Jump to content

[Online] Random chat


ERRWINS

Recommended Posts

  • 2 weken later...
  • Reacties 574
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • ERRWINS

    59

  • Tommie59

    49

  • .PhoeniX.

    47

  • nolms

    39

Top Posters In This Topic

Posted Images

  • 4 weken later...

Kwam vanavond iemand tegen online met een soort halve doodskop als tattoo, zag er erg vet uit moet ik zeggen. Weet iemand waar en hoe die te krijgen is?

In de tattoo shop zie ik wel de pirate skull en de 'gewone' skull, die bedoel ik dus niet...

Link to comment
Delen op andere websites

Met héél veel oplettendheid de prijzenlijst van de tattoo-winkel doornemen, ik ben er dan vrijwel zeker van dat 't zal slagen. ^^

Maar uh, ik wilde het tevens over 'n geheel iets anders hebben wat ik perfect in dit topic kwijt kan; GTA Online (op de PS3) is écht

veranderd naar pure bagger. :7 Je ziet aan 't gedrag van de spelers alleen al dat ze 't zó zwaar hebben. Meestentijds paffen ze elkaar

maar een beetje af om de tijd een beetje te doden. Ik kan mezelf geeneens een moment lang fatsoenlijk omkleden of er kwam alweer zo'n

pipo aanrennen met z'n ultragave blaster om mij neer te maaien. Ik mocht nog van enig geluk spreken dat ik 'm eerder te pakken had dan mij.

Ha! Daar nam 'ie niet van terug! Maar effe zonder gein; GTA Online is gewoon geen reet meer aan, 't overgrote deel heeft alles al wat ze wilden

hebben. R* moet met een bruikbaar initiatief aankomen zetten i.p.v. elke keer met beroerde, uitgemolken updates blijven smijten. :kots:

Effe een herinnering voor de gast hierboven mij; als je 'm nogmaals niet in de lijst ziet staan, vrees ik dat je eroverheen hebt gelezen.

Controleer 't voor de zekerheid dan nog een paar keertjes na én als je er dan niet uitkomt stel dan simpelweg nog een vraag.

Bewerkt: door .PhoeniX.
Link to comment
Delen op andere websites

Als je in het gezicht bedoeld kan het goed zijn dat het face paint was die je bij de barber kunt halen, met halloween waren er super veel van bij gekomen maar die waren maar een korte periode verkrijgbaar.

Als je ze eenmaal had aangeschaft waren ze wel voor altijd beschikbaar maar anders kun je er niet meer aankomen vrees ik.

Bewerkt: door nolms
Link to comment
Delen op andere websites

Kwam vanavond iemand tegen online met een soort halve doodskop als tattoo, zag er erg vet uit moet ik zeggen. Weet iemand waar en hoe die te krijgen is?

In de tattoo shop zie ik wel de pirate skull en de 'gewone' skull, die bedoel ik dus niet...

Op welk lichaamsdeel had hij deze ta-to zitten dan? Ik kan me herinneren dat er een skulltattoo is op het gezicht die je pas unlocked nadat je een platinum medaille hebt behaald voor aan x aantal player headshots.

Met héél veel oplettendheid de prijzenlijst van de tattoo-winkel doornemen, ik ben er dan vrijwel zeker van dat 't zal slagen. ^^

Maar uh, ik wilde het tevens over 'n geheel iets anders hebben wat ik perfect in dit topic kwijt kan; GTA Online (op de PS3) is écht

veranderd naar pure bagger. emo.gif

Na 2½j is dat eerlijk gezegd niet zo verwonderlijk.. Waarom speel je niet op een invite-only sessie als je toch alleen een beetje chil wilt free-roamen? Dan heb je meteen al dat gezeik niet meer.
Link to comment
Delen op andere websites

Op welk lichaamsdeel had hij deze ta-to zitten dan?

Op het gezicht.

Als je in het gezicht bedoeld kan het goed zijn dat het face paint was die je bij de barber kunt halen, met halloween waren er super veel van bij gekomen maar die waren maar een korte periode verkrijgbaar.

Als je ze eenmaal had aangeschaft waren ze wel voor altijd beschikbaar maar anders kun je er niet meer aankomen vrees ik.

Klopt, ben er inmiddels achter dat het dat is: de halloween face paint dus... niet in de tattooshop maar bij de barber idd. Die ik bedoelde is trouwens de spirit skull.

Naja, ff half jaartje geduld hebben. Als-ie er dan weer is tenminste... maar anders misschien wel een nóg gavere :*D

En overheen gekeken? Noway dus.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...