Phoenyxar Geplaatst: 15 mei 2015 Rapport Geplaatst: 15 mei 2015 Zeker, zij het niet dat ik hem drie keer heb moeten doen. Van het dak vijf verdiepingen naar beneden pleuren blijkt niet zo goed te zijn voor Niko's gezondheid. Reageren
Nissan Geplaatst: 15 mei 2015 Rapport Geplaatst: 15 mei 2015 Hoe krijg je dat toch voor elkaar dan Je komt nooit enigzins in de buurt van de rand van het dak? Reageren
Phoenyxar Geplaatst: 15 mei 2015 Rapport Geplaatst: 15 mei 2015 Toch wel. Je moet namelijk op een begeven moment van dak tot dak lopen en er lag een wapen op de rand van de planken. Na zo veel AC te hebben gespeeld denk je dan even niet na over de gevaren van een rand en zie je Niko vervolgens met hoofd naar beneden een vuilnisbak induiken. De missie wel volledig met Pistol gedaan! Reageren
Guardian1980 Geplaatst: 16 mei 2015 Rapport Geplaatst: 16 mei 2015 Ik vond het ook best een lastige missie; de eerste keer dacht ik het rustig aan te kunnen doen, maar de politie bleef komen. Ook eens geprobeerd te ontsnappen door op het spoor van de Subway te springen, sprong Playboy niet achter me aan... De eerste keer dat ik de missie haalde was wel magisch hoor; een nieuw deel vrij gespeeld! Reageren
Nissan Geplaatst: 16 mei 2015 Rapport Geplaatst: 16 mei 2015 Inderdaad! 2x heel Algonquin rondgereden toen Reageren
Michael Geplaatst: 18 mei 2015 Rapport Geplaatst: 18 mei 2015 Toch wel. Je moet namelijk op een begeven moment van dak tot dak lopen en er lag een wapen op de rand van de planken. Na zo veel AC te hebben gespeeld denk je dan even niet na over de gevaren van een rand en zie je Niko vervolgens met hoofd naar beneden een vuilnisbak induiken. De missie wel volledig met Pistol gedaan! Ik had dit bijna met de missie Ivan the Not So Terrible. Ik ben toen bijna van het dak gevallen wanneer je Ivan vermoord. Reageren
Danger_dog_guy_7 Geplaatst: 18 mei 2015 Rapport Geplaatst: 18 mei 2015 Toch wel. Je moet namelijk op een begeven moment van dak tot dak lopen en er lag een wapen op de rand van de planken. Na zo veel AC te hebben gespeeld denk je dan even niet na over de gevaren van een rand en zie je Niko vervolgens met hoofd naar beneden een vuilnisbak induiken. De missie wel volledig met Pistol gedaan! Ik had dit bijna met de missie Ivan the Not So Terrible. Ik ben toen bijna van het dak gevallen wanneer je Ivan vermoord. hier ook, maar ik viel helemaal van het dak af. Bats met m'n smoel tegen de stoep aan. Tragisch Reageren
Guardian1980 Geplaatst: 18 mei 2015 Rapport Geplaatst: 18 mei 2015 Toen ik die missie voor het eerst speelde, liep ik nog wat te klote met de besturing. Ik stond bovenaan een ladder, om vervolgens niet de ladder af te gaan, maar er overheen te lopen om met een faceplant op het asfalt te belanden. Reageren
Nissan Geplaatst: 18 mei 2015 Rapport Geplaatst: 18 mei 2015 Ik had dit bijna met de missie Ivan the Not So Terrible. Ik ben toen bijna van het dak gevallen wanneer je Ivan vermoord. ^Kunt vermoorden. Ik laat hem altijd gaan, vind Vlad maar een eikel Reageren
Michael Geplaatst: 18 mei 2015 Rapport Geplaatst: 18 mei 2015 Ik heb hem vermoord omdat ik wou zien hoe hij van die hoogte op de grond valt. Reageren
Tommie59 Geplaatst: 19 mei 2015 Rapport Geplaatst: 19 mei 2015 Daar gebruik ik meestal YouTube voor. Reageren
Danger_dog_guy_7 Geplaatst: 19 mei 2015 Rapport Geplaatst: 19 mei 2015 Heb hem ook laten leven. Uit z'n verhaal kan je ook halen dat ie is gedwongen door Vlad dus vermoorden is nogal sneu. Gewoon Vlad een kogel door z'n smoel heen jagen en Ivan lekker laten leven Reageren
herobriner007 Geplaatst: 19 mei 2015 Rapport Geplaatst: 19 mei 2015 Ik laat hem ook altijd leven Reageren
Phoenyxar Geplaatst: 24 mei 2015 Rapport Geplaatst: 24 mei 2015 Niko's leven is ondertussen best wat veranderd, hij heeft nu twee appartementen in Algonquin en wat vrienden er bij. Maar deze ochtend had Niko zin in wat racen! (Ik doe het graag in groepjes, heb de Drug Deliveries en Exotic Export ook al gedaan) Aangezien good guy Niko niets steelt proberen we dan maar deel te nemen aan de races met onze Invetero Coquette die we eens in een missie hebben gekregen van Playboy X. Eerste race: Star Junction. Hoewel ik wel wat bedenkingen had bij mijn keuze voor de Coquette waren ie bij aankomst gelijk weg. De hele grid stond vol met muscle cars. Heb ze na bocht 2 voor de rest van de race (en het zijn 5 ronden) niet meer gezien. Het had een perfecte winst geweest had ie Cabbie niet naar links afgeslagen op Star Junction. Ooit een Coquette een dubbele schroef zien maken om op een bus te landen? Ik nu dus wel. Race twee begon op Frankfort Avenue en zou langs Bohan gaan. Een grid vol met SUV's, dit wordt leuk. Voor bocht 1 zat ik al op de eerste plaats en toen ik snel een Habanero de pas afsneed om de Northwood Heights Bridge op te rijden hoorde en zag ik hoe de Cavalcade de rest van het peleton achter me vastreed op een horde losgeslagen Taxi's. Misschien overbodig om te zeggen, maar ik heb mijn tegenstanders niet teruggezien. En tot zo ver racen met Niko. Heb ook wel een semi-filosofisch gesprek gehad met Francis, maar alsof jullie hier zijn om die eikel zijn verhalen te aanhoren! Reageren
Tommie59 Geplaatst: 24 mei 2015 Rapport Geplaatst: 24 mei 2015 (bewerkt) Je moet reporter voor een krant worden. :o Ga vooral door met deze verhaaltjes. Bewerkt: 24 mei 2015 door Tommie59 Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.