Jump to content

Recommended Posts

• Reacties 2.4k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• Ezra24rct3

325

• thebig

211

• Dexist

207

• AXIO

121

Top Posters In This Topic

Posted Images

Geplaatst: (bewerkt)

Ik kan de hele server niet starten. Echter heb ik de bandwith statistiek eens bekeken en rond 12 uur vannacht ging die lijn verdacht veel omhoog, dat is precies het tijdstip dat die uit ging. Of een reinstall helpt weet ik niet, maar de kans bestaat dan dat we alle bestanden verliezen zonder dat we er überhaupt baat bij hebben gehad.

Bewerkt: door Davedavy
Geplaatst:

Ik kan de hele server niet starten. Echter heb ik de bandwith statistiek eens bekeken en rond 12 uur vannacht ging die lijn verdacht veel omhoog, dat is precies het tijdstip dat die uit ging. Of een reinstall helpt weet ik niet, maar de kans bestaat dan dat we alle bestanden verliezen zonder dat we er überhaupt baat bij hebben gehad.

En een back-up?

12 uur vloog die eruit ja. Hoe kan bandwith omhoog gaan dan?

Het kan dat iemand een aanval deed, maar of dat perse op ons was gericht of er uberhaupt een was weet ik niet. Het is gewoon shit dat het nu kerstvakantie is en Duitsers hebben net wat meer dagen vrij dan ons in deze periode.

Kijk uiteindelijk komt het wel goed, maar vandaag even niet. Ik zal morgen wel eens bellen naar Duitsland :puh:

Bewerkt: door Davedavy

Ik stem voor een schone nieuwe server! Wel met Commands erin ;)

Bewerkt: door bountyskull_10
Geplaatst:

Je werkt met Duitsers dan? Kon je in nederland geen host vinden?

Uit ervaring heb ik al geleerd dat Nederlandse hosts (qua dedicated servers, minecraft servers etc) op niks trekken en je bij de Duitse hosters op betere support en kwaliteit kan rekenen. Kortom, hij maakte qua hoster dus een goede keuze. :puh: Hoe zwaar steeg de bandwith trouwens? Aangezien een degelijke server wel wat aankan.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

• Create New...