Jump to content

Recommended Posts

Geplaatst:

Ik zit te twijfelen of ik uberhaupt nog verder ga spelen op deze server. Ik hoop dat ik niet weer alles kwijt ben. Iets drie keer opnieuw bouwen is te veel van het goede/

Zou ik jouw gebied mogen hebben als je stopt?

Die kan je kopen. de grond wordt denk ik vrijgegeven wanneer iemand besluit te stoppen.
  • Reacties 2.4k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• Ezra24rct3

325

• thebig

211

• Dexist

207

• AXIO

121

Top Posters In This Topic

Posted Images

Geplaatst: (bewerkt)

Oke dat is ook goed. Want mijn laptop is kapot en ik ben bang dat als die gerepareerd, er geen 1 leuk stukje grond meer is

Bewerkt: door KoningJesper
Geplaatst:

En als de server blijft crashen zoals gisteren en alle huizen verdwijnen, moet je gewoon even een stukje claimen voor iemand weer zijn huis erop bouwt :clown:

Of is hij alweer online?

#yolo.

Maar gewoon op de overzichtsmap even je gebied claimen en klaar!(wat ik dus deed voor axio en mij)

En terwijl de server offline is kun je mooi je tijd besteden aan de Minecraft Bouwwedstrijd : )

Bewerkt: door Dexist

Ik ben binnenkort van plan om een groot stuk land te claimen, maar dat krijgen jullie wel te horen wanneer ik vertrek.

En waarschijnlijk is dit het land dat ik ga claimen, maar dat is nog niet zeker.

Schermafbeelding%2B2014-12-28%2Bom%2B23.41.04.png

En die zwart-witte lijnen moeten het geclaimde land voorstellen.

Bewerkt: door bountyskull_10
Geplaatst:

#yolo.

Maar gewoon op de overzichtsmap even je gebied claimen en klaar!(wat ik dus deed voor axio en mij)

En terwijl de server offline is kun je mooi je tijd besteden aan de Minecraft Bouwwedstrijd : )

Je hebt gelijk

Als dit gebied nog niet geclaimd is, wil ik dit gebied graag :)

post-136417-0-08926300-1419848341.gif

Geplaatst:

Tja, ik claim dit, maar hou wel mijn huisje bij de spawn. Zo heb ik dus 1 gebied en een losstaand huis.

10ol5pf.png

Is die uit? Vreemd. I will have a look. In dit soort gevallen mogen jullie ook gerust PB'en hoor :puh: Dan krijg ik namelijk een email.

Okay. Nou, er is toch wel een probleem op dit moment. De server is uitgeschakeld (compleet, kan dus ook niet inloggen) en krijg hem via het CP niet aan. Nu zou normaal gesproken de Technische support het op kunnen lossen, maar we zitten een een shitty tijd. Het is kerstmis en het bedrijf heeft nog 1 week vakantie. Ik kan op dit moment niet bij de files. Er is wel een storingsnummer, echter heeft die stricte voorwaarden en kost het vrij veel als ik onterecht bel. Ik weet namelijk, doordat ik de logs niet kan inzien, of dit mijn schuld was of een storing bij de hoster.

Er is één ding wat ik wél voor vrijdag kan doen (want op vrijdag zijn ze als het goed is weer aan het werk) en dat is de server proberen te resetten. Maar ik verlies dan alle bestanden.

De laatste backup van de map heb ik (gelukkig) en die is van gisteren 16:30. Ik weet niet of jullie huizen toen al gebouwd waren. Dit kun je zien door te kijken op de map, die map is namelijk gerenderd vanaf deze backup. Op dit moment doe ik nog even niks, ik wil eerst even weten wat jullie het liefst zouden zien.

Ik hoop dat jullie ook enige begrip kunnen opbrengen, in de afgelopen paar dagen heb ook ik me uren vrijwillig ingezet (vaak meer dan jullie hebben gebouwd). Natuurlijk vind ik dit ook niet leuk, echter kan ik niks omdat ik afhankelijk ben van de hoster.

Bewerkt: door Davedavy
Geplaatst:

Is het misschien een idee om dan maar opnieuw te beginnen? Ik ga er van uit dat iedereen gewoon wilt spelen en dingen zoals met geld hoeft van mij persoonlijk niet zo. Dingen zoals warpen, home en spawn zijn fijn maar het is ook weer niet zo nodig dat het moet. Zonder alle plug ins krijg je wel dat mensen dichterbij elkaar gaan wonen. Het is jou server en jij mag bepalen wat je ermee doet dus het is en blijft een suggestie. Het scheelt jou weer een hele hoop gekloot.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

• Create New...