Jump to content

[Online] Random chat


ERRWINS

Recommended Posts

Of de X80 de snelste car is weet ik eigenlijk niet.

Je zou bv ook verwachten dat het tot nu toe de T20 was maar dat is dus niet zo. Maar ja, topsnelheid is 1 ding... wegligging, bochtengedrag en acceleratie om maar wat te noemen vind ik net zo belangrijk. Zeker in de stad haal je niet zo vaak topspeed, ik tenminste niet.

Heb de X80 zojuist gekocht, echt wel een super supercar met futuristische look.

Meteen maar ff helemaal gecustomized yummie.gif

Kwaliteit: top!

Prijs-kwaliteitsverhouding? Wil ik het niet over hebben wink.gif

Bewerkt: door @nton
Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 574
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • ERRWINS

    59

  • Tommie59

    49

  • .PhoeniX.

    47

  • nolms

    39

Top Posters In This Topic

Posted Images

(...) Echter vroeg ik mij af hoeveel de CEO verdiend per missie?

Voor VIP work net zoveel als de bodyguards.

Voor de warenhuizen verdient de CEO de waarde van het warenhuis, en de bodyguards 10.000. :)

ik krijg 6500 per missie maar het gaat dan naar 7000 dan naar 7500 enz

Oh, echt waar? Is het dan ook nog capped of blijft het voor eeuwig stijgen met 500?

Wat kost het eigenlijk om een CEO te worden?

Het stijgt tot 10.000 per kwartier. :)

Je moet minimaal 1.250.000 hebben.

Je hebt dan een kantoor zonder (wapen)kluis en accomodation en een klein warenhuis. (16 kratten) :)

Thanks!! :)

Link to comment
Delen op andere websites

Heb net een raceje gedaan met de X80 en wat een power schuilt er in dat voertuig. Ik had erg veel moeite om 'm te controleren, maar ik ben dan ook geen expert en mijn drving skill is nog maar op 2-3 balkjes, wellicht een volgende keer even aanzien hoe het me dan afgaat.

Schijnt overigens dat er nog twee voertuigen aankomen: de Pfister 811 en de Dewbauchee Seven70.

Link to comment
Delen op andere websites

@hierboven. Dat zal vast wel, net als dat ze bij de custom classic update deden. Iedere week een nieuwe auto. Waarschijnlijk krijgt iedere auto, zoals deze, ook zijn eigen adversary mode, met als klap op de vuurpijl de geinig uitziende races met de kokers. :)

Link to comment
Delen op andere websites

danger en dan niet vergeten dat ze die auto's ook stervens dur maken waardoor er door shark cards nog meer geld binnen komt

inderdaad. Ondanks dat deze auto duurder is dan de T20 vind ik hem het geld persoonlijk minder waard. Het grootste deel van de mensen koopt hem toch voor de snelheid, uiterlijk mag er niet wezen bij deze wagen :N
Link to comment
Delen op andere websites

Heeft er iemand hier weleens een shark Card (of andere kaart) gekocht?

Ik ben geneigd om een kaart te kopen omdat elke Heist die ik heb gedaan nooit heb kunnen voltooien door clowns die het spel niet serieus namen. Waardoor ik heel weinig geld heb. Enkel las ik dus ook negatieve dingen betreft de cards maar ben meer benieuwd naar jullie ervaring, indien iemand daadwerkelijk heeft betaald voor nepgeld ;)

Bewerkt: door WAKALAKAJAKA
Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb in princiepe niks tegen shark cards maar vind ze echt zwaar overprijst, zeker met wat de nieuwe dingen allemaal kosten.

Als je de X80 zou willen kopen met geld van shark cards ben je al bijna 40 euro kwijt, het duurste jacht kost al bijna 100 euro aan shark cards.

Als je echt geld nodig hebt zou ik als ik jou was een vast team zoeken en de criminal mastermind challenge doen.

Dat is helemaal niet zo moeilijk en met de all in order en loyalty bonus erbij heb je al 12 miljoen, dat zou omgerekend ongeveer voor 120 euro aan shark cards zijn.

Bewerkt: door nolms
Link to comment
Delen op andere websites

Het is gewoon een afweging maken tussen hoeveel waarde je hecht aan GTA $ en hoeveel € je er voor over hebt. Maar als de reden is dat je de heists niet kan completen, dan zou ik het niet doen. De meeste die Shark Cards kopen zijn (denk ik) oudere lui die veel minder tijd kunnen vrijmaken voor GTA:O en kids die hun ouders de creditcard misbruiken.

Wat ik er nog aan wil toevoegen is dat het daadwerkelijk verdienen van wat je wil hebben veel meer als een bevrediging zal voelen dan als je er wat euries voor overmaakt. Als je met erg veel moeite een Zentorno bij mekaar verdiend, zal je er een sterkere sentimentele band mee hebben ^_^

Link to comment
Delen op andere websites

Dat beeld had ik ook idd. En het geld verdienen geeft idd een veel fijner gevoel dat ik afgelopen weekend ook opmerkte na een Heist dat goed was gegaan. De sentimentele band met mijn autootjes is ook erg groot nu ik zelf verdiend geld aan heb moeten spenderen. Enkel voelt het soms na thuiskomst van je werk raar om weer te moeten werken om een upgrade te kunnen kopen.

We keep on working! Thanks :)

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...