Jump to content

Recommended Posts

Geplaatst:

Geen probleem, ik vind het al super dat jij (jullie) deze server kunnen en willen hosten.

En wat die map betreft: iets in die richting. Persoonlijk vind ik één map het beste, omdat twee maps erg 'zwaar' zijn voor de server en het leuker is dat alle mensen op dezelfde map spelen.

• Reacties 3.6k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• Phoenyxar

418

• thebig

175

• Ezra24rct3

165

• Basssss

130

Top Posters In This Topic

Posted Images

Geplaatst:

Ik denk dat het gewoon geliefd zou zijn als de oude map ergens zou worden opgeslagen zodat die ooit als de vraag er is toegankelijk zou kunnen zijn.

Fototjes!

Nog eens teruggekeerd naar Gong di Lahn. Ziet er erg vredig en rustig uit vergeleken met wat ik nu gewoon ben.

20130422181904.png

The Ledge

20130422181923.png

Singavel

20130422182228.png

Naar benden staren...

En weer terug in Avra Dhun.

20130423002518.png

World Fortuna Center

20130423002600.png

Vind het een interessante gevel

20130423002432.png

Mooi zicht

20130422182956.png

Aaaah...

20130422182910.png

Hij torent er nog steeds boven uit

Timing noemen we dat:

20130422183243.png

Geplaatst:

Ik zou nog wel graag op de oude map willen spelen in de server. Ik heb namelijk niet echt veel interesse in de nieuwe map. :(

Geplaatst:

Daar ben ik weer... ja, ik ben er nog haha :klap: Het maakt me niet heel veel uit om over te gaan op een nieuwe map, wel jammer van de mooie bouwwerken van sommigen. Waaraan dagen gespendeerd is! Het zou wel mooi zijn als de server geüpdate wordt. Want dan kan ik ook weer eens online komen! :puh: Ondertussen heb ik een Space Shuttle gemaakt.

20130424222452.png

20130424222417.png

20130424222344.png

Ik heb trouwens ook eindelijk eens Minecraft gekocht...

• 2 weken later...
Geplaatst:

De server is (helaas) nog niet online. Vermoedelijk zal één van de admins (Crypteq of Venzio) hier binnenkort meer informatie posten, dus wacht rustig af.

Geplaatst:

We zijn nu inmiddels toch al weer zo'n twee maanden verder, en nog steeds geen server... heren admins, kun u nadere informatie verschaffen?

Geplaatst:

@$NeoSyp$

natuurlijk :).

Dat er voornamelijk nog geen server, is omdat ik voornamelijk de laatste tijd totaal geen tijd had i.v.m. school.

Ook is het niet volledig duidelijk welk maptype er nu moet komen, gewoon vanilla of iets anders?

Ik heb vanaf zondag (als t goed is) weer voldoende tijd, maar als iemand mee wilt helpen met het opzetten van de server dan zou dat zeer mooi zijn :).

Ik zal contact opnemen met Venzio om te zorgen dat er weer een server online wordt gezet.

Als er in de tussentijd dan beslist kan worden wat voor maptype er moet komen, dan zijn we daar ook uit.

Geplaatst:

Aan de poll te zien willen de meesten een nieuwe map. Ik weet niet of die seed van NeoSyp nog werkt, dus wat mij betreft generaten jullie maar een random wereld (maar dat is mijn mening, als iemand een beter idee heeft: zeg het even).

Sommigen willen ook dat de oude map bespeelbaar blijft, dus kijk maar even hoever dat mogelijk is. Twee maps zijn namelijk zwaar voor een server, en het kan ook lastig worden, aangezien we waarschijnlijk ook nog een nether/End willen.

Geplaatst:

Nou ja: ik heb de ontwikkelingen van Minecraft de laatste tijd niet echt gevolgd maar als er in de afgelopen twee à drie maanden niets is veranderd aan het world generating algoritme zou de seed nog gewoon moeten werken.

Dus ik doe een voorstel: een survivalserver die zo dicht mogelijk bij vanilla blijft (dus ook zo weinig mogelijk plugins m.u.v. lockette o.i.d.) met de seed die ik had voorgesteld. Aangezien een tweede map de server zal vertragen én aangezien het nooit echt bevordelijk is om mensen te gaan zitten verspreiden over meerdere maps lijkt het bevatten van de oude map me geen goed idee. Dit kan beter als download worden aangeboden.

Wat vinden de andere heren en dame?

Geplaatst:

Sinds het toevoegen van de Jungle-biome/Anvil is er niets meer veranderd achter de World-generating zelf. Dat is al een jaar terug. Dus die seed moet gewoon werken. Zelf wil ik wel eens kijken wat die seed zou geven en wil ik best wel een deel van een eiland opeisen en er een (kust)stad neerpoten. Aaah... Minecraft.

Geplaatst:

Ik speel atm FTB met een paar andere homies.

2013-04-21_15.21.26.png

Heb atm alleen wat screenshots van de EU supply maar dat is dan ook wel machtig hoor! Aanschouw de muur der geothermals.

En we zijn ook bezig met een Solar array in een age waar het constant dag is:

2013-05-10_09.35.46.png

Geplaatst:

ik heb hier eerder al een vraag over gesteld maar kan ik die oude map eens spelen met al die mega mooi gebouwen voor de bouwers van die gebouwen jullie zijn de bouwgoden ik zou als de server online is en ik heb het ip veel willen leren over jullie bouwtechnieken ik speel momenteel op mineadventure en ik kwam op dit van phoenyxar zijn gebouw dat als reactie had wat ik gebouwd heb net voor quartz dat gebouw wil ik echt leren maken pls tell my how of maak een tutorial aub

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

• Create New...