Jump to content

GTA IV - Random Chat


Dutchy3010

Recommended Posts

Deel 2 in "Niko goes racing".

Dus ik neem mijn Coquette weer, er is een race in South Algonquin. Ik rij naar Castle Gardens City (Castle Drive) en aanschouw mijn tegenstanders: Vier Comet's en een Super GT. Daar sta ik dan met mijn Coquette, ik ben compleet geneukt. De race start, ik rij naar plaats drie en ga ook zo de eerste en twee bocht in. Zo kwamen we dus op Union Drive South terecht waar ik wellicht moet vermelden dat het ondertussen stortregende en vervolgens de Comet's voor mij elk hun struikje zochten om te molesteren en reed ik dus als eerste de tunnel in en zo finishte ik de race ook. Hadden het vier Infernus' geweest dan had ik dit nooit gewonnen, maar de Comet is gewoon een waardeloos voertuig in de regen.

Ook leuk om vermelden: Hoewel ik mijn tegenstanders weinig heb gezien spotte ik in de laatste ronde in de U-turn wel de nummer twee in de verte. Het was die ene Super GT. De Super GT, volgens vele de meest waardeloze Sports in IV, heeft enkel wat regen nodig om een handvol Comet's te vernederen. Interessant.

Niko heeft ook nog een sollicitatie gehad vandaag, met advocaat als gewenste job, maar het leek me niet de meest geschikte bezigheid met Niko's mogelijkheden.

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 259
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Guardian1980

    38

  • Phoenyxar

    38

  • Nissan

    33

  • PrioX

    21

Top Posters In This Topic

Posted Images

Oh man wat rijd ik graag in de Super GT op de downhill. Ik vind het zo lekker hoe je hem door de bochten kunt manouvreren met zeer weinig stuurwerk :puh: Jammer dat ze in de MP alleen maar Infernus en Comets pakken. Ik rijd altijd graag in de regen om die reden :puh:

Link to comment
Delen op andere websites

  • 1 maand later...

Van het weekend maar weer eens een verhaallijn TBoGT opgestart. Ik wil dit keer zoveel mogelijk te voet doen, enkel een handvuurwapen gebruiken en zonder auto-aim. Tenzij het niet anders kan uiteraard. Voordeel was dat ik ook de IV-quiz kon beantwoorden :)

Link to comment
Delen op andere websites

Ik moet bekennen dat ik er ook niet veel aan vind; het enige voordeel is dat ik nog steeds plekjes ontdek die ik nog niet kende. Ik denk er wel over om de voet in te wisselen voor een motor. Bijna net zo wendbaar en veel sneller.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...