Phoenyxar Geplaatst: 25 mei 2015 Rapport Geplaatst: 25 mei 2015 Deel 2 in "Niko goes racing". Dus ik neem mijn Coquette weer, er is een race in South Algonquin. Ik rij naar Castle Gardens City (Castle Drive) en aanschouw mijn tegenstanders: Vier Comet's en een Super GT. Daar sta ik dan met mijn Coquette, ik ben compleet geneukt. De race start, ik rij naar plaats drie en ga ook zo de eerste en twee bocht in. Zo kwamen we dus op Union Drive South terecht waar ik wellicht moet vermelden dat het ondertussen stortregende en vervolgens de Comet's voor mij elk hun struikje zochten om te molesteren en reed ik dus als eerste de tunnel in en zo finishte ik de race ook. Hadden het vier Infernus' geweest dan had ik dit nooit gewonnen, maar de Comet is gewoon een waardeloos voertuig in de regen. Ook leuk om vermelden: Hoewel ik mijn tegenstanders weinig heb gezien spotte ik in de laatste ronde in de U-turn wel de nummer twee in de verte. Het was die ene Super GT. De Super GT, volgens vele de meest waardeloze Sports in IV, heeft enkel wat regen nodig om een handvol Comet's te vernederen. Interessant. Niko heeft ook nog een sollicitatie gehad vandaag, met advocaat als gewenste job, maar het leek me niet de meest geschikte bezigheid met Niko's mogelijkheden. Reageren
Nissan Geplaatst: 2 juni 2015 Rapport Geplaatst: 2 juni 2015 Oh man wat rijd ik graag in de Super GT op de downhill. Ik vind het zo lekker hoe je hem door de bochten kunt manouvreren met zeer weinig stuurwerk Jammer dat ze in de MP alleen maar Infernus en Comets pakken. Ik rijd altijd graag in de regen om die reden Reageren
Danger_dog_guy_7 Geplaatst: 2 juni 2015 Rapport Geplaatst: 2 juni 2015 Kwam gisteren zomaar een turismo tegen op straat. Rijdt bijna nooit in die bak en kwam er ook pas gisteren achter dat het echt een goeie car is! Reageren
Phoenyxar Geplaatst: 2 juni 2015 Rapport Geplaatst: 2 juni 2015 Oh man wat rijd ik graag in de Super GT op de downhill. In IV? o.o Reageren
Nissan Geplaatst: 2 juni 2015 Rapport Geplaatst: 2 juni 2015 Mods En in Bohan rondcrossen over al die bumps en grinds! Reageren
Danger_dog_guy_7 Geplaatst: 23 juli 2015 Rapport Geplaatst: 23 juli 2015 Trauma's van deze : Reageren
NickOwnage Geplaatst: 25 juli 2015 Rapport Geplaatst: 25 juli 2015 Trauma's van deze : video Deze video zit best goed in elkaar, het verhaal had op sommige punten iets minder langdradig kunnen zijn, maar wel leuk in elkaar gezet. Reageren
Guardian1980 Geplaatst: 2 augustus 2015 Rapport Geplaatst: 2 augustus 2015 Van het weekend maar weer eens een verhaallijn TBoGT opgestart. Ik wil dit keer zoveel mogelijk te voet doen, enkel een handvuurwapen gebruiken en zonder auto-aim. Tenzij het niet anders kan uiteraard. Voordeel was dat ik ook de IV-quiz kon beantwoorden Reageren
Nissan Geplaatst: 2 augustus 2015 Rapport Geplaatst: 2 augustus 2015 Dat te voet onderdeel vind ik echt lompe tijdverspilling. Ik doe enkel met een pistool zonder auto-aim, moeilijk genoeg Reageren
Guardian1980 Geplaatst: 2 augustus 2015 Rapport Geplaatst: 2 augustus 2015 Ik moet bekennen dat ik er ook niet veel aan vind; het enige voordeel is dat ik nog steeds plekjes ontdek die ik nog niet kende. Ik denk er wel over om de voet in te wisselen voor een motor. Bijna net zo wendbaar en veel sneller. Reageren
Phoenyxar Geplaatst: 2 augustus 2015 Rapport Geplaatst: 2 augustus 2015 Ik wil dit keer zoveel mogelijk te voet doen, enkel een handvuurwapen gebruiken en zonder auto-aim. Welkom bij het team! Reageren
Guardian1980 Geplaatst: 2 augustus 2015 Rapport Geplaatst: 2 augustus 2015 Dat ik nu enkel maar een kleine-proppen-schieter gebruik is niet zo lastig, maar geen auto-aim, dat is even wennen. Reageren
Nissan Geplaatst: 3 augustus 2015 Rapport Geplaatst: 3 augustus 2015 Met latere missies als Catch the Wave en Entourage is dat echt feest. Dan heb je echt niet alle tijd om te mikken maar moet je goed en snel tewerkgaan Reageren
Guardian1980 Geplaatst: 3 augustus 2015 Rapport Geplaatst: 3 augustus 2015 Van het weekend maar weer eens een verhaallijn TBoGT opgestart. Met latere missies als Catch the Wave en Entourage is dat echt feest. Reageren
Guardian1980 Geplaatst: 8 augustus 2015 Rapport Geplaatst: 8 augustus 2015 IV doet het niet Wil je er over praten? Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.