Basssss Geplaatst: 14 oktober 2010 Rapport Geplaatst: 14 oktober 2010 Pics! Meeste van mijn reis door de onverkende wereld van onze Minecraft server. Reageren
Wanted Geplaatst: 14 oktober 2010 Rapport Geplaatst: 14 oktober 2010 (bewerkt) Vandaar dat die savefile 35 MB was. Nu is hij trouwens 56 MB.. Bewerkt: 14 oktober 2010 door Wanted Reageren
Basssss Geplaatst: 14 oktober 2010 Rapport Geplaatst: 14 oktober 2010 De reis terug was ook een flink eind hoor. :$ Reageren
Bierbuikje Geplaatst: 14 oktober 2010 Rapport Geplaatst: 14 oktober 2010 Filmpje van de Wildwaterbahn in Bierbuikje's water vertier. ^^ Reageren
.Senne Geplaatst: 14 oktober 2010 Rapport Geplaatst: 14 oktober 2010 Filmpje van de Wildwaterbahn in Bierbuikje's water vertier. ^^ Je kan in de gigantische afdaling ook steeds terug naar boven komen door met je bootje richting de waterval te sturen. Zo eindeloos blijven op en neergaan. Reageren
Shorty_D Geplaatst: 14 oktober 2010 Rapport Geplaatst: 14 oktober 2010 (bewerkt) Nice Maar kan je als je uberhaupt schapen tegenkomt... geen wol vangen? :$ Want ik wil mijn 2e verdieping namelijk behangen met paintings Bewerkt: 14 oktober 2010 door Shorty_D Reageren
Basssss Geplaatst: 15 oktober 2010 Rapport Geplaatst: 15 oktober 2010 Er zijn toch geen schapen in MP, dus je zult ze ook niet tegenkomen. Reageren
Wanted Geplaatst: 15 oktober 2010 Rapport Geplaatst: 15 oktober 2010 (bewerkt) Goedemorgen allemaal. De server gaat om ongeveer 4 uur aan vanmiddag. Ik ga nog bezig om een ander admin systeem te zoeken want deze faalt nogal hard (weinig nieuwe functies, vervelende kleuren etc) . Ik heb er nu mogelijk een gevonden, ben nog bezig deze te testen. Venzio, Vice, Basss, .Senne en Empire hebben nu een admin verzoek ingediend. Ik ga waarschijlijk de 2 admins kiezen op aankomende woensdag. Veel plezier. Bewerkt: 15 oktober 2010 door Wanted Reageren
Silverbyte Geplaatst: 15 oktober 2010 Rapport Geplaatst: 15 oktober 2010 Ik ben nu echt in een verbijsterend mooie wereld terechtgekomen. Ik spawnde ergens bij een rivierbedding, en ik keek omhoog. M'n ogen vielen zowat uit m'n kop. Ik wist dat het spel je soms sprookjesachtige landschappen voorschotelde, maar zoiets moois was ik nog niet eerder tegenkomen. En omdat jullie nu ongetwijfeld nieuwsgierig zijn geworden: klik, klik en klik. Reageren
Forumrunner Geplaatst: 15 oktober 2010 Auteur Rapport Geplaatst: 15 oktober 2010 Er zijn toch geen schapen in MP, dus je zult ze ook niet tegenkomen. Er zijn wel varkens en kippen. Reageren
Casss Geplaatst: 15 oktober 2010 Rapport Geplaatst: 15 oktober 2010 (bewerkt) Kan ik nu ook in de server? Bewerkt: 15 oktober 2010 door Casss Reageren
Zombiespeed Geplaatst: 15 oktober 2010 Rapport Geplaatst: 15 oktober 2010 Jup, als je alpha of die free weekend version hebt kan je in de server Je moet wel die client van BC7 gebruiken Reageren
Basssss Geplaatst: 15 oktober 2010 Rapport Geplaatst: 15 oktober 2010 Er zijn toch geen schapen in MP, dus je zult ze ook niet tegenkomen. Er zijn wel varkens en kippen. Weetik, ik zeg toch ook niet dat die er ook niet zijn? Reageren
Casss Geplaatst: 15 oktober 2010 Rapport Geplaatst: 15 oktober 2010 Jup, als je alpha of die free weekend version hebt kan je in de server Je moet wel die client van BC7 gebruiken Is free weekend deze week? Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.