Crypteq Geplaatst: 23 oktober 2010 Rapport Geplaatst: 23 oktober 2010 (bewerkt) Hallo mensen, ik heb nu minecraft maar als ik dit wil openen dan gaat dat niet, hoe kan dit? :/ Heb je het gewoon gedownload van de site?Zoja, dat is alleen de launcher, om het spel te spelen moet je de game bestanden hebben dat kan door het spel te kopen (10 euro). je hebt dus de Minecraft game bestanden nodig als je het spel wilt spelen. Mocht je er niet uitkomen stuur dan een pb Zo nee, en je hebt alle game bestanden dan moet je controleren of java / de juiste java versie geïnstalleerd is. Bewerkt: 23 oktober 2010 door BC7 Reageren
TekaLoca Geplaatst: 23 oktober 2010 Rapport Geplaatst: 23 oktober 2010 (bewerkt) What The F*** is dit? :ODit komt er op mijn scherm als ik Minecraft wil starten! Bewerkt: 23 oktober 2010 door TekaLoca Reageren
Crypteq Geplaatst: 23 oktober 2010 Rapport Geplaatst: 23 oktober 2010 *afbeelding* What The F*** is dit? :ODit komt er op mijn scherm als ik Minecraft wil starten! Wat ik van de error kan aflezen is het een OpenGL error, en dat kan erop duiden dat je op de desbetreffende computer niet de (juiste) videokaart drivers hebt geinstalleerd. Of de videokaart is niet compatible. Reageren
Dr.Oppai Geplaatst: 23 oktober 2010 Rapport Geplaatst: 23 oktober 2010 Ik speel het spel nu maar ik snap niet echt hoe ik kan bouwen en hoe ik vuur en dat zwaard en alle andere shit krijg . Ik weet hoe ik dit krijg: Vlees, zand, hout, modder(?), steen, bloemen, wol,bomen(?) en dat is het. Iemand? Reageren
Venzio Geplaatst: 23 oktober 2010 Rapport Geplaatst: 23 oktober 2010 Ik speel het spel nu maar ik snap niet echt hoe ik kan bouwen en hoe ik vuur en dat zwaard en alle andere shit krijg . Ik weet hoe ik dit krijg: Vlees, zand, hout, modder(?), steen, bloemen, wol,bomen(?) en dat is het. Iemand? Wiki Reageren
Dr.Oppai Geplaatst: 23 oktober 2010 Rapport Geplaatst: 23 oktober 2010 Bedankt. Maar weet iemand wel hoe ik levens krijg? Ik heb nog maar 3 hartjes^^. Reageren
NandroDavids Geplaatst: 23 oktober 2010 Rapport Geplaatst: 23 oktober 2010 Maar weet iemand wel hoe ik levens krijg? Ik heb nog maar 3 hartjes^^.Varken slachten en opeten bijvoorbeeld. Reageren
Dr.Oppai Geplaatst: 23 oktober 2010 Rapport Geplaatst: 23 oktober 2010 Ik ben van mening veranderd . Ondanks dat de graphics slecht zijn is het een geweldige game. En na een uurtje vallen de graphics je niet een meer op en speelt het gewoon als een spel als gta, als een normaal spel ondanks dat de graphics heel anders zijn. Reageren
Silverbyte Geplaatst: 24 oktober 2010 Rapport Geplaatst: 24 oktober 2010 Ik denk dat dat ook het grote struikelblok van Minecraft is. Mensen zien de gedateerde graphics, en zijn dan al snel geneigd het spel links te laten liggen. Ik moet eerlijk toegeven dat ik ook met zo'n instelling aan het spel begon. En da's zonde, want zo komen heel veel mensen nooit in aanraking met het spel. Want zoals ik bij vrijwel iedereen in dit topic heb gezien, veranderen ze na een uurtje of twee flink van mening. Ze krijgen het bouwen, jagen en resources vergaren onder de knie, en dan is er opeens heel veel mogelijk. De beruchte server krijgt er vrijwel dagelijks nieuwe bezoekers bij, die er ook aan verslingerd zijn geraakt. Dus nog even een tip voor alle mensen die dit spel in eerste instantie niet zo zien zitten: geef het een kans. Laat je niet misleiden door de buitenkant, want de binnenkant is zo veel beter. Reageren
ASPHALT Geplaatst: 24 oktober 2010 Rapport Geplaatst: 24 oktober 2010 http://www.pcgamer.com/2010/10/22/minecraft-halloween-update-preview-meet-the-ghasts/ Sommigen zullen het al wel gezien hebben, maar ik denk lang niet allemaal.. Informatie over de Halloween update, met onder meer de hell en ghasts. Reageren
TekaLoca Geplaatst: 24 oktober 2010 Rapport Geplaatst: 24 oktober 2010 *afbeelding* What The F*** is dit? :ODit komt er op mijn scherm als ik Minecraft wil starten! Wat ik van de error kan aflezen is het een OpenGL error, en dat kan erop duiden dat je op de desbetreffende computer niet de (juiste) videokaart drivers hebt geinstalleerd. Of de videokaart is niet compatible. A'aight, is niet zo erg. Is op de PC van mijn moeder, en ik ben er toch maar 2 weekend'en per maand dus is niet zo erg Thanks Reageren
Crypteq Geplaatst: 24 oktober 2010 Rapport Geplaatst: 24 oktober 2010 A'aight, is niet zo erg. Is op de PC van mijn moeder, en ik ben er toch maar 2 weekend'en per maand dus is niet zo erg Thanks Je kan kijken of er drivers voor die videokaart beschikbaar zijn en die installeren, als de videokaart compatible is dan moet de drivers installeren het probleem verhelpen. Reageren
Dr.Oppai Geplaatst: 24 oktober 2010 Rapport Geplaatst: 24 oktober 2010 Ik heb heel diep onder de grond een gele en een rode ore ontdekt maar als ik die mijn met een ijzere pikexe dan breken ze gewoon zonder iets te geven. Moet ik iets doen voordat het wat geeft ofzo? Reageren
.Timothy Geplaatst: 25 oktober 2010 Rapport Geplaatst: 25 oktober 2010 Leest u allemaal eens de Minecraft wiki door, alstublieft Zoals daar te lezen valt, heb je voor bepaalde ores (ertsen) een bepaalde pickaxe (pikhouweel) nodig. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.