Jump to content

WK 2014 - Poule B


Jesperkaj

Recommended Posts

Als dit al hands is, zou ik de spelers gewoon instrueren om alle ballen tegen de handen van de tegenstanders te schieten = hands = oneindig veel penalty's = wereldkampioen. static.gif

Als we de oppervlakte van het doel aftrekken van de oppervlakte van de keeper en eventuele verdedigers is er nog altijd veel meer kans dat je gewoon met een ouderwetse goal scoort dan dat je recht tegen de hand schiet van een speler in het penaltygebied. Laten we wedstrijden dus maar gewoon op de oude manier beslechten :)

Ik heb de bewuste fase niet gezien en kan er niet over oordelen, staat er ergens een video van?

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 303
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • MegaPilot

    57

  • thebig

    33

  • ERRWINS

    30

  • Phoenyxar

    19

Ach, was dit aan Australische zijde gebeurd en men gaf geen penalty, elke Nederlander zou huilen om een penalty. emo.gif

Gelukkig zijn niet alle Nederlandse voetbalsupporters zo bekrompen als deze aanname..

@thebig: Het was ook meer gekscherend bedoeld. Maar voor het moment zelf kun je het beste even een samenvatting bekijken, want de situatie staat zo op het eerste oog niet los op YT.

Link to comment
Delen op andere websites

Als dit al hands is, zou ik de spelers gewoon instrueren om alle ballen tegen de handen van de tegenstanders te schieten = hands = oneindig veel penalty's = wereldkampioen. static.gif

Als we de oppervlakte van het doel aftrekken van de oppervlakte van de keeper en eventuele verdedigers is er nog altijd veel meer kans dat je gewoon met een ouderwetse goal scoort dan dat je recht tegen de hand schiet van een speler in het penaltygebied. Laten we wedstrijden dus maar gewoon op de oude manier beslechten smile3.gif

Ik heb de bewuste fase niet gezien en kan er niet over oordelen, staat er ergens een video van?

Sorry voor de kwaliteit, maar hierzo:

https://www.youtube.com/watch?v=E1GHXuWfPS4

Link to comment
Delen op andere websites

Wat is dat overigens voor raars dat groep B eerder speelt dan groep A komende maandag? icon_cab.gif

Er wilt hier iemand dat Nederland op voorhand z'n tegenstander kan bepalen. :puh:

Bewerkt: door MegaPilot
Link to comment
Delen op andere websites

Het lijkt erop dat Lens, Kuijt en Wijnaldum gaan spelen tegen Chili. Wijnaldum i.p.v. De Guzman. De Guzman vervangen ben ik he-le-maal voor, maar waar slaat het op om Lens in de spits te laten spelen en niet Huntelaar? En als dan 4-4-3 wordt gespeeld, waarom dan niet Lens-Huntelaar-Robben?

Hopelijk probeert Van Gaal Chili op het verkeerde been te zetten, want Lens in de spits in een 4-3-3 vind ik tamelijk bizar.

Link to comment
Delen op andere websites

Brazilie zal zich af gaan stemmen op het resultaat van morgen. Zoals van Gaal zegt, hoop ik dat de Brazilianen een normaal potje voetbal laten zien en niet expres de score gaan benadelen zodat ze tegen Nederland moeten.

Link to comment
Delen op andere websites

Als Nederland wint zou je zeggen dat Nederland beter is dan Chili. Het is dan ook in het voordeel van Brazilië om te winnen zodat zij tegen de mindere van poule B kunnen en ik schat in dat zij Nederland op het moment als beste zien. Ik ga er dus gewoon vanuit dat Brazilië wil winnen.

Ik ben blij dat Huntelaar waarschijnlijk niet opgesteld wordt. Hij schijnt ontzettend moeilijk te kunnen doen als hij geen speeltijd krijgt zoals bij het EK2012. Het lijkt me meer een speler die voor zijn eigen ego voetbalt dan voor het teambelang.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik denk dat Brazilië sowieso mag vrezen voor beide teams. Chili en Nederland hebben beiden al goed voetbal laten zien. Brazilië ook wel tegen Mexico, maar ik vind het toch een niveautje lager.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...