Dexist Geplaatst: 18 juni 2014 Rapport Geplaatst: 18 juni 2014 Klopt het is alleen nog de vraag 1ste of 2de En dus tegen Brazilië of niet . Reageren
_Night-Men_ Geplaatst: 18 juni 2014 Rapport Geplaatst: 18 juni 2014 (bewerkt) @Dexist Inderdaad, dat vermoeden had ik al. Maar hopen op een stunt dan Ik zie De Vrij Neymar nog niet naaien, eerlijk gezegd. Zoals altijd: ik ben benieuwd ^^ Bewerkt: 18 juni 2014 door _Night-Men_ Reageren
SpacyColours Geplaatst: 18 juni 2014 Rapport Geplaatst: 18 juni 2014 En de wedstrijd is afgelopen, bye bye Spanje. Ik meen me te herinneren dat ene MegaPilot ooit zei dat een voetbalspel minstens 90 minuten duurt. Reageren
Bierbuikje Geplaatst: 18 juni 2014 Rapport Geplaatst: 18 juni 2014 Tot nu toe een mooie wedstrijd. Maar ik heb dan ook wel een beetje iets tegen Spanje op het moment. Reageren
Thundercover Geplaatst: 18 juni 2014 Rapport Geplaatst: 18 juni 2014 De vloek van de titelverdediger op het WK is terug. Spanje gaat straks gedesillusioneerd naar huis en staat over twee jaar met een totaal nieuw team op het EK. Reageren
thebig Geplaatst: 18 juni 2014 Rapport Geplaatst: 18 juni 2014 Als Nederland speelt zoals ze tegen Spanje speelden (in de tweede helft) dan moeten die teams niet per definitie onoverkomelijk zijn. Brazilië heeft me ook nog niet helemaal overtuigd. En de wedstrijd is afgelopen, bye bye Spanje. Ik meen me te herinneren dat ene MegaPilot ooit zei dat een voetbalspel minstens 90 minuten duurt. Als ze voortdurend dom balverlies leiden waardoor Chili makkelijk kan counteren, dan is deze wedstrijd zo goed als gespeeld. Er moet een totaal ander Spanje uit de kleedkamer komen om dit nog goed te maken. Een gelijkspel is niet genoeg, alleen met winst mogen ze nog hopen op een 1/8e finale. Reageren
SpacyColours Geplaatst: 18 juni 2014 Rapport Geplaatst: 18 juni 2014 Maw: ze wachten de laatste wedstrijd af en als Brazilië dan niet wint, gaan zowel Chili als Nederland hopen op verlies om Brazilië te ontlopen... Dat wordt nog wat. Zat ik ook al over na te denken; waarschijnlijk gaan beide teams dan proberen zo vaak mogelijk eigen doelpunten te maken. De keepers zullen dan wel steeds naar de overkant rennen om het doel van de tegenstander te verdedigen. Maar het is de vraag wie, naast Brazilië waarschijnlijk, de andere kandidaat wordt. Als het Mexico is dan wordt dat niet veel makkelijker, daar kwam zelfs Brazilië niet doorheen. Reageren
MegaPilot Geplaatst: 18 juni 2014 Rapport Geplaatst: 18 juni 2014 Ik meen me te herinneren dat ene MegaPilot ooit zei dat een voetbalspel minstens 90 minuten duurt. Toen een beter België 0-1 achter stond tegen een mindere ploeg. Deze uitspraak is niet van toepassing op een slecht Spanje dat 0-2 achterstaat tegen een betere ploeg, me dunkt. Reageren
NicolaB Geplaatst: 18 juni 2014 Rapport Geplaatst: 18 juni 2014 (bewerkt) Da's het leuke aan voetbal. Geen enkele wedstrijd is hetzelfde. :puh:Ik had toch wel gedacht dat Spanje zich wat beter had herpakt. Nu krijgen ze een pak slaag van de mattenklopper van Chili. Ik meen me te herinneren dat ene MegaPilot ooit zei dat een voetbalspel minstens 90 minuten duurt.Deze uitspraak is niet van toepassing op een slecht Spanje dat 0-2 achterstaat tegen een betere ploeg, me dunkt. Want dan duurt een wedstrijd niet minstens 90 minuten Bewerkt: 18 juni 2014 door NicolaB Reageren
MegaPilot Geplaatst: 18 juni 2014 Rapport Geplaatst: 18 juni 2014 (bewerkt) Godverdomme, hoeveel kansen heeft Spanje nodig zeg.. Want dan duurt een wedstrijd niet minstens 90 minuten Hoeveel keer is het al gebeurd dat een 0-2 achterstand werd omgezet in een overwinning? Even serieus blijven. Bewerkt: 18 juni 2014 door MegaPilot Reageren
Dutchy3010 Geplaatst: 18 juni 2014 Rapport Geplaatst: 18 juni 2014 Toch moeten ze niet veel meer scoren... Als ik goed gerekend heb, hebben ze nog maar 1 doelpunt minder doelsaldo... Als dit blijft, dan heeft NL aan gelijkspel genoeg om eerste te worden. Dan blijft het doelsaldo in het voordeel van NL. Reageren
TekaLoca Geplaatst: 18 juni 2014 Rapport Geplaatst: 18 juni 2014 Godverdomme, hoeveel kansen heeft Spanje nodig zeg.. Want dan duurt een wedstrijd niet minstens 90 minuten Hoeveel keer is het al gebeurd dat een 0-2 achterstand werd omgezet in een overwinning? Even serieus blijven. Het lukte Liverpool wel, maar dat terzijde: Nicola heeft wel een punt hoor, MP. Reageren
Dexist Geplaatst: 18 juni 2014 Rapport Geplaatst: 18 juni 2014 (bewerkt) Klopt Nederland staat nu op doelsaldo van 5, Chili(momenteel) op 4. Bewerkt: 18 juni 2014 door Dexist Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.