Dat wordt nog wat.

Zat ik ook al over na te denken; waarschijnlijk gaan beide teams dan proberen zo vaak mogelijk eigen doelpunten te maken. De keepers zullen dan wel steeds naar de overkant rennen om het doel van de tegenstander te verdedigen.

Maar het is de vraag wie, naast Brazilië waarschijnlijk, de andere kandidaat wordt. Als het Mexico is dan wordt dat niet veel makkelijker, daar kwam zelfs Brazilië niet doorheen.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik meen me te herinneren dat ene MegaPilot ooit zei dat een voetbalspel minstens 90 minuten duurt.

Toen een beter België 0-1 achter stond tegen een mindere ploeg.

Deze uitspraak is niet van toepassing op een slecht Spanje dat 0-2 achterstaat tegen een betere ploeg, me dunkt.

Link to comment
Delen op andere websites

Da's het leuke aan voetbal. Geen enkele wedstrijd is hetzelfde. :puh:Ik had toch wel gedacht dat Spanje zich wat beter had herpakt. Nu krijgen ze een pak slaag van de mattenklopper van Chili.

Ik meen me te herinneren dat ene MegaPilot ooit zei dat een voetbalspel minstens 90 minuten duurt.
Deze uitspraak is niet van toepassing op een slecht Spanje dat 0-2 achterstaat tegen een betere ploeg, me dunkt.

Want dan duurt een wedstrijd niet minstens 90 minuten :fp:

Bewerkt: door NicolaB
Link to comment
Delen op andere websites

Godverdomme, hoeveel kansen heeft Spanje nodig zeg.. :7

Want dan duurt een wedstrijd niet minstens 90 minuten :fp:

Hoeveel keer is het al gebeurd dat een 0-2 achterstand werd omgezet in een overwinning? Even serieus blijven.

Bewerkt: door MegaPilot
Link to comment
Delen op andere websites

Toch moeten ze niet veel meer scoren... Als ik goed gerekend heb, hebben ze nog maar 1 doelpunt minder doelsaldo... Als dit blijft, dan heeft NL aan gelijkspel genoeg om eerste te worden. Dan blijft het doelsaldo in het voordeel van NL.

Link to comment
Delen op andere websites

Godverdomme, hoeveel kansen heeft Spanje nodig zeg.. :7

Want dan duurt een wedstrijd niet minstens 90 minuten :fp:

Hoeveel keer is het al gebeurd dat een 0-2 achterstand werd omgezet in een overwinning? Even serieus blijven.

Het lukte Liverpool wel, maar dat terzijde: Nicola heeft wel een punt hoor, MP.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...