Dexist Geplaatst: 8 februari 2017 Rapport Geplaatst: 8 februari 2017 Maakt mij niet uit eigenlijk. Kan ik wel weer verder met mij villager prison Wie weet of @Crypteq nog zin heeft voor een volgende ronde :)? Reageren
Phoenyxar Geplaatst: 8 februari 2017 Rapport Geplaatst: 8 februari 2017 Voor mij is het vooral omdat ik heel veel tijd in die map heb gestoken en ik ook redelijk wat veranderingen had gemaakt aan de spawn die laatste weken (die maar weinig spelers hebben gezien), met custom traders en zo :v Reageren
Crypteq Geplaatst: 16 februari 2017 Rapport Geplaatst: 16 februari 2017 De vorige wereld heb ik al back-up hier nog staan, dus die kan zo weer gebruikt worden. Zelf heb ik er momenteel geen tijd voor, maar kan zo de map overdragen. Reageren
Niked Geplaatst: 30 maart 2017 Rapport Geplaatst: 30 maart 2017 Iemand nog zin om dit voort te zetten? Lijkt me zonde om zo'n project waar vele uren zijn in gestoken zo maar op te bergen. Reageren
Phoenyxar Geplaatst: 31 maart 2017 Rapport Geplaatst: 31 maart 2017 Misschien wel het beste om te wachten op 1.12 dan Reageren
Big Boss Geplaatst: 11 april 2017 Rapport Geplaatst: 11 april 2017 Het gaat echt wel met pieken en dalen. Is hier een tendens in te ontdekken? Jammer dat de servers zo kostelijk zijn. Een simpele SA-MP server kan ik draaien voor pakweg twintig euro per jaar maar voor een Minecraft server zit je op maandbasis al aan dat bedrag. Reageren
Big Boss Geplaatst: 10 mei 2017 Rapport Geplaatst: 10 mei 2017 Als hier nog interesse voor is dan wil ik binnenkort wel weer een server opzetten. Een pre-release van 1.12 is net verschenen wat betekent dat de volledige release waarschijnlijk nog slechts twee of drie weken op zich zal laten wachten. Ik zal dan wel een nieuwe map opzetten. Aangezien ik mijn opleiding afrondt dit jaar kan het door drukte mogelijk wel pas over ±6 weken zijn (na 23 juni). Ik ben in ieder geval bereidt om de server te draaien tot minstens eind december (donaties altijd welkom). Reageren
Niked Geplaatst: 10 mei 2017 Rapport Geplaatst: 10 mei 2017 Ik heb wel interesse. Op 23 juni eindigt mijn schooljaar, dus vanaf dan ben ik volledig vrij. Bring it on. Reageren
Dexist Geplaatst: 11 mei 2017 Rapport Geplaatst: 11 mei 2017 11 uur geleden, Big Boss zei: Als hier nog interesse voor is dan wil ik binnenkort wel weer een server opzetten. Een pre-release van 1.12 is net verschenen wat betekent dat de volledige release waarschijnlijk nog slechts twee of drie weken op zich zal laten wachten. Ik zal dan wel een nieuwe map opzetten. Aangezien ik mijn opleiding afrondt dit jaar kan het door drukte mogelijk wel pas over ±6 weken zijn (na 23 juni). Ik ben in ieder geval bereidt om de server te draaien tot minstens eind december (donaties altijd welkom). Zal mooi zijn! Reageren
Phoenyxar Geplaatst: 26 mei 2017 Rapport Geplaatst: 26 mei 2017 Als dit doorgaat zou ik graag weer de post van planningmeester op me nemen! (Ik zou graag het idee van thebig van enkele jaren terug om een stad in een baai/riviermonding te bouwen nog eens willen proberen) Reageren
Dexist Geplaatst: 20 juni 2017 Rapport Geplaatst: 20 juni 2017 Op 2017-5-26 om 22:19, Phoenyxar zei: Als dit doorgaat zou ik graag weer de post van planningmeester op me nemen! (Ik zou graag het idee van thebig van enkele jaren terug om een stad in een baai/riviermonding te bouwen nog eens willen proberen) En dan dit bouwen Reageren
Phoenyxar Geplaatst: 20 juni 2017 Rapport Geplaatst: 20 juni 2017 Een oceaan droogleggen staat niet hoog op mijn wenslijstje. Reageren
Niked Geplaatst: 24 juni 2017 Rapport Geplaatst: 24 juni 2017 Op 2017-6-20 om 17:28, Phoenyxar zei: Een oceaan droogleggen staat niet hoog op mijn wenslijstje. Welja, als de server het uithoud tot december misschien wel. Reageren
Phoenyxar Geplaatst: 24 juni 2017 Rapport Geplaatst: 24 juni 2017 Wel, ZatoX is de onderwater- expert, ik zal wel boven water alles realiseren! :v Reageren
Dexist Geplaatst: 25 juni 2017 Rapport Geplaatst: 25 juni 2017 @Big Boss Nog steeds zin in het opzetten van de server :D? Totaal nieuwe map of oude map er ook bij? Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.