KillerZero86 Geplaatst: 25 oktober 2010 Rapport Geplaatst: 25 oktober 2010 Ik heb heel diep onder de grond een gele en een rode ore ontdekt maar als ik die mijn met een ijzere pikexe dan breken ze gewoon zonder iets te geven. Moet ik iets doen voordat het wat geeft ofzo? Het klinkt als redstone, maar met iron zou die goed te slopen moeten zijn. Weet je zeker dat je geen stenen pickaxe gebruikte? Reageren
Dr.Oppai Geplaatst: 25 oktober 2010 Rapport Geplaatst: 25 oktober 2010 Ik heb heel diep onder de grond een gele en een rode ore ontdekt maar als ik die mijn met een ijzere pikexe dan breken ze gewoon zonder iets te geven. Moet ik iets doen voordat het wat geeft ofzo? Het klinkt als redstone, maar met iron zou die goed te slopen moeten zijn. Weet je zeker dat je geen stenen pickaxe gebruikte? Ja dat bedoel ik .Ik kreeg het al voor mekaar . Maar ik heb weer iets: Loop ik een paar uur te minen en had bijna me hele tas vol met diaman, redstone, klei, goud, kool en andere shit die ik wel nodig heb, zie ik nog een diamant liggen dus ik probeer die te mijnen, vreemd genoeg heb ik blijkbaar het blok onder mij gemijnt ofzo want ik viel toen in de lava en was weer alles kwijt -_- . Reageren
flippie13 Geplaatst: 27 oktober 2010 Rapport Geplaatst: 27 oktober 2010 Nooit het blok onder je weghalen, maarj, dat heb je nu wel geleerd denk ik haha Ik heb ook altijd 1 emmertje water bij me, als ik weer snel uit de lava kom blus ik me altijd even dan Reageren
Dr.Oppai Geplaatst: 27 oktober 2010 Rapport Geplaatst: 27 oktober 2010 Nooit het blok onder je weghalen, maarj, dat heb je nu wel geleerd denk ik haha Ik heb ook altijd 1 emmertje water bij me, als ik weer snel uit de lava kom blus ik me altijd even dan Dat deed ik niet, ik mikte op die voor me maar toen viel ik ineens . Denk dat ik perongeluk mijne heb doorgehakt. Reageren
Basssss Geplaatst: 27 oktober 2010 Rapport Geplaatst: 27 oktober 2010 Nooit het blok onder je weghalen, maarj, dat heb je nu wel geleerd denk ik haha Ik heb ook altijd 1 emmertje water bij me, als ik weer snel uit de lava kom blus ik me altijd even dan Inderdaad, ga nooit de diepte in zonder een emmertje water. Ik heb ook altijd mijn werkbank bij me, altijd handig. Reageren
Big Boss Geplaatst: 28 oktober 2010 Rapport Geplaatst: 28 oktober 2010 En vooral niet klikken op je kist of werkbank als je een emmer lava vast hebt. Reageren
Basssss Geplaatst: 28 oktober 2010 Rapport Geplaatst: 28 oktober 2010 En vooral niet klikken op je kist of werkbank als je een emmer lava vast hebt. Of bij een deur, heel slecht idee... Heb ik wel eens gehad met een emmer water. Reageren
TekaLoca Geplaatst: 28 oktober 2010 Rapport Geplaatst: 28 oktober 2010 Twin Towers Minecraft Version Reageren
Mythbuster Geplaatst: 28 oktober 2010 Rapport Geplaatst: 28 oktober 2010 (bewerkt) Best droog, onze Graphics Fundamentals leraar heeft een path tracer gemaakt voor Minecraft Helaas ziet het er alleen mooi uit als je stil staat, als je de camera beweegt geeft het super veel noise omdat de computer het niet echt goed aankan Aan het eind van het filmpje laat hij de camera even stil staan, dus dan kan je zien hoe goed het er eigenlijk uit zou zien zonder noise... Bewerkt: 28 oktober 2010 door Mythbuster Reageren
Bierbuikje Geplaatst: 30 oktober 2010 Rapport Geplaatst: 30 oktober 2010 Weet iemand of riet ook kan groeien, kun je dat verbouwen? Reageren
Silverbyte Geplaatst: 30 oktober 2010 Rapport Geplaatst: 30 oktober 2010 Ja, dat is mogelijk. Ik heb wel eens een kleine kas met riet gemaakt, en zolang het voldoende water en zonlicht krijgt zal het gewoon groeien. De kas/akker hoeft niet zo groot te zijn, want voor zover ik weet worden ze niet hoger dan drie tiles. Reageren
Dr.Oppai Geplaatst: 30 oktober 2010 Rapport Geplaatst: 30 oktober 2010 Weet iemand of riet ook kan groeien, kun je dat verbouwen? Ja, ze moeten wel op gras/aarde staan met water ertegenaan anders groeien ze niet. (Of volgensmij kan je ze dan niet eens planten als ik het goed heb) Reageren
rienie Geplaatst: 30 oktober 2010 Rapport Geplaatst: 30 oktober 2010 Net ef minecraft 1.2.0 gespeelt. Gelijk weer super verslaaft . Echt geweldig lauw. Met een pompoen hooft kan je een lantaarn maken. Of op je hooft plaatsen. En in de Nether ofso lopen half varken half mens personen rond die je in 2 klappen dood slaat al heb je diamant aan of niet. De rest moet je zelf maar uitvinden Reageren
Big Boss Geplaatst: 31 oktober 2010 Rapport Geplaatst: 31 oktober 2010 Die pigzombies met hun gouden zwaard zijn inderdaad wel grappig, maar ik zou toch liever het geluid van die vliegende kwallen weg willen. Jakkes. De eeuwige brandende steen en lichtgevende steen die je in de Nether kan vinden zijn wel nice. Reageren
Forumrunner Geplaatst: 31 oktober 2010 Auteur Rapport Geplaatst: 31 oktober 2010 Wat zijn die dingen in de hell die zo schreeuwen als baby's? Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.