Jump to content

GTA IV - Random Chat


Dutchy3010

Recommended Posts

Het besturen van voertuigen heb ik in IV altijd ontzettend fijn gevonden... Van een compleet andere orde dan de III-era, en wat dat betreft was V ook een beetje aan de arcade-kant, zoals Narukami dat zo mooi beschrijft.

God, ik mis deze game, altijd ontzettend veel plezier mee gehad. 't Is hoog tijd om er weer eens mee te beginnen, maar dat zeg ik al maanden... :puh:

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 259
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Guardian1980

    38

  • Phoenyxar

    38

  • Nissan

    33

  • PrioX

    21

Top Posters In This Topic

Posted Images

  • 4 weken later...

Ik kan me nog goed herinneren dat ik bezig was met de 100% voor IV. Ik moest nog alleen de highscore halen in het QUB³D spel. Wat een hel was dat. Ik ben er dagen mee bezig geweest om de highscore te verbeteren. Ik was zelfs zo wanhopig dat ik mijn moeder heb laten spelen omdat zij ooit best goed was in spelletjes zoals Tetris. :7

Uiteindelijk toch zelf gehaald. Wat was dat een opluchting. :puh:

Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb nog nooit zo'n spel gedaan, eigenlijk... Moet het binnenkort maar is gaan proberen, hopelijk lukt het me in één keer.. :puh: Naja, het is net dé

vraag of het daadwerkelijk zo is, ik heb namelijk niet bepaald 'n goede ervaring met zulk soort gerelateerde spelletjes.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik had weinig moeite met dat spel (ben dan ook opgegroeid met Tetris puh2.gif) zonder dat ik het door had haalde ik de eerste keer meteen de benodigde score. Heb het daarna volgens mij ook nooit meer gespeeld, vond het niet echt bijzonder.

Wat ik wel een vervelend spelletje vind is air hockey. Ik heb dat nooit onder de knie gekregen. Heb het in TLaD één keer gewonnen, daarna meteen gesaved en nooit meer gespeeld. In TBoGT heb ik nog nooit een potje gewonnen, vandaar ook dat ik die game nog immer niet 100% heb bloos.gif

Link to comment
Delen op andere websites

  • 2 weken later...

Wel, je lijkt je fascinatie met de twee verhaallijnen in het verhaal niet kwijt te zijn gespeeld.

Op zich wel interessant, zo heel het (deel)verhaal achter mekaar geplakt, heb ze een tijdje terug nog eens gedaan, toch een sterke game.

Link to comment
Delen op andere websites

Wel, je lijkt je fascinatie met de twee verhaallijnen in het verhaal niet kwijt te zijn gespeeld.

Op zich wel interessant, zo heel het (deel)verhaal achter mekaar geplakt, heb ze een tijdje terug nog eens gedaan, toch een sterke game.

Klopt. Ondanks het feit dat ik beide verhaallijnen nu al zoveel keren heb uitgediept blijf ik het erg interessant vinden. Daarnaast vind ik het ook leuk om andere mensen warm te maken zich wat meer in achtengrondzaken te verdiepen en niet op de oppervlakte te blijven wat betreft een GTA-game. Misschien is het lezen van langere pagina's zoals op WikiGTA niet zo aangenaam, video's zijn in dat opzicht voor velen een stuk leuker.

Hoewel de Trilogy GTA's, met Vice City voorop altijd mijn favorieten zullen blijven, kan ik niet ontkennen dat de verhaallijn van GTA IV en episodes de beste uit de gehele GTA-reeks is. Het gebruik van deze episodes, dat twee andere kanten van het 'hoofdverhaal' belichte is wat mij betreft perfect uitgewerkt, in ieder geval een stuk beter dan in GTA V het geval is. Het verhaal daar kent weinig diepgang en kan je ook niet meesleuren zoals dat van GTA IV.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...