Jump to content

[EUR] Champions League 2014-2015

Wie wint de CL?  

15 leden hebben gestemd

1. 1. Welk team wint de Champions League dit seizoen?

• Juventus FC
      5
    • FC Barcelona
      10

Recommended Posts

Geplaatst: (bewerkt)

Breaking: kans is groot dat Robben duel met Barca mist. Lucky bastards! :vp:

Bewerkt: door TheuNauz
  • Reacties 401
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• MegaPilot

96

• TekaLoca

60

• KoningJesper

52

• Venzio

34

Geplaatst:

Kans groot? Hij mist het duel sowieso, spierscheur herstelt niet zo snel hoor. :puh:
Geplaatst:

Ik ben het echter eens met verschillende analisten dat Bayern collectief beter speelt zonder Robben. Dus ik ga zeker akkoord met wat Teka zegt: Barça krijgt het alsnog moeilijk, misschien zelfs moeilijker.

Geplaatst:

Ik ben het echter eens met verschillende analisten dat Bayern collectief beter speelt zonder Robben. Dus ik ga zeker akkoord met wat Teka zegt: Barça krijgt het alsnog moeilijk, misschien zelfs moeilijker.

Wat bedoel je precies? :)

Geplaatst: (bewerkt)
Wat bedoel je precies? :)

Zonder Robben/Ribéry(maar vooral Robben, want Ribéry is niet in vorm imo) is er geen speler met een individuele snelle actie in de benen op de flank(met alle respect voor Müller, hij loopt geen 2 verdedigers voorbij op snelheid :puh: ), dus collectief spelen is het enige wat men kan doen. Of misschien kunnen ze het wel, maar verkiezen ze eerder het passenspel dan individueel iets te forceren.

Tevens had ik het gevoel dat men tegen Porto meer door de lucht speelde dan anders.

Bewerkt: door MegaPilot
Geplaatst:

Ah oke thx, ben het wel met je eens, maar ik denk dat minimaal een van de twee (Robben, Ribery) wel noodzakelijk is. Al lieten ze anders zien tegen Porto. We zullen zien. Worden twee leuke wedstrijden :puh:

Geplaatst:

Kans groot? Hij mist het duel sowieso, spierscheur herstelt niet zo snel hoor. :puh:

Op dat moment (lees 10:57) was er nog 0 bekend. :7

Lewandowski doet zeer waarschijnlijk mee met een masker. Over Ribéry bestaan nog twijfels. Ik verwacht hem niet, wel in het tweede duel.

Geplaatst:

Lewandowski doet zeer waarschijnlijk mee met een masker. Over Ribéry bestaan nog twijfels. Ik verwacht hem niet, wel in het tweede duel.

Lewy plaatste dit net op zijn Facebookpagina:

11178261_937457879632934_9168257719920031311_n.jpg?oh=248c730228797fc7e517a969c6662028&oe=55DF54F1&__gda__=1440884269_f49c707236f7924c2cf821765ede6aff

Het ziet er dus inderdaad naar uit dat hij zal spelen. Jammer...

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

• Create New...