TekaLoca Geplaatst: 5 mei 2015 Auteur Rapport Geplaatst: 5 mei 2015 Dan is dat een beetje zoals mij. Met je post leek het alleen of je de focus gelegd had om alleen van ver te gaan schieten Reageren
aron24 Geplaatst: 5 mei 2015 Rapport Geplaatst: 5 mei 2015 Met deze quote lijkt het of je alleen maar van ver gaat schieten. Ik doe het alleen als ik een aardige voorsprong heb, of als ik het écht goed zie komen. Meestal gaan die er ook gewoon in, maar ook niet 100% van de tijd natuurlijk. Het is in ieder geval niet iets dat ik om de 5 minuten ga doen. Nah, 5 keer per wedstrijd ofzo. En met afstandsschot bedoel ik vanaf dat het buiten de 16 is, van 30 meter probeer ik in ieder geval niet meer. Het ligt er echt aan met wie je schiet en wie er op doel staat. Met mensen met een slecht schot moet je het niet gaan proberen, met mijn eigen speler schiet ik ze er zo in van een afstandje in. Die heeft dan ook een hoge rate in schietkracht en schieten. Met een beetje geluk scoor je ook met een wat mindere schutter. Reageren
_Night-Men_ Geplaatst: 5 mei 2015 Rapport Geplaatst: 5 mei 2015 Dat soort dingen doe ik alleen met Schweinsteiger. Vooral niet afstandsschoten gaan proberen met spelers als Lahm Reageren
MegaPilot Geplaatst: 5 mei 2015 Rapport Geplaatst: 5 mei 2015 Dat soort dingen doe ik alleen met Schweinsteiger. Vooral niet afstandsschoten gaan proberen met spelers als Lahm Nja, ik weet dat Lahm echt verschrikkelijk kut trapt, des te harder is de frustratie als je tegenstander van 25 meter scoort met -jawel- Lahm. Reageren
_Night-Men_ Geplaatst: 5 mei 2015 Rapport Geplaatst: 5 mei 2015 Je kan me veel wijsmaken, maar met Lahm scoort niemand vanaf meer dan 10 meter Reageren
MegaPilot Geplaatst: 5 mei 2015 Rapport Geplaatst: 5 mei 2015 Je kan me veel wijsmaken, maar met Lahm scoort niemand vanaf meer dan 10 meter En toch maakte men zo'n wereldgoal tegen mij met dat kutjoch. Kun je nagaan hoe hard FIFA 15 me haat. Reageren
Crazy-Ghost Geplaatst: 5 mei 2015 Rapport Geplaatst: 5 mei 2015 Heeft Lahm een slecht schot? Ik dacht juist dat zijn schot wel redelijk was, heb al best vaak van net buiten de zestien met hem gescoord. Reageren
MegaPilot Geplaatst: 5 mei 2015 Rapport Geplaatst: 5 mei 2015 Long shots 65 Shot power 57 Finishing 47 Reageren
Crazy-Ghost Geplaatst: 5 mei 2015 Rapport Geplaatst: 5 mei 2015 Oh, lol. Dan ben ik gewoon extreem goed . Reageren
TheuNauz Geplaatst: 6 mei 2015 Rapport Geplaatst: 6 mei 2015 (bewerkt) Anderzijds is Ronaldo deze FIFA weer *#&^&overpowered geweest zeg. Heb hem vaak van 30-40 meter af zien schieten en dat liep ook vaak succesvol af . Maar zo was Ramos van Dortmund ook overpowerd en Huntelaar doet het nog altijd lekker. Bewerkt: 6 mei 2015 door TheuNauz Reageren
MegaPilot Geplaatst: 6 mei 2015 Rapport Geplaatst: 6 mei 2015 Ja, of zijn vrije trappen die er 9/10 altijd inzitten. Dat terwijl hij in het echte leven al maandenlang niet op vrije trap kan scoren, als we die flater van die keeper die die bal tussen z'n handen laat glippen niet meetellen. Reageren
NickOwnage Geplaatst: 11 mei 2015 Rapport Geplaatst: 11 mei 2015 (bewerkt) Nieuwe update meeste voor FUT: PC, Xbox One and PlayStation 4 - Improved security against coin farming - Fixed Transfer Market search functionality in FIFA Ultimate Team. - Added ability to reset tournament progress in FIFA Ultimate Team as a workaround for being stuck in a tournament tree. - Various stability fixes to improve the FIFA 15 experience.Xbox 360 and PlayStation 3 - Improved security against coin farming - Added Origin Login Verification - Fixed Transfer Market search functionality in FIFA Ultimate Team. - Added ability to reset tournament progress in FIFA Ultimate Team as a workaround for being stuck in a tournament tree. - Various stability fixes to improve the FIFA 15 experience. Bewerkt: 11 mei 2015 door NickOwnage Reageren
aron24 Geplaatst: 12 mei 2015 Rapport Geplaatst: 12 mei 2015 Veel te laat dus. Dit dus. Is in elk geval nog wat beter laat dan nooit, zeg maar. Reageren
KoningJesper Geplaatst: 12 mei 2015 Rapport Geplaatst: 12 mei 2015 Wat voor beschermingen dan Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.