Tommie59 Geplaatst: 8 augustus 2015 Rapport Geplaatst: 8 augustus 2015 Ik ben vandaag begonnen om GTA IV uit te spelen zonder cheats. Zit nu bij Clean Getaway. Reageren
Nissan Geplaatst: 8 augustus 2015 Rapport Geplaatst: 8 augustus 2015 Cheaten in IV? Is die game leuk met cheats dan? Reageren
Phoenyxar Geplaatst: 8 augustus 2015 Rapport Geplaatst: 8 augustus 2015 Qua cheats is TBoGT leuker op dat vlak. Wat rondkloten met de Explosive Punch/Sniper. Reageren
Tommie59 Geplaatst: 8 augustus 2015 Rapport Geplaatst: 8 augustus 2015 Cheaten in IV? Is die game leuk met cheats dan? Was toentertijd echt heel slecht in GTA. Kwam niet eens voorbij Bleed out omdat ik dat ontwapen systeem niet onder de knie kreeg. Nu lukte die in één keer. Reageren
Nissan Geplaatst: 18 augustus 2015 Rapport Geplaatst: 18 augustus 2015 Aha Ik ga deze week weer verder met m'n IV playthrough met enkel het pistool op auto-aim, ik zat vast als ik het me goed herinner Reageren
Guardian1980 Geplaatst: 11 september 2015 Rapport Geplaatst: 11 september 2015 Onlangs ben ik begonnen met de tv-serie Sons of Anarchy, met als gevolg dat ik ook weer ben begonnen met TLaD. Ik vond het altijd al een goeie game, maar nu vind ik 'm alleen maar beter. Reageren
Nissan Geplaatst: 20 september 2015 Rapport Geplaatst: 20 september 2015 Sons of Anarchy is inderdaad erg vet. Ik heb TLaD op 100%, en als ik TBoGT 100% uit heb gaat mijn exemplaar van Episodes from Liberty City naar m'n vitrine. TLaD heb ik niet meer gespeeld sinds het behalen van de 100%. Ik voel me echt voldaan. Ik heb met Johnny alles meegemaakt wat er te doen valt, ik heb alles neergeknald, gejat of verminkt wat maar moest, en nu is het volbracht. Nu kan ik vrede hebben met zijn lot in V. Reageren
Michael Geplaatst: 9 oktober 2015 Rapport Geplaatst: 9 oktober 2015 Ik ben deze maand weer bezig geweest met Grand Theft Auto IV. Ik heb de storyline van Grand Theft Auto IV uitgespeeld en ook die van The Ballad of Gay Tony. Nu ben ik bezig met The Lost and Damned! Reageren
Guardian1980 Geplaatst: 9 oktober 2015 Rapport Geplaatst: 9 oktober 2015 Volgens mij speelt iedereen per game de storyline. Ik heb het wel eens zo gedaan dat ik de drie games naast elkaar hield en het dan op chronologische volgorde speelde; veel switchen van game dus, maar wel leuk om te doen. Reageren
Nissan Geplaatst: 9 oktober 2015 Rapport Geplaatst: 9 oktober 2015 Ik heb al even geen IV meer gespeeld. Eerst TBoGT 100% halen, daarna ga ik verder met IV. Die game speel ik over 10 jaar nog, zo goed als het is Reageren
PrioX Geplaatst: 22 oktober 2015 Rapport Geplaatst: 22 oktober 2015 (bewerkt) Van de week heb ik TLaD nog eens opgestart. Wat een verschil tegenover GTA V. Alleen al met rondrijden kan ik me uren vermaken. Toch blijft voor mij GTA IV + Episodes beter dan GTA V. Heb de laatste dagen erg veel zin om de story nog eens uit te spelen. Misschien dat ik dat toch maar eens ga doen. Bewerkt: 22 oktober 2015 door PrioX Reageren
Nissan Geplaatst: 22 oktober 2015 Rapport Geplaatst: 22 oktober 2015 Aha Ik ga deze week weer verder met m'n IV playthrough met enkel het pistool op auto-aim, ik zat vast als ik het me goed herinner Ik bedoelde free-aim En ja PrioX, dat ben ik het met je eens. Bij IV had ik echt de neiging die game meerdere keren uit te spelen. Ik ben blij dat ik V 100% heb, hoef ik die niet meer aan te raken Reageren
.PhoeniX. Geplaatst: 22 oktober 2015 Rapport Geplaatst: 22 oktober 2015 (bewerkt) Ik had voor de 'lol' wéér eens GTA IV opgestart. Maar ik ben dus to-ta-al niet gewend aan de besturing van de voertuigen, naar mijn mening slippen (vooral) auto's alle kanten op als ik 'n fatsoenlijke bocht probeer te maken. Aan de andere kant komt het gewoon doordat ik (vroeger) té veel GTA V had gespeeld, en daar voelt de bediening van auto's etc. héél erg anders... Voor de rest was het wel wéér vermakelijk... Bewerkt: 22 oktober 2015 door .PhoeniX. Reageren
Nissan Geplaatst: 22 oktober 2015 Rapport Geplaatst: 22 oktober 2015 Objectief gezien heeft IV een meer realistische besturing. Wat V heeft is gewoon arcade, en het optrekken en sturen is totaal niet waarheidsgetrouw. Waarom besloot je IV er weer bij te pakken? Trok een bepaalde eigenschap je aan? Reageren
.PhoeniX. Geplaatst: 22 oktober 2015 Rapport Geplaatst: 22 oktober 2015 Sja, dat heeft meerdere redenen eigenlijk. Ik was simpelweg wel weer 's nieuwsgierig naar IV, ook omdat V / Online na zoveel maanden spelen erg slaapwekkend is. Maar dat heb bij iedere game wel. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.