Jump to content

WK 2014 - Poule B


Jesperkaj

Recommended Posts

Kuyt als linksback... Wat vinden jullie daarvan?

Wacht eens even, waar staat Kuyt nu? Links-achteraan, -midden of -vooraan? /confused

Edit: Nja, dit Nederland is tevreden met een gelijkspel. Pff. :(

Bewerkt: door MegaPilot
Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 303
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • MegaPilot

    57

  • thebig

    33

  • ERRWINS

    30

  • Phoenyxar

    19

Het is jammer dat het Nederlands Elftal zo veranderd. Het is op dit moment echt een team dat vol op de counter speelt.. Verder vind ik Lens vandaag zeker niet goed in de afwerking en Robben moet ook eens om zich heen kijken.. Kijken wat de 2e helft ons brengt.

Link to comment
Delen op andere websites

Het leek soms meer op het spel "wie is het?", dan op voetbal... En op geheel D-day bleven er meer mannen staan, dan hier in 45 minuten... :N

XD

Nja opzich niet helemaal slecht, Chili die goed druk zet. Nederland die niet altijd even goed tot spelen komt. Ik hoop alleen dat men wat sterker in hun schoenen staat de 2e helft (scoren hoeft van mij nog geen eens zo, vrij gelijke match).

Link to comment
Delen op andere websites

Massaal supporters die naar huis gaan, en terecht. 1ste helft probeerde Chili nog te voetballen en in de tweede helft was het langs beide kanten gewoon prut. Goal viel uit het niets, een gelijkspel zou nog te mooi zijn voor beide ploegen.. :t

Bewerkt: door MegaPilot
Link to comment
Delen op andere websites

2-0 nu.

Ik heb de wedstrijd niet gezien, maar zelfs al was het prut: proficiat met jullie groepswinst, Nederland :klap: Voor het WK leek naar de 1/8e finales gaan al een moeilijke opdracht en dan flikken jullie dit.

Link to comment
Delen op andere websites

Ach, wedstrijd met weinig inzet, niet te sterk, maar met een mooi einde voor Nederland. De eerste goal was dan ook prachtig binnengekopt. Viel inderdaad uit het niets, maar veel geven we daar niet om. Groepswinst voor Nederland dus. Australië-Spanje heeft me dan toch weten verrassen (ja, via wat opneemwerk ook deze match gezien), half de Spaanse ploeg door mekaar geschud, Australië zonder Cahill. Was een best heving matchje voor eentje waar de inzet niets bedroeg. Toch proficiat aan Spanje om toch nog met een bepaalde waarde te vertrekken.

Link to comment
Delen op andere websites

Vooraf gaf ik Nederland zeer weinig kans om de 2e ronde te bereiken, maar nu na 3 maal winst... begin ik toch een beetje in een halve finale plek te geloven. Nummer 1 van D of 2 van C komen we tegen ALS we de 2e ronde doorkomen. Die 2e ronde word waarschijnlijk tegen Mexico gespeeld. Tsjah, ik zeg als je Chili kan verslaan, waarom Mexico niet? Mexico is naar mijn mening immers minder als Chili.

Dan heb je deel 2 waar je zoals ik eerder had gemeld tegen een land uit de groepen D (nummer 1) of C (nummer 2) komt te staan.

Nummer 1 in D lijkt me (zeer verassend) Costa Rica te gaan worden. Nummer 2 uit groep C lijkt vrijwel zeker Ivoorkust te gaan worden aangezien ik geen winst zie voor zowel Japan als Griekenland. Beide zijn ook te doen, al heeft vooral Costa Rica me positief verbaasd. Maar nogmaals, het is te doen!

Deeltje 3 (halve finale) gaat interessant worden.

Argentinië, België, Ecuador/Zwitserland en VS/Ghana

De eerste 2 als groepswinnaar, en de laatste 4 gaan het uitvechten wie nummer 2 word in hun groep.

Het gevecht tussen Ecuador en Zwitserland heeft 1 grote maar. Zwitserland dat tegen nummer laatst Honduras moet gaan spelen, maar nog interessanter is het duel tussen Ecuador - Frankrijk. Frankrijk dat met 6 uit 2 en een doelsaldo van +6 al zeker is van de 2e ronde hoeft niet meer, en het kan dus dat men een veredeld 2e elftal opstelt. Ik denk.. ik denk! dus dat Ecuador hier de gelukkige gaat worden. Het Duel VS/Ghana is wellicht iets minder spannend aangezien de VS met 3 punten voorsprong tegen Nummer 1 Duitsland moet. (verlies of gelijkspel van de VS is mijn verwachting) en Ghana komt uit tegen nummer 4 Portugal dat wat goed heeft te maken. Ik verwacht hier een gelijkspel of winst voor de portugezen.

Met dat te hebben gezegd hebben we dus 4 landen die Halve Finalist kunnen worden. Argentinië, België, Ecuador en de VS.

De eerste achtste finale is Argentinië - Ecuador. De Argentijnen stellen teleur, maar winnen toch! Met name door Messi die je de hele wedstrijd niet ziet, maar toch de beslissende scoort. Winnaar? Argentinië.

De tweede achtste finale is België - VS. Van Beide ploegen kan je eigenlijk hier wel van zeggen dat men kans heeft, alleen zie ik met de VS die met meer WK ervaring en in een moeilijkere groep toch overeind bleef staan. Bovendien heb je uiteraard ook de vechtlust van de Amerikanen die bijna als bezetenen voor winst strijden. Winnaar? De VS. (sorry jongens).

Kwartfinale Argentinië - VS. Heel kort maar krachtig, Argentinië. Zoals ik al eerder vertelden.. men voetbalt niet goed, maar wint toch. Daarbij geeft de individuele klasse van de Argentijnen net dat beetje extraatje dat ze nodig hebben voor winst.

Dus.. Halve Finale mensen. Nederland - Argentinië.

Ik geloof er steeds meer in!

Maar het blijft voetbal, dus het kan ook zomaar kunnen dat Nederland er de volgende ronde meteen uitlicht door 1 of meerdere (arbitraire) fouten.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...