Jump to content

GTA IV - Random Chat


Dutchy3010

Recommended Posts

  • Reacties 259
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Guardian1980

    38

  • Phoenyxar

    38

  • Nissan

    33

  • PrioX

    21

Top Posters In This Topic

Posted Images

Toch wel. Je moet namelijk op een begeven moment van dak tot dak lopen en er lag een wapen op de rand van de planken. Na zo veel AC te hebben gespeeld denk je dan even niet na over de gevaren van een rand en zie je Niko vervolgens met hoofd naar beneden een vuilnisbak induiken. De missie wel volledig met Pistol gedaan!

Link to comment
Delen op andere websites

Ik vond het ook best een lastige missie; de eerste keer dacht ik het rustig aan te kunnen doen, maar de politie bleef komen. Ook eens geprobeerd te ontsnappen door op het spoor van de Subway te springen, sprong Playboy niet achter me aan...

De eerste keer dat ik de missie haalde was wel magisch hoor; een nieuw deel vrij gespeeld!

Link to comment
Delen op andere websites

Toch wel. Je moet namelijk op een begeven moment van dak tot dak lopen en er lag een wapen op de rand van de planken. Na zo veel AC te hebben gespeeld denk je dan even niet na over de gevaren van een rand en zie je Niko vervolgens met hoofd naar beneden een vuilnisbak induiken. De missie wel volledig met Pistol gedaan!

Ik had dit bijna met de missie Ivan the Not So Terrible. Ik ben toen bijna van het dak gevallen wanneer je Ivan vermoord. :-(

Link to comment
Delen op andere websites

Toch wel. Je moet namelijk op een begeven moment van dak tot dak lopen en er lag een wapen op de rand van de planken. Na zo veel AC te hebben gespeeld denk je dan even niet na over de gevaren van een rand en zie je Niko vervolgens met hoofd naar beneden een vuilnisbak induiken. De missie wel volledig met Pistol gedaan!

Ik had dit bijna met de missie Ivan the Not So Terrible. Ik ben toen bijna van het dak gevallen wanneer je Ivan vermoord. :-(

hier ook, maar ik viel helemaal van het dak af. Bats met m'n smoel tegen de stoep aan. Tragisch :(
Link to comment
Delen op andere websites

Toen ik die missie voor het eerst speelde, liep ik nog wat te klote met de besturing. Ik stond bovenaan een ladder, om vervolgens niet de ladder af te gaan, maar er overheen te lopen om met een faceplant op het asfalt te belanden.

Link to comment
Delen op andere websites

Heb hem ook laten leven. Uit z'n verhaal kan je ook halen dat ie is gedwongen door Vlad dus vermoorden is nogal sneu. Gewoon Vlad een kogel door z'n smoel heen jagen en Ivan lekker laten leven :D

Link to comment
Delen op andere websites

Niko's leven is ondertussen best wat veranderd, hij heeft nu twee appartementen in Algonquin en wat vrienden er bij. Maar deze ochtend had Niko zin in wat racen! (Ik doe het graag in groepjes, heb de Drug Deliveries en Exotic Export ook al gedaan) Aangezien good guy Niko niets steelt proberen we dan maar deel te nemen aan de races met onze Invetero Coquette die we eens in een missie hebben gekregen van Playboy X. Eerste race: Star Junction.

Hoewel ik wel wat bedenkingen had bij mijn keuze voor de Coquette waren ie bij aankomst gelijk weg. De hele grid stond vol met muscle cars. Heb ze na bocht 2 voor de rest van de race (en het zijn 5 ronden) niet meer gezien. Het had een perfecte winst geweest had ie Cabbie niet naar links afgeslagen op Star Junction. Ooit een Coquette een dubbele schroef zien maken om op een bus te landen? Ik nu dus wel.

Race twee begon op Frankfort Avenue en zou langs Bohan gaan. Een grid vol met SUV's, dit wordt leuk. Voor bocht 1 zat ik al op de eerste plaats en toen ik snel een Habanero de pas afsneed om de Northwood Heights Bridge op te rijden hoorde en zag ik hoe de Cavalcade de rest van het peleton achter me vastreed op een horde losgeslagen Taxi's. Misschien overbodig om te zeggen, maar ik heb mijn tegenstanders niet teruggezien.

En tot zo ver racen met Niko. Heb ook wel een semi-filosofisch gesprek gehad met Francis, maar alsof jullie hier zijn om die eikel zijn verhalen te aanhoren!

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...