Jump to content

[Online] Random chat


ERRWINS

Recommended Posts

  • Reacties 574
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • ERRWINS

    59

  • Tommie59

    49

  • .PhoeniX.

    47

  • nolms

    39

Top Posters In This Topic

Posted Images

Voor de banshee 900R was ik in het totaal 1.2 miljoen kwijt. dus het kopen van de banshee, het aanpassen naar de 900R en de upgrades.

En dat de banshee R900 langzaam zou zijn vind ik niet. gisteren heb ik 16 races gedaan waar ik mijn snelste tijden had vast staan met snellere supercars. en ik verbrak met de banshee 900R elk persoonlijk record met zeker 2 secondes verschil. Dus ik denk niet dat hij langzaam is. het gaat juist erom hoe je zelf rijd met de auto's en niet hoe rockstar aangeeft dat ze zijn. De snellere supercars zijn dweilen op de weg en slippen veel te snel. Met de banshee 900R breek ik nooit uit en rijd ik nog steeds sneller dan de persoonlijke records die ik had staan met de snellere suppercars die ik ooit gehad heb en dat betreft dan de zentorno, vacca en de osiris. en al deze auto's waren volledig upgegrade net als mijn Banshee 900R

Bewerkt: door coolguynl
Link to comment
Delen op andere websites

Voor de banshee 900R was ik in het totaal 1.2 miljoen kwijt. dus het kopen van de banshee, het aanpassen naar de 900R en de upgrades.

En dat de banshee R900 langzaam zou zijn vind ik niet. gisteren heb ik 16 races gedaan waar ik mijn snelste tijden had vast staan met snellere supercars. en ik verbrak met de banshee 900R elk persoonlijk record met zeker 2 secondes verschil. Dus ik denk niet dat hij langzaam is. het gaat juist erom hoe je zelf rijd met de auto's en niet hoe rockstar aangeeft dat ze zijn. De snellere supercars zijn dweilen op de weg en slippen veel te snel. Met de banshee 900R breek ik nooit uit en rijd ik nog steeds sneller dan de persoonlijke records die ik had staan met de snellere suppercars die ik ooit gehad heb en dat betreft dan de zentorno, vacca en de osiris. en al deze auto's waren volledig upgegrade net als mijn Banshee 900R

De 900R versie heeft met andere woorden (ondanks de achterwielaandrijving) een betere wegligging en grip dan de gewone versie? Geen last van onderstuur bij het nemen van bochten?

Link to comment
Delen op andere websites

Ik zou dus nooit (zoveel) geld spenderen aan een Banshee 900R terwijl 'ie haast gelijkmatig is aan z'n verwant (de originele Banshee dus), en

overigens vind ik dat weggegooid geld.. De afgelopen periode viel het me ook op dat dé prijzen van auto-onderdelen in vergelijking met het

voertuig zelf steeds verder uit elkaar worden getrokken, of anders gezegd; de parts worden alsmaar duurder. Een mooie voorbeeld ervan is

de Banshee 900R; 't upgraden kost zo'n grofweg $800,000,-, terwijl de aanschafprijs van de auto bij zo'n $100,000,- ligt. Dus ik wil wel

bijna geloven waarom spelers zó geneigd zijn om te cheaten, alles is te duur..

Link to comment
Delen op andere websites

Ik gebruik sinds kort een racestuurtje. Geeft echt wel een extra dimensie aan GTA, lekker cruisen bv. was nog nooit zo mooi :*D Nog meer mensen hier met een stuurtje?

Welke heb jij? aangezien ik er een zoek die lekker aanvoelt en misschien ook met console kan

Link to comment
Delen op andere websites

De Logitech Momo Force (Red limited edtion)... van de week 2e hands gekocht.

Ik heb PC trouwens en in elk geval voor GTA was wel een emulator nodig, ik gebruik TocaEdit X360 (is gratis).

Neem aan dat het stuurtje sowieso werkt met Xbox 360, maar van consoles weet ik niks van :sst:

Bewerkt: door @nton
Link to comment
Delen op andere websites

Vandaag en gisteren 1.3 miljoen bij elkaar geraced. (En dan ook nog de 50 stuntjumps in storyline gedaan... heb vierkante ogen dus.) Heb nu 5.5 miljoen. Nog 1.5 te gaan voor het jacht. Moet nodig eens een naam gaan bedenken :)

Een mooie naam is misschien "The Love Boat" :puh:

Link to comment
Delen op andere websites

Ik zou dus nooit (zoveel) geld spenderen aan een Banshee 900R terwijl 'ie haast gelijkmatig is aan z'n verwant (de originele Banshee dus), en

overigens vind ik dat weggegooid geld.. De afgelopen periode viel het me ook op dat dé prijzen van auto-onderdelen in vergelijking met het

voertuig zelf steeds verder uit elkaar worden getrokken, of anders gezegd; de parts worden alsmaar duurder. Een mooie voorbeeld ervan is

de Banshee 900R; 't upgraden kost zo'n grofweg $800,000,-, terwijl de aanschafprijs van de auto bij zo'n $100,000,- ligt. Dus ik wil wel

bijna geloven waarom spelers zó geneigd zijn om te cheaten, alles is te duur..

Omdat sommige mensen niet zoveel geven om de snelheid maar meer om hoe die eruit ziet. En ik geef ze compleet gelijk. Heb ook m'n enige supercar verkocht voor leuke autos
Link to comment
Delen op andere websites

Inderdaad. Je hebt veel meer aan een auto waarmee je niet om de haverklap van de weg afglijdt en eventueel ook nog off-road kan zonder problemen. Zo heb ik een bounty overleefd met zowat de hele server achter me aan in mijn Sadler.

Bewerkt: door Tommie59
Link to comment
Delen op andere websites

aan snelheid heb je niks als je het niet kunt beheersen op de weg. geef mij maar een auto die wat langzamer is maar een goede wegligging heeft en echt mooi gemaakt kan worden. die zooi die snelheid heeft kun je 9 van de 10 keer niks van maken buiten een of ander klein spoilertje erop ofzo. mijn auto's moeten er mooi uitzien en niet zo snel gaan dat je elke bocht 5 keer moet nemen voor je er echt door bent.

Link to comment
Delen op andere websites

Inderdaad. Je hebt veel meer aan een auto waarmee je niet om de haverklap van de weg afglijdt en eventueel ook nog off-road kan zonder problemen. Zo heb ik een bounty overleefd met zowat de hele server achter me aan in mijn Sadler.

Inderdaad, ik heb zelf de twee Gallivanter Ballers gehad. Ze glijden niet heel veel en ze rijden best wel goed. En off road is ook niet echt bepaald een probleem. Ik kijk zelf niet veel naar de snelheid naar een voertuig, maar naar de uiterlijk. En de Gallivanter Baller ziet er best wel netjes uit. Ik zou zelf nooit normaal in een Zentorno kunnen rijden. pukey.gif

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...