Jump to content

GTA IV - Random Chat


Dutchy3010

Recommended Posts

  • Reacties 259
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Guardian1980

    38

  • Phoenyxar

    38

  • Nissan

    33

  • PrioX

    21

Top Posters In This Topic

Posted Images

  • 2 weken later...
  • 4 weken later...
  • 2 weken later...

Sons of Anarchy is inderdaad erg vet. Ik heb TLaD op 100%, en als ik TBoGT 100% uit heb gaat mijn exemplaar van Episodes from Liberty City naar m'n vitrine. TLaD heb ik niet meer gespeeld sinds het behalen van de 100%. Ik voel me echt voldaan. Ik heb met Johnny alles meegemaakt wat er te doen valt, ik heb alles neergeknald, gejat of verminkt wat maar moest, en nu is het volbracht. Nu kan ik vrede hebben met zijn lot in V.

Link to comment
Delen op andere websites

  • 3 weken later...

Volgens mij speelt iedereen per game de storyline. Ik heb het wel eens zo gedaan dat ik de drie games naast elkaar hield en het dan op chronologische volgorde speelde; veel switchen van game dus, maar wel leuk om te doen.

Link to comment
Delen op andere websites

  • 2 weken later...

Van de week heb ik TLaD nog eens opgestart. Wat een verschil tegenover GTA V. Alleen al met rondrijden kan ik me uren vermaken.

Toch blijft voor mij GTA IV + Episodes beter dan GTA V. Heb de laatste dagen erg veel zin om de story nog eens uit te spelen. Misschien dat ik dat toch maar eens ga doen. ^_^

Bewerkt: door PrioX
Link to comment
Delen op andere websites

Aha emo.gif Ik ga deze week weer verder met m'n IV playthrough met enkel het pistool op auto-aim, ik zat vast als ik het me goed herinner emo.gif

Ik bedoelde free-aim icon_rolleyes.gif En ja PrioX, dat ben ik het met je eens. Bij IV had ik echt de neiging die game meerdere keren uit te spelen. Ik ben blij dat ik V 100% heb, hoef ik die niet meer aan te raken emo.gif

Link to comment
Delen op andere websites

Ik had voor de 'lol' wéér eens GTA IV opgestart. Maar ik ben dus to-ta-al niet gewend aan de besturing van de voertuigen, naar mijn mening slippen

(vooral) auto's alle kanten op als ik 'n fatsoenlijke bocht probeer te maken. Aan de andere kant komt het gewoon doordat ik (vroeger) té veel GTA V had gespeeld, en daar voelt de bediening van auto's etc. héél erg anders... Voor de rest was het wel wéér vermakelijk... :roll:

Bewerkt: door .PhoeniX.
Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...